BENJAMIN
En meinaa saada Alinan ja minun treffejä mielestäni vaikka niistä on kulunut jo monta päivää. Olen järjestämässä Halloween bileitä kotonani ja olen käskenyt Roopen kutsua kämppiksensä mukaan vain jotta saisin viettää enemmän aikaa Alinan kanssa. Saattaa vaikuttaa läpinäkyvältä, mutta minua ei kiinnosta.
Olen saanut aseteltua erilaisia alkoholijuomia keittiööni kunnes päätän viimein mennä käymään suihkussa. Lämmin vesi kulkee vartaloani pitkin alas ja valuu taas viemäriin. Mahtaisinko saada Alinan viereeni yöksi. Voisin hyväillä hänen täydellistä vartaloaan ja täydellisiä rin.... Hetkonen. Käännän hanan vielä kylmemmälle yritän ajatella jotain muuta kuin Alinaa alastomana viereeni. Huonolla menestyksellä.
Vihaan Halloween juhlia ja pukeutumista, mutta kuitenkin joka vuosi huomaan järjestäväni yhdet kavereilleni. Olemme sopineet ystävieni päättävän puvuistamme, kun minä taas järjestäisin loput. Tänä vuonna he ovat päättäneet pukeutuvamme vangeiksi. En voi olla miettimättä mahtaako Alina pukeutua poliisiksi, jolloin hän voisi sitoa minut käsiraudoilla sänkyyni kiinni ja tehdä likaisia asioita minulle. Huomaan ajatukseni taas ajautuvan hieman harhateille, joten päätän nopeasti pukea vaatteet ylleni.
Juhlat ovat alkaneet jo muutama tunti sitten, mutta en ole vielä nähnyt silmäystäkään Alinasta. Roope on kyllä luvannut Alinan tulevan ainakin käymään luonani. Hän itse on jo saapunut ja hävinnyt melkein saman tien Aapon kanssa vierashuoneeseeni.
Hetken päästä kuitenkin nään maailman kauneimman naisen pukeutuneena mustaan lyhyeen toppiin ja lyhyeen mustaan hameeseen. Hän näyttää todella upealta. Juon loput kaatamastani viskistä. Rohkeutta kerätäkseni juon vielä yhden shotin kunnes lähden tuota kaunotarta kohti.
Ihan kuin hän aavistaisi minun tulevan häntä kohti, koska hän kääntyi minua kohden ja hymyili minulle leveästi lonkero kädessään.
"Sä et oo soittanu", päätän aloittaa, kunnes tajuan sen itsekin. Alina ei ole yrittänyt ottaa minuun yhteyttä vaikka tällä on minun numeroni.
"Joo sori täs on ollu vähän kaikkee. Eilen meinasin laittaa viestii, mut en sit laittanu ku ajattelin et nähään tääl varmaa kuitenki."
"Tarpeeks hyvä tekosyy", naurahdan ja halaan Alinaa. Hän naurahtaa hieman käytökselleni, mutta halaa kuitenkin minua takaisin.
"Jaahas jaahas, hankkikaa huone älkääkä panko siin keskel olohuonetta", kuulen tutun äänen sanovan. Mulkaisen Roopea kohden, joka on selvinnyt Aapon kanssa takaisin alakertaan. He näyttävät onnellisilta Roopen roikkuessa Aapon kädessä. Hetken ehdin jo miettiä minua ja Alinaa samanlaiseen tilanteeseen. Miltäköhän tuntuisi pidellä Alinaa ja kyetä suutelemaan häntä kadulla kävellessä. Havahdun ajatuksestani. Miksi helvetissä ajattelin Alinaa tällä tavalla vaikka en halua hänestä mitään erikoisempaa?
Vaikka huoneessa on pimeää huomaan Alinan hieman punastuvan Roopen kommentille. Roope ymmärtää mulkaisuni tarkoituksen ja lähtee keittiöön päin vetäen Aapoa perässään.
Epäröin miettiessäni mitä minun kuuluisi seuraavaksi tehdä tai sanoa. Onneksi ajatukseni keskeytyvät Alinan huulien lähestyessä omiani. Asetan käteni hänen vyötärölleen hänen tarttuessaan molemmilla käsillään hiuksiini. Vedän kädelläni Alinan vartaloa lähemmäs omaani ja huomaan hänen huokaisevan huuliani vasten. Murahdan hieman itsekin ja siirrän toisen käteni hänen selälleen. Huomaan hänen painautuvan yhä lähemmäs omaa kehoani. Lasken käteni kohti Alinan persettä ja hän ymmärtää haluni ja hyppää syliini.
Kannan Alinan makuuhuoneeseeni ja lasken tämän sängylleni rikkomatta suudelmaamme. Lasken hellästi vartaloani hänen päällensä ja annan käsieni vaeltaa hänen vartalollaan. Hän ei myöskään estä minua vaan antaa käsieni tehdä työtään.
YOU ARE READING
Ikuisesti sinun
RomanceAlina on vain tavallinen lukiolainen, joka käy koulunsa ohella töissä voidakseen elää niin sanottua normaalia nuoren naisen elämää. Benjamin on poika, joka on aina saanut kaiken ilmaiseksi ja jonka ei ole koskaan tarvinnut tehdä töitä minkään eteen...