Multi ❤ Ben
H: Ali Bey kanınız uyuyor. Eğer iliğinizi vermek isterseniz hemen ameliyata başlıcaz.A: Gerekirse kalbimi alın ama onu iyileştirin.
Yarım saat sonra Ali ve Yaprak ameliyathanedelerdi.
( Şu kelimeyi 👆 yazmak için epey bi uğraştım 😂 )2 saat sonra
Alinin ağzından
Uyanmıştım. Ortamda sessizlik vardı. Herkez ağlıyodu.
A: Y-yaprağ'a bişey olmadı dimi ?
Bunu derken sesim titremişti.
Gökhan kapıyı vurdu çıktı. Ağlıyordu sesi geliyodu.
A: NOLUYO? Yaprak nerde ?
O: Ali Yaprağı k-kaybettik.
A: Saçmalama Oğuz! Yaprak bizi bırakıp gitmez ki.
Sesim aynı şekeri alınmış bir çocuk gibi çıkmıştı. Canım acıyodu. Sonra ne mi oldu ? Delirmeye başladım. Hastaneye yatırıldım. Bizimkiler zar zor ayakta duruyodu. Onlarda bu olayı kaldırmaya çalışıyodu ama olmuyodu. Sonradan dank etti kafama her şey . Yaprak cidden beni bırakıp gitmiş miydi ?
Bi anda Gökhanın bağırışıyla uyandım. Allah'ım şükürler olsun rüyaymış. Uyandığımda odadaydım. Herkez başımdaydı . Gökhan kapıyı açtı ve bağırdı.
G: Yaprak ameliyattan çıktı koşun koşun.
Herkez çıkarken en sonda Emre kalmıştı.
Hemen gelip elini belime attı ve beni de götürdü.
Gece 3 :
Yaprağın ağzından
Uyandığımda başımda Doktor vardı.
D: Yaprak Hanım bi ağrınız var mı ?
Y: Yok.
Aklıma bi şaka gelmişti. Doktorla anlaşma yaptım. Doktor dediğime bakmayın. Öz amcam oldu bu aralar kendisi.
Doktor kapıya çıktı ve şaka başladı.
D: Yaprak Hanımda hiç görülmeyen bi şey oldu ve bişeyler ters gitti. Hayatında ki bir çok şeyi hatırlamıyo olabilir. Mesela Kaan Bey ile olan anılarını hatırlayıp Ali Bey ile olanları hatırlamayabilir. Hasta uyandı yanına girebilirsiniz ama onu fazla yormayın.
Çete hemen içeri girdi.
Y: Bitanem.
K: Söyle hayatım.
Y: Ben sana demedim mi ben ameliyat olmak istemiyorum diye ?
K: Yapraaak . Gıdıklarım bak.
Y: Yaa tamam tamam.
Em: Yaprak beni hatırlıyo musun ?
Y: S-sen kimsin ki ?
Em: Ben Emrekuşun nasıl hatırlamazsın ?
Y: Ben sizi hatırlamıyorum. Sadece kafamın içinde bazı kelimeler dönüyo mesela "yuyu , küçük titan , kıskançlık , pizza , elti , Paris , gökkuşağı , kuşlarım , yamuklularım , küfürbaz , kısa etek , sırık " gibi şeyler dönüyo aklımın içinde .
Aliyi gösterdim.
Y: Senin bi tane sevgilin var diye hatırlıyorum. Hatta hamileydi. Neydi ismi ya . Haah şeydi. SELİN.
A: K-küçük titan. Beni unuttun mu ?
Y: Ben aranızdan sadece Oğuzu hatırlıyorum. Gerisi yok bende her şey kesik kesik.
O: Benim hakkımda ne hatırlıyosun ?
Y: Yakışıklı mesem ben seni unutur muyum ?
S: Peki eltilerin ?
Y: Merve diye biri dönüyo aklımda diğerleri sonsuz bi boşluk.
G: Yaprak beni küfürbazını unuttun yani.
Kafamı öne eğdiğimde Alinin gözünden yaş aktığını gördüm. Sanırım Kaanı hatırlayıp onu hatırlamamam koydu ona .
Gökhana baktığımda sular seller akıyodu. Hepsi ağladığı hâlde sadece Alinin ağlaması canımı acıtmıştım
Y: ALİ! Ağlamayın şaka yaptım.
A: Ciddi misin ?
G: Yeminle bi ara Kaanı hatırlayıp beni hatırlamadın diye Kaana dalacaktım.
Gerizekalı bakışı attıktan sonra Kaana döndüm. Çok sakindi. Sanki şakayı biliyo gibiydi.
Y: Biliyo muydun ?
K: Tabikide.
Y: Nasıl ? Nerden biliyosun ?
K: Ben seni senin bildiğinden daha çok tanıyorum. Davranışların seni ele veriyor.
Gülümsedim.
K: Öpücük ver bakayım.
Tam yanağına yaklaştım ki. Ali kapıyı vurup çıktı. Gökhan beni tutup çekti.
G: YAPRAK! Lütfen ya lütfen yapma. Canımızı acıtma.
Böyle deyince kalbimin tam ortasına öküz oturdu.
Y: Hepiniz çıkıp Aliyi çağırır mısınız ?
Hepsi tek tek çıkarken en sona Kaan la Gökhan kalmıştı. Kaan öpücük atınca Gökhan tip tip bakmaya başladı.
Y: Gökhan bakma öyle hadi çık.
Onlar çıkınca Alinin geliceğini unutup uyuyakalmışım.
Uyandığımda yarım saat filan geçmişti sanırım. Kötü bi kabus gördüğüm için Aliyi sayıklayarak uyandım. Bu onun biraz hoşuna kaçtı sanırım .
Y: Allii!
A: Yaprak iyi misin ?
Y: İyiyim sadece kötü bi kabus.
A: Ben gidip sana yemek alayım . Acıkmışsındır.
Tam giderken elinden tutup çektim. Üstüme düştü . Daha doğrusu üstüme çıktı. Elimi kafasının arkasına koydum. Elimle kafasını bastırıp onu göğsüme devirdim. Göğsümde yatıyordu. O hulk gibi bedeni ise üstümdeydi. Kalbim sanki yerinden fırlıycakmış gibiydi. Ara sıra üstümden kalkmak için uğraşıyordu. Dokunmaya kıyamıyodu. Sonra kendisini saldı. Ellerini belime koydu. Üşümesin diye az önce uyurken tepemden attığım çarşafı tek elimle bi seferde üstümüze örttüm.
Tam 5 dakika sonra kapı açıldı. Ali ise uyuyakalmıştı.
S: Çüşşş.
Parmaklarımı hemen ağzıma bastırdım sus dercesine. Hemen odadan çıktı. Alinin bedeni hâlâ üstümdeydi. Bildiğin tost olmuştuk. Bu halimiz beni güldürdü. Elimi saçlarının arasına soktum. Ne kadar da çok özlemişim oysa. Hiç bişey için keşkesi olmayan ben keşke dedim. Keşke o çocuk Aliden olmasa. Keşke Ali beni aldatmış olmasa.
Y: Ah be Ali. Keşke bunların hiçbirini yaşamış olmasaydık şuan da odamızda yatağımızda olsaydık. Ben hiç bişey için keşke demek istemiyorum. Ama canım çok yanıyo be .
Alinin kafasına öpücük kondurdum. Oysa şu anda dudaklarından öpmek isterdim.
Bi anda içeri Çeteltiler girdi
Sizce ne tepki vericekler ?
YaprAli aşkında gelişmeler olacak mı ?
Bazılarınız diyor ki niye yayımlayıp siliyosun. Telefonum bozuk geri tuşuna basınca yayımlıyo.
Sizleri seviyorum 🍭
760 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)
Ficção AdolescenteAşkından hiç bir zaman vazgeçmeyen Ali her daim Yaprağı sevdi ve ondan ne olursa olsun vazgeçmedi. En sonunda kazanan o oldu ve sevgisinin karşılığını aldı. #Teamali (+13)