BENJAMIN
Aamulla herätessäni Alina nukkui rauhallisen näköisenä syleilyssäni. Katselin häntä hetken aikaa ja pyyhkäisin hiuksia pois hänen kasvoiltaan. En kuitenkaan halunnut herättää häntä, joten päätin nousta ylös ja mennä olohuoneeseen.
Katsoin olohuoneessa kelloa, puoli kymmenen. Minun pitäisi pian herättää Alina, jotta hän ehtisi töihin tänään.
Jatkoin matkaani keittiöön ja keitin kahvia. Istuin sohvalle ja laitoin television päälle. En ehtinyt valitsemaan edes kanavaa, kun Roope ilmestyi huoneestaan.
"Ai huomenta, en tiennykkää et jäisit yöks", hän sanoi ja istui nojatuoliin pukeutuneena vain t-paitaan ja boxereihin.
"Huomenta, en oo ajatellu olevani sulle tilivelvollinen tekemisistäni", vastasin ja heitin kaukosäätimen hänen syliinsä.
Juttelimme hetken aikaa hänen uudesta työstään kuntosalilla, jossa me molemmat olemme käyneet jo useamman vuoden.
Huomatessamme kellon olevan jo hieman yli yksitoista kävin viimein herättämässä Alinan. Hän laittautui nopeasti ja jo kaksikymmentä vaille olimme valmiita lähtemään.
***
Töissä en meinannut saada ajatuksiani irti Alinasta. Olen todellakin aivan lääpälläni häneen. Toivottavasti työpäiväni menisi nopeasti, jotta näkisimme taas pian. Olimme aamulla sopineet, että Alina tulisi luokseni yöksi.
Kesken työpäivääni pomoni tuli juttelemaan kanssani. "Oisko sulla Ben hetki aikaa jutella siitä lomasta?"
"Joo tottakai." Olen jo joulusta lähtien suunnitellut meille yhteistä matkaa mökillemme Lappiin ja onneksi Alinan pomo pitää hänestä, joten sovimme, että Alina saisi viikon vapaaksi, kun tiedämme tarkemman ajankohdan matkallemme.
"Niin, tiedättekö jo millon olette menossa?" Hän aloitti.
"Alinalla alkaa lukuloma parin viikon päästä, niin aateltiin lähteä sen jälkeen"
"Okei, se sopii oikein hyvin. Merkkaan sen viikon sulle vapaaksi." Hän vastasi ja hymyili minulle.
"Hyvä, kiitos" Sanoin pomolleni hymyillen ja lähdin työpisteelleni takaisin.
***
Parin tunnin päästä työvuoroni on ohi ja lähdin kohti Alinan työpaikkaa, joka on päässyt kymmenisen minuuttia sitten.
"Moi muru", sanon Alinalle kun hän hypähtää autooni.
"Hei rakas", Alina sanoo ja antaa minulle hennon suudelman.
"Mites sun työpäivä meni", kysyn tältä ja lähden samalla ajamaan kotiani kohti.
"No ihan kivasti oli vaa tosi paljo asiakkaita", Alina vastaa ja huokaisee, "Entäs sulla?"
"Mullaki meni kivasti, mul on sulle muuten yks juttu."
"Mitää mikä juttu kerro heti, ethän oo taas käyttäny muhun liikaa rahaa. Sä tiiät, et mä en tykkää siitä.", Alina sanoi.
"Ei ei ei en oo!", melkein huusin.
"Okei hyvä", Alina sanoi ja samalla laski kätensä reidelleni hymyillen.
Pian saavuimmekin jo pihalleni. Nousimme ulos ja kävelimme käsikkäin ovelleni. Riisuimme ulkovaatteemme eteiseen ja kävelimme keittiöön.
Alina päätti, että tekisimme nakkikeittoa ja alkoi kaivamaan tarvikkeita esille jääkaapistani. Hän antoi minulle tehtäväksi kuoria perunat ja porkkanat kerrottuani etten ole hyvä ruuanlaitossa.
Hoidettuani omat tehtäväni kävelin Alinan taakse ja kiedoin käteni hänen vyötärönsä ympärille. Aloin suutelemaan hellästi hänen kaulaansa kohdasta, jonka tiesin olevan hänen heikko kohtansa.
Huomasin Alinan purevan huultaan ja arvelin hänen myös pidättelevän voihkaustaan. Lopulta hän kuitenkin työnsi minut pois luotaan ja alkoi pilkkomaan kasviksiamme. Minä taas istuin pöytäni äärelle ja katselin häntä.
"Nii mitä kerrottavaa sulla siis oli mulle?" Alina kysyi.
"Ai niin, mä oon suunnitellu meille matkaa meijän mökille Lappiin ja joo, ennen ku ehit sanoo mitää, ni oon jutellu siitä jo sun pomon ja mun pomon kanssa ja me saadaan se viikko vapaaks."
"Ai millon? Mullahan alkaa lukuloma pian?" Katsoin häntä kohottaen hieman kulmiani. "Benjamin, ei. Mun täytyy oikeesti lukee sillon, et mä pääsen kirjotuksist kunnol läpi et pääsen sit sinne yliopistoon."
"No voithan sä lukee siel Lapissaki, mä lupaan ja vannon, et en häiritse sua ku sä luet." Sanon mahdollisimman vakuuttavasti ja mutristin hieman huuliani.
"Lupaat sit kans, haluun lukee ainaki neljä tuntii päiväs ilman mitään häiriöö."
Katsoin häntä hetken ja mietin onko hän tosissaan, mutta hänen ilmeestään päätellen hän ei vitsaillut kanssani, joten nyökkäsin sopimuksen merkiksi.
Syötyämme ruokamme päätin mennä käymään suihkussa. Hetken päästä kuulen kylpyhuoneen oven käyvän ja muutaman sekunnin kuluttua tunnen Alinan painautuvan selkääni vasten. Hymähdän hieman itsekseni ja käännyn ympäri.
"Moi", sanon ja kumarrun suutelemaan häntä. Kesken suudelmamme tunnen Alinan siirtävän kättään alemmas vatsaani pitkin. Siirrän oman käteni hänen märkiin hiuksiinsa ja siirryn suutelemaan hänen kaulaansa.
Hetken kuluttua en voi enää olla voihkaisematta, joten voihkauksen saattelemana näykkäisen hellästi Alinaa kaulasta ja saan myös hänet voihkaisemaan.
Seuraavaksi nostan Alinan vasten seinää ja hän kietoo kätensä kaulani ympärille. Jatkamme touhujamme illan aikana myös makuhuoneessani.
YOU ARE READING
Ikuisesti sinun
RomanceAlina on vain tavallinen lukiolainen, joka käy koulunsa ohella töissä voidakseen elää niin sanottua normaalia nuoren naisen elämää. Benjamin on poika, joka on aina saanut kaiken ilmaiseksi ja jonka ei ole koskaan tarvinnut tehdä töitä minkään eteen...