Osa 15

154 4 0
                                    

ALINA

Seuraavat viikot menivät ohi todella nopeasti. Vietimme todella paljon aikaa yhdessä. Melkein asuimme yhdessä, koska en keksi montakaan hetkeä, jolloin en olisi ollut Benin kanssa. 

Joka yö sain käpertyä hänen kainaloonsa ja hän vei minut aamuisin kouluun tai töihin ja haki iltaisin minut luokseen. Roope vitsailikin paljon siitä, kuinka meidän pitäisi pian hankkia yhteinen asunto. 

Sovimme myös, että lähtisimme lukulomallani käymään hänen perheensä mökillä. 

En meinannut saada nukuttua, koska minua jännitti huominen lähtömme. Olen jo viikon ajan stressannut pakkaamistani ja ahdistellut Benjaminia kysymyksilläni. 

Pyörin sängyssä, kunnes tunnen hänen tarttuvan vyötärööni ja vetävän minut tiukasti itseään vasten. 

"Mmhm, et viittis pyöriä, en saa nukuttua", hän sanoo unisella, möreällä äänellään ja suukottaa otsaani. Olen aina pitänyt hänen aamuisesta äänestään. Se on mielestäni jotenkin todella seksikäs. 

"En saa nukuttua, mua jännittää liikaa", mumisen hänen rintaansa vasten ja näykkäisen häntä hellästi.

"Ei, eieieiei. Et todellakaan ala tolle linjalle", Benjamin sanoo ja nostaa leukaani, jotta katseemme kohtaa, "mä jätän sut kohta tänne ja lähen ite sinne Lappiin."

Suutelen häntä hennosti huulille ja tunnen silmäluomieni muuttuvan aina vain raskaimmiksi.

"Hyvää yötä", kuiskaan vielä hennosti ja käperryn tiukemmin Benjaminia vasten.

***

Kun viimein illalla pääsimme perille, olisin voinut vain kaatua sänkyyn ja nukkua seuraavaan päivään asti. Benjamin ei kuitenkaan antanut sen tapahtua, vaan pyysi minua auttamaan tavaroiden sisälle kantamisessa. 

"Älä nyt valita, mehän sovittiin, että molemmat kantaa, oltiin kuinka väsyneitä vaan", Benjamin sanoi pörröttäessään hiuksiani ja jatkaessaan matkaansa mökkiin sisälle.

Nappasin takaluukusta ruokakassejamme ja lähdin sisälle. "Hei, missä teil on keittiö? Voisin laittaa nää tavarat heti kylmään et ne ei mee pahaks." Kysyin Benjaminilta, joka oli jo matkalla takaisin autollensa. 

"Joo, mee tonne, ni löydät sen sitte kyl", hän sanoi ja osoitti kädellään vasemmalle. 

Kävellessäni Benjaminin osoittamaan suuntaan katselin seinillä olevia tauluja, voisin yhdenkin taulun hinnalla maksaa ainakin puolen vuoden vuokrani. Jatkoin matkaani ja löysin tieni keittiöön. 

Keittiö oli todella kaunis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keittiö oli todella kaunis. Ja kalliin näköinen. En tiedä kuinka kauan seisoin keittiössä tuijottamassa näkyä. Havahduin kuitenkin ajatuksistani tuntiessani käsien kietoutuvan vyötärölleni sekä lämpimän hengityksen niskassani. 

"Et sitte tyhjentänykkää noita?" Benjamin kysyi osoittaen ostoskassejamme. 

"En ehtiny vielä. Siis kutsutteks te tätä mökiks? Mulla ei ikinä tuu ees varmaa olee varaa, et voisin ees kuvitella omistavani tälläsen", sanoin ja käänsin päätäni, jotta näkisin hänen kasvonsa. 

"Mm, no faija oli omanlaisensa, välillä tuntu et se halus ostaa mahollisimman paljon kaikkee kallista", Benjamin sanoi ja suuteli minua nopeasti. Hän irrotti otteensa minusta ja yhdessä tyhjensimme kassimme. 

Istuin olohuoneessa sohvalla ja katselin Benjaminia, joka sytytti takkaa. En tiennyt, että hänessä olisi tälläisiäkin puolia. Hän oli todella seksikkään näköinen istuessaan takan edessä katselemassa liekkejä. 

Nostin jalat vasten rintaani ja painoin leukani polviini. Suljin hetkeksi silmäni, kunnes yhtäkkiä havahduin tuntiessani jonkun nostavan minut ylös sohvalta. 

***

Heräsin kirkkaaseen valoon, joka osui suoraan silmiini. Vedin peittoa tukemmin ylleni ja käänsin kylkeä. Tunsin Benjamininkin olevan vielä sängyssä. Asetuin vielä hieman lähemmäs häntä ja hän kietoi kätensä ympärilleni. 

"Huomenta rakas", hän kuiskasi käheällä äänellään ja antoi minulle suukon otsalle. 

En vastannut hänelle mitään, vaan suukotin hänen rintaansa. Tavattuani Benjaminin olen huomannut, että minusta on tullut paljon uskaliaampi. En ennen olisi voinut kuvitellakaan tekeväni seuraavaa liikettäni. 

Irrottauduin Benjaminin otteesta ja yritin saada hänet kääntymään selälleen. Se osottautuikin yllättävän vaikeaksi, mutta onneksi hän ymmärsi vihjeeni ja kääntyi itse ympäri.

Asettauduin itse hajareisin hänen ylleen ja purin hieman huultani. "Sähän oot touhukas heti aamu.." Katkaisin hänen lauseensa suutelemalla häntä suulle. Ben oli heti ajatuksessa mukana ja asetti omat kätensä takapuolelleni.

Puraisin hellästi hänen huultaan ja sain hänet siten voihkaisemaan hennosti. Siirryin hänen huuliltaan alemmas hänen kaulalleen ja aina alemmas takaisin hänen rinnalleen. Tunsin myös hänen käsiensäkin siirtyvän sotkuisiin hiuksiini. 

Yhtäkkiä huomasinkin olevani jo hänen boxeriensa reunalla, joten pysähdyin hetkeksi vetämään henkeä. En ole ikinä ennen tehnyt mitään tämän kaltaista. Mitä minun kuuluisi seuraavaksi tehdä. 

Käänsin päätäni ja katsoin Benjaminia suoraan silmiin. Hän nyökkäsi minulle pienesti ja sain siitä tarpeeksi varmuutta viedäkseni aikomukseni loppuun. 

***

Makasin sängyssä hiplaillen Benjaminin t-paidan helmaa, jonka olin hetki sitten vetänyt ylleni. Benjamin oli mennyt keittiöön valmistamaan meille aamupalaa. Hän käski minun odottaa häntä sängyssä, jotta voisi tuoda minulle aamiaisen sinne. 

Pian hän saapuu valkean tarjottimen kanssa. "Näit oikein vaivaaki vai?" Kysyn naurahtaen ja asetun istumaan paremmin. 

"Mitä vaan mun rakkaalle", Benjamin sanoi todella imelällä äänellä. Katsoimme toisiamme silmiin ja yhtäaikaisesti purskahdimme nauruun. "No kiitos kuitenkin", sain hetken kuluttua vastattua. 

Benjamin istui vierelleni ja joi kahvikupistaan. "Kai sä tiiät et mä rakastan sua", hän kysyi samalla ojentaen minulle tekemäänsä voileipää. "Tottakai tiiän, mäki rakastan sua", vastasin ja annoin hänelle pikaisen suudelman.

"Mitä sä haluut tänään tehä?" Benjamin kysyi selatessaan kännykkäänsä. 

"En tiiä, ehkä voitais ainaki mennä ulos, ehkä kävelylle?"

Benjamin nyökkäsi minulle ja laittoi puhelimensa takaisin taskuunsa. 

Ikuisesti sinunWhere stories live. Discover now