Osa 10

188 7 0
                                    

ALINA

Heräsin kuullessani Benjaminin puhelimen soivan. Painoin päätäni tiukemmin vasten tyynyä ja vedin peittoa enemmän päälleni. Benjamin ei näyttänyt hievahtavankaan, ihan kuin hän ei olisi kuullut puhelimen soivan.

Päätin nousta ylös ja kävelin Benjaminin puolelle sänkyä. Katsoin yöpöydällä olevaa kännykkää. Jos Benjamin nukkuu, pitäisikö minun vastata? Katsoin näyttöä, jossa luki 'Make'. Kuka mahtaa olla Make? Päätin vastata puhelimeen.

Painoin vihreää ja nostin puhelimen korvalleni, ennen kuin edes ehdin esittäytyä kuulin musiikin pauhaavan puhelimen toisessa päässä. 

"Hei moi moi Ben, ooks selvinpäin et pääsisit hakee mut himaa?" ilmeisesti Make sammalsi puhelimen toisessa päässä.

"Mm Benjamin ei oo nyt kyl saatavilla", vastasin vain hänelle. Odotin vastausta, johon meni vähän aikaa.

"Siis kuka tä on? Ooks sä joku Benin pano vai?"

En kuitenkaan ehtinyt vastata mitään, kun Benjamin otti kännykkänsä kädestäni ja käveli kylpyhuoneeseen. 

Istuin sängylle ja odotan, että Benjamin tulee pois kylpyhuoneesta, jotta voisin mennä suihkuun. Pian hän astuukin ulos, jolloin minäkin nousen seisomaan. Yritän kävellä hänen ohitseen, mutta yritykseni keskeytyy, kun Benjamin tarttuu ranteeseeni. Pysähdyn ja käännän katseeni häneen. Hän hymyilee minulle pienesti.

'"Mitä Make ehti sulle jo selittää?" hän kysyy.

"Ei mitään oikeestaan, pyys sulta kyytii kotiin ja kysy oonko mä sun pano", vastaan hänelle.

"Okei, se ei vaa muistanu et ollaa tääl mut käskin sen soittaa Sakulle."

En vastannut hänelle mitään, jolloin hän nosti leukaani, jotta katsoin häntä silmiin. Hän katsoi minua hieman kysyvästi, johon vastasin kohauttamalla olkiani. 

"Kaikki ok?" Benjamin kuitenkin vielä kysyi päästi irti kasvoistani. Nyökkäsin vain ja avasin kylpyhuoneenoven uudelleen. 

"Niin no ethän sä mun pano oo, oon mä sun kanssa ihan tosissani", hän sanoi ja kumartui suutelemaan minua. Suutelimme paikoillamme hetken. Benjamin toinen käsi oli selälläni ja toinen ylempänä niskassani. Minun sormeni olivat kietoutuneet hänen sekaisiin hiuksiinsa. 

Irrottauduin suudelmasta ja astuin kohti kylpyhuonetta.  

"Ai mennääks me nyt yhessä sit suihkuun?" hän kysyi ja huomasin hänen kasvoillaan suloisen virneen, mutta lukitsin oven kuitenkin ennen kuin Benjamin ehtisi tekemään asialle mitään. 

Suihkun jälkeen laitoin ylleni mustat revityt farkut sekä harmaan t-paidan. Jalkoihini laitan mustat Converseni. Hiukseni laitan puoliksi nutturalle ja meikkaan hieman ripsivärillä. 

Istun sängylle ja otan kännykkäni esille. Selailen Instagramia samalla, kun odotan Benjaminin saapuvan suihkusta. 

Kylpyhuoneen oven avautuessa, tuntuu siltä kuin olisin keskellä elokuvan kohtausta. Benjamin kävelee ulos vain pyyhe lanteillaan samalla haroen kosteita hiuksiaan. Hänen lihaksikas ylävartalonsa jännittyy hänen käsiensä liikkeiden myötä. Hän kävelee suoraan luokseni ja olen aivan haltioissani. Tiedän, että minun pitäisi siirtää katseeni pois tuosta seksikkäästä miehestä, mutta en vain pysty siihen. 

Hän kumartuu vielä alemmas ja kuiskaa korvaani: "Et viittis kuolaa noin paljoo". Samalla hän pyyhkii suupieltäni ikäänkuin pyyhkiäkseen pois kuolaa. 

***

Aamiaisen jälkeen lähdimme kävelemään kohti läheistä kauppakeskusta. Benjamin oli luvannut maksaa ostokseni, mutta hän maksoi jo matkani, joten en antaisi hänen ostaa itselleni enää yhtään mitään. 

Ikuisesti sinunWhere stories live. Discover now