Multiyi izleyin . ❌
A: B-ben ş-şey ben.
Kapıyı vurup çıktı. Arkasından gittim . Kendine zarar vermesinden korkuyordum.
Arabasına bindi ve gitti. Hemen bi taksi çevirdim. ( Geçen gün bi taksi çevirdim hala dönüyo 😂 Tamam taman bidaha espri yapmıcam. )
T: Nereye ?
Y: Öndeki arabayı takip et.
T: Bacım film mi çekiyoz ?
Y: Öndeki arabayı takip et dedim çabukkk.
Yoldayken Gökhanı aradım.
Y: Alo Gökhan.
G: Başkan noldu ?
Y: Ali . Sanırım kendine zarar vermeye gidiyor. Yada içmeye bilmiyorum .
G: N-ne noldu nasıl ?
Y: Biz Emreyle konuşurken bişeyler duydu .
G: Sinan iş yerindeydi. O nu aramadın mı ?
Y: Hayır . Sen bizimkileri ara ben Alinin peşindeyim. .
G: Tamam gittiğinde konum at.
10 dakikalık yolun ardından Ali bir yerde durdu. Bi uçurumdu altında ise deniz vardı. Gökhanlara konum atıp uzaktan izlemeye başladım. Ama onu duyabiliyordum. Bağırmaya başladı .
A: Özür dilerim Yaprak. Özür dilerim Çete . Adaletsizsin dünya.
Diz çöktü ve ağlamaya başladı.
Helkür gibi adam şimdi 5 yaşındaki gibi ağlıyordu. Onu bu kadar üzdüğüm için kendime kızdım ama artık bazı şeyleri kabul etmeliydi. O arada Çete geldi. Ali hemen ayağa kalktı . Ve uçurumun sonuna doğru yaklaştı . Arkasını döndü.
A: LANET OLSUN. Kendimden nefret ediy-
G: Ali yapma!
A: Lafımı kesme Gökhan.
Herkeze gözlerimi 1 salise bile ayırmadan Aliye bakıyodu . Atlasa arkasından atlayacaktık sanki .
A: Kendimden nefret ediyorum. Sizi üzdüğüm için kendimden nefret ediyorum. Yaprak biliyorum hata bende. Yaptığım affedilecek bir şey değil! Ama yine de yalvarıyorum sana neolur beni affet! Ölürsem de senin beni affettiğini görüpde öleyim.
Y: Ali buraya gelir misin? Hadi gel buraya . Bak sen benim dostumsun. Herşeyi geçtim 17 yılın hatırı için gel hadi.
A: Olmaz Yaprak. Ya ölücem yada ölücem . Senin ağzından onları duyduktan sonra yaşasam ne fayda yaşamasam ne fayda ? Ben senin için , sizin için yaşıyordum. Hepiniz bana sırt çevirdiniz . Ben yanlız kaldım. Aldattım seni Yaprak ben . ALLAH BELAMI VERSİN. AFFEDLMİYECEK BİŞEY BİLİYORUM. AMA EN AZINDAN ÖLÜRKEN AFFETTİĞİNİ GÖREYİM.
Y: Tamam hadi gel. Bak affettim.
A: Hayır Yaprak . Ne kadar affettim dersen de ben burdan atlıyacam .
G: Ali lütfen kardeşim. Gel konuşalım. Sen akıllı adamsın hadi gel.
O: Alim kardom hadi gel. Bak sen olmassan bize kim menemen yapcak. Bizim daha çocuklarımız filan olacak. Sen amca olucan hadi gel bu tarafa.
A: Gökhan Merveyle mutlu olun. Kıskançlığından veya inatçılığından da vazgeçme. Sen sen ol. Kimse için değişme veya kimse seni değiştiremesin. Bu arada Merve seni hep sevicek eminim bundan . O doğru bi tercih. En sevdiğin hırkan bende sizi özlediğim için hepinizden bir parça aldım.
O: Alii lütfen. Hadi .
A: Oğuz . Hani geçenlerde pizzalı anahtarını kaybetmiştin ya onu ben aldım kardeşim affet. İremi bırakma sakın bi kızınız olsun o da mese prensesi olsun . Hep mutlu olun.
Sinan Aliye doğru yaklaştı.
A: SİNAN. En sevdiğin çorapların bende. Eceyle ne olursa olsun ondan vazgeçme . Eceyide üzme . Hep dikkatli ol.
Emreye döndü Ali . Emre mölüm mölüm bakıyodu. Sadece gözünden yaşlar akıyodu.
A: Emre'm kardeşim. Canımın ta içi. Sır tutucum . Küçükken kırdığın oyuncağı tamir ettirdim. Dolabımda. İşinde hep iyi ol. Mutlu ol. Evlenirsen evlilik hediyesi olarak sizi balayına gönderecektim. Mardivlere gidecektiniz. Olsun bensiz de yaparsınız . Gidin oraya tamam mı ?
Em: A-ali. Bak mutlu olacağımız daha çok zaman var hadi gel. Geçecek her şey.
Y: Akl sen atlıcaksın öyle mi ? İyi bende atlarım o zaman .
Uçurumun bi diğer tarafına doğru yaklaştım.
G: Ali ölürse arkasından 4 kişi daha gelecek .
M: Ne 4'ü Gökhan Bey ?
İ: Alikuşumuz atlarsa bende atlarım vallahi.
R: Ali atlarsan senle birlikte 8 kişi gidecek. Gel kıyma dostluğunuza.
15 dakika sonra.
Y: ALİ!
Atladı mı ?
Sizce atlatır mıyım ?
( YapKan mutlu olsun diye yapmaya karar verdim. Ali ölecek . 😜 )
Sizleri seviyorum. 🌒
595 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)
Genç KurguAşkından hiç bir zaman vazgeçmeyen Ali her daim Yaprağı sevdi ve ondan ne olursa olsun vazgeçmedi. En sonunda kazanan o oldu ve sevgisinin karşılığını aldı. #Teamali (+13)