Her zamanki gibi Anakraliçe'nin sesiyle uyanmıştım .
Y: Annee beş dakika daha lütfen .
O: Geç kalıyosun kalk hadii .
Y: Tamam kalktım .
Off valla bu okul bizimkiler olmasa çekilmez. Daha sonra kalktım ve hazırlandım . Ağzıma Oğuz stili yemekleri kakıp evden çıktım . Geç kalmıştım hemen bi taksi durdurdum .
Y: Önce ben durdurdum .
B: Hayır önce ben durdurdum . Okulun ilk gününden geç kalmak istemem .
Y: Pardonda bende okula geç kalıyorum başka taksiye bin .
Taksici bağırır .
T: Gençler hadii oyalanmayın binin ben sizi yetiştircem .
(Hiçbir taksici böyle bişey yapmaz demeyin Yazarkuş stili işte 😉 )Taksiye binerler Yaprak onların okula gittiklerini anlar. Daha sonra Yaprağın çantası düşer . Ve kafaları çarpışır . Barış bi anda çok garip hisseder . Yaprağın gözlerinin içinde kaybolmuştur. Daha sonra Yaprağın kolyesinin düştüğünü farkeder . Alır ve cebine koyar .
B: Çok özür dilerim . Yardım etmek istemiştim .
Y: Yavaş ol lan kafam acıdı .
B: Ben Barış .
Y: Sana adını soran olmadı. Ayrıca senden yardım istediğimide hatırlamıyorum.
B: Çok asabisin bakıyorumda .
İkiside susarlar . Daha sonra okula gelirler ve ikiside iner.
Y: Sen nereye Sırıkların Efendisi ?
B: Okula gidiyorum Amazon
*Amazonmu ne biçim hitap şekli bu ya ?*( Yaprağın iç sesi )
Y: Görüşcez Sırıkların Efendisi.
B: Ben bu okulda hiç sıkılmıycam Amazon kızım .
Hay ben senin ya sabah sabah nelerle uğraşıyoruz. Neyse koş Yaprak koş geç kaldın derse .
Daha sonra Yaprak koşarak derse giderken köşeyi dönünce bi anda Ali ile çarpışır .
A: Küçük titan iyimisin ?
Y: Ben iyiyimde hoca geliyor koş Ali !
Daha sonra derse tam vaktinde yetişirler. Hepsi aynı sınıftadır . Çünki anneleri onları bilerek aynı sınıfta olmasını istemiştir. Gökhan yine Fizikçiyi sinir eder ve dersten atılır. Ders biter . Yaprağın telefonuna mesaj gelir .
Bilinmeyen Numara
B: Arka bahçeye gel sanırım senin çok değer verdiğin bir şey var bende ?Y: Kimsin lan sen ? Ayrıca benim değer verdiğim ne olabilirki sende .
Derken bi anda kendini boşta hissederek eli boynuna gider.
Y: Laaaan kolyem Sırık senmisin lan . Ayrıca benim kolyemin sende ne işi var ?
B: Arka bahçeye gel .
A: Küçük titan kimle mesajlaşıyosun ?
Y: Hiç Alikuşum sabah bi tane salakla tanıştım onla uğraşıyorum.
A: Canını sıkmıyor dimi sıkıyosa haledebiliriz .
Y: Yok yok ben 5 dakika tuvalete gidicem .
Off bizimkilerede yalan söyledim anlamazlar inşallah.
Y: Sırık beni çağırdın geldim ver kolyemi o değerli !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)
Teen FictionAşkından hiç bir zaman vazgeçmeyen Ali her daim Yaprağı sevdi ve ondan ne olursa olsun vazgeçmedi. En sonunda kazanan o oldu ve sevgisinin karşılığını aldı. #Teamali (+13)