3. Bölüm

3.5K 110 7
                                    

A: Seni seviyorum.

Y: Efendim bişeymi dedin Alikuşum?

İçimden konuşuyodum ona onu sevdiğimi söylemek istiyordum . Yapamıyordum . Ya Yaprak başkasını seviyorsa nolucaktı. Hem dostumu hem 12 yıllık aşkımı kaybedicektim . Daha sonra mutlu günlerimiz geldi gözümün önüne . Ve bi anda söyledim.

A: Küçük titan beni affet.

Y: Neden Alikuşum ne oldu?

A: Seni seviyorum.

Yaprak bi anda şok olmuştu o şokla ne diceğini bilmiyordu.

A: Ben 12 yıl önce bir Yaprak tanıdım. Doğal , içten diğerleri gibi değil . O kız futbol oynamak istiyodu. Bebekleri ile değil . Ben seni çok seviyorum Küçük Titan bu kalbe söz geçiremiyorum. Ne kimseye nede sana söyleyemiyorum. Yanında birini gördüğümde canım acıyor . Sen o Barış denen herif ile sevgiliyim dediğinde ne çok canım yanmıştı. Kaç kere kalbimin acısı geçsin diye yumruk attım olmadı . Geçmedi . Sensiz olmuyor Yaprak affet. Ama sana olan aşkımı anlamak için şu karşıdaki dolabın en altına bak .

Yaprağın ağzından

Şok olmuştum . 12 yıllık dostum dediğim herkezden çok sevdiğim Alim bana aşıktı . Niye ben diye sordum kendime niye ben ya niye ? Daha sonra Ali bir şeyler anlattı ve beni karşıdaki dolabın en altına bakmamı istedi. Baktım.
Ali ile benim resmim vardı .

A: Elini biraz daha arkaya götür.

Tarak vardı bu benim ilk tarağıımdı. Kayboldu diye ağlamıştım sonra Ali bulup vermişti. Bende benim ihtiyacım yok onu sana hediye ediyorum demiştim. Ne günlerdi be ne kadar çok muyluyduk . Oysa ne kadar temiz ne kadar masum ne kadar samimimiymişiz . (Yazarkuş öldü çaktırmayın ) . Ben aşkı dostluk zannetmişim kalbime doldurmuşum oysa o taşmış taşan yerler kabuk bağlamış . Gözümden damlalar akmaya başlamıştı bile . Daha sonra elime bi kağıt geçti . Benim ilk resmimdi . 1. Sınıftayken çizmiştim bal kabağı ne kadar çirkin oldu diye çöpe atmıştım . Ağlamam bi anda daha da şiddetlendi .

A: Yaprak nolur ağlama sana seni ağlatmıycam diye söz verdim kendime.

Aşağıdan sesler gelir

G/S: Biz gidiyoruz Başkannn haberleşiriz.

A: Gökhan , Sinan tamam siz gidin.

O: Ben biraz daha burdayım . Pizza yiyorum.

A: Tamam Oğuz.

A: Yaprak yalvarırım ağlama . Bak kendime seni ağlatmıycam diye söz verdim lütfen Yaprak.

Yaprak bi anda durdu .

Y: 12 yıl nasıl söyleyemedin ? Yada nasıl ben anlamadım.

A: Yaprak özür dilerim ben sadece seni çok sevdim .12 yıl boyunca sana mesajlar verdim ama sen anlamadın . Sana söyleyemedim çünki seni kaybetmekden kork-

Bi anda Alinin dudağına yapıştım . Gamzelim şok olmuştu. Bi anda nefessiz kaldı .

Y: Ali'm iyiymisin ?

A: B-bi dakika sen az önce ne yaptın ? Yoksa ben hayalmi görmeye başladım ?

Aliyi yavaşça duvara doğru ittim . Aramızdaki mesafeleri kapattım . Ve onu öptüm defalarca. Nefes alıp verişini duyabiliyordum. Bana zarar vermekten korkuyordu. Belime sarıldı.

A: Küçük titan ben hayal görmüyorum. Şuan sensin bu dimi ?

Y: Evet benim inanmıyosan bir daha göstereyim ?

Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin