☠️ Lelepleződés

206 14 0
                                    

Rei elkezdte követni Sait és Sofiát, a kíváncsisága nagyobb volt, mint hogy hazamenjen… így titokban ment utánuk.
Ahogy Saiék sétálnak, megszólal.
– Most az egyszer kivételt teszek – szólal meg.
– Tessék?
– De nem miattad.
– Mondott valamit?
– Valami olyat, amit nem kellett volna – mordul fel.
– Értem – mondja halkan, remegett az egész teste… Sofia eddig azt hitte, hogy készen áll a férje gyilkosa szemébe nézni, de most, hogy tényleg nemsokára találkoznak… a félelem hatalmába kerítette.
Rei az erdőig követte őket, aztán elvesztette a nyomukat, így egyedül lépett be a sűrű, nyomasztó rengetegbe.
Eközben Árnyék és Sofi megérkeztek ahhoz a fához, ahová a férfi ki volt kötve… a lány hirtelen megdermedt, és visszahúzta az előtte sétáló fiút.
Sai erre ránéz. – Mi az?
– Kérlek, várj egy pillanatot… ez nekem nem megy. 
– Tudtam, és még te akartad végig nézni, hogy megkínzom.
– Sajnálom.
– Akkor várj meg itt, én elintézem.
– Várj, a szemébe akarok nézni és megtudni miért tette.
– Nem tartom jó ötletnek.
– Nem érdekel.
– Ahogy akarod, hiszen te vagy a mostani munkaadóm.
– Köszönöm – sóhajt és leül néhány percre.

Eközben Rei a sűrű rengetegben kereste Saiékat, de eddig nem találta őket.

– Sai, amúgy nem fogják meghallani, ha kiabál, vagy beragasztottad a száját?
– A közelben nincs senki, azért hoztam ide… még ha üvölt, akkor se hallja meg senki.
– Értem – sóhajt és feláll. – Kész vagyok – nyel nagyot, és előrenéz.
– Tényleg? Nem siettünk…
– Tényleg... – mondja kicsit rekedt hangon.
– Legyen. – És elindul, Sofia utánasiet, közben ruháját markolja.
Ahogy a fák ágai megrezzenek, a férfi is felfigyel a zajra, és oldalra néz, ahogy meglátja Árnyékot, kissé megremeg. Aztán Sofia is megjött, aki leszegett tekintettel követte Árnyékot, ahogy a fiú megáll, kissé felnéz, és meglátja a kikötözöttet, még egy nagyot nyel, aztán a férfi elé áll.
– Nézd, már ki van itt... – mondja gúnyosan, és végigméri a lányt.
– Nem sokáig láthatsz már, jól nézd meg… – mondja rezzenéstelen arccal, a férfi kicsit megszeppent.
– Miért? – szólal meg Sofi, mikor erőt vett magán.
– Mit miért? – kérdi, mint aki nem tudja, mire is érti... pedig jól tudta.
Árnyék felmordul, amire a pasi kissé megrezzen.
A férfi felsóhajt. – Nem volt különösebb oka…
– Tessék? – sírja el magát Sofi, erre a férfi gúnyosan nevetni kezd.
– Én csak Árnyékot akartam, de hát te olyan ügyes vagy, nem tudtam túljárni az eszeden...
– Ezt hogy értsem? – néz csúnyán.
– A lányhoz az apja miatt nem tudtam közel kerülni, így maradt a férje… tudtam, hogy az apja ad neked munkát, és csak ki akartalak végezni.
Sait hirtelen öntötte el a düh, és jól hasba rúgta a férfit, aki emiatt köhögni kezdett.
– Ugye... nem ismersz? – mondja két köhögés közt.
– He??
– Megölted a húgomat.
– Nem ismerlek. Ki volt az?
– Rita volt a neve – mondja dühösen.
Árnyék elgondolkodott, aztán pár perc múlva megszólalt. – A drogos liba...
– Nem liba… – ordítja magából kikelve, Árnyék hirtelen felpofozta, ami hatására szétrepedt a szája.
– Kuss... – mondja lelketlenül.
– Ki volt ő? – kérdi Sofia, és letörli könnyeit.
– Felbéreltek, csak egy célpont volt… ő volt az egyik drogüzlet főnöke, és sokszor lőtte magát. Pár éve intéztem el.
Megropogtatta ujjait, és a férfi felé lépett. – Akkor most te jössz.
– Lőj csak fejbe, nem nagy fájdalom… már mindent elvettél tőlem, nekem teljesen mindegy.
Erre ördögien elvigyorodott. – Oh, még nem mondtam neked… halálra foglak kínozni – mondja hangsúlytalanul.
A férfi mikor meghallotta ezt a pár szócskát, teljesen halálra sápadt. – Hogy mi?
– Emlékszel, mit mondtál a telefonba? – rándul meg a szemöldöke.
A férfi kicsit habozott, aztán észbe kap. – Na, ne... 
– Na, de...
– Mert mit mondott? – kíváncsiskodik Sofia, és Árnyékra néz.
– Szívesen megdugnám a barátját… ezt mondtam – nyögi ki a férfi kis idő múlva.
– Reit?
– Igen – morog fel Sai.
Árnyék előhúz egy kést a táskájából, aztán a férfi felé fordul… a rideg acél megcsillant a hold halovány fényében és a megkötözött elég ijedt arcot vágott.
– Remélem, már rettegsz... – húzza száját őrült mosolyra.
Hirtelen se szó, se beszéd… beleállítja a kést az élő húsba, a férfi megrándul és felordít.

Aki elkapta a gyilkost! (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang