51. Bölüm

1.4K 76 41
                                    

Ali hangi hızla yaptı bilmiyorum ama bi saniyede kemerimi bağladı ve direksiyonu uçuruma kırdı.

Sonrası bende yok.  Peki sizde var mı ? Kim öle kime kala .

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. En son ambulans seslerini hatırlıyodum sonrası kapkaranlık. Kulaklarım uğulduyo başım dönüyodu. Böyle sanki kalbim yerinden çıkacakmış gibi yanıyodu.

Sonra kapı açıldı. İçeri Bizimkiler girdi. Kapının önünde Barış , Büşra , Defne ve  Kaan vardı. Bizimkiler ağlıyolardı. 

Y: Gökhaan Ali iyi mi ?

G: Yaprak. Ali ...

Y: Gökhan , Oğuz , Sinan , Emre bişey söyleyin Aliye bişey mi oldu ?

S: Ali komada.

Gözümden yaşlar süzülürken kolumdaki serumu koparıp nereye gittiğimi bilmeden gittim. Gökhan beni tutup kendine çekti ve sımsıkı sarıldı.

G: Gel benimle .

Elimden tuttu ve beni Ali'nin yanına götürdü.

Cama elimi dayadım. Ayrıldığımız zaman atmaya kıyamayıp boynuma taktığım yüzüğümü çıkardım.

Y: Söz verdin Ali. Beni bırakıp gidemezsin. Hiç bir zaman senin beni aldattığını düşünmedim. Sen benim İlk Aşkımsın beni bırakamassınki. Sonumuz böyle olmaz olamaz. Sen benim en değerlimsin. Hadi dön gel. Çikolatalı süt almaya gidelim. Hadi bak bizim tepeliğe çıkarız. Hem biz daha evlenicez. Küçük küçük çocuklarımız olucak. Bak ben burdayım. Hiç bi zaman gitmicem. Gerekirse aylarca beklerim. Sen yeterki uyan.

O arada Doktor geldi.

Y: Yanına girebilir miyim ?

D: Böyle bişey şuan mümkün değil. Hastanın ne zaman uyanacağı hakkında hiç bi fikrimiz yok. 1 gün 1 hafta 1 ay belkide 1 yıl. Yada belkide hiç bi zaman uyanmaz. Komada olabilir ama o sizi duyar. İçinizden geçeni söyleyin. Belki uyanır.

Y: Yalvarırım yanına gideyim bi kez elini tutayım. Yalvarırım.

D: Tamam. Beni takip edin.

Üzerimde zaten hastane kıyafetleri olduğu için beni direk soktular.

Öyle bomboş yatan Aliye yaklaştım. Tuttum ellerinden.

Ellerinde can yoktu. Her zaman sımsıcak olan elleri buz gibiydi be. Dudakları kurumuş. Yaşadığı hissedilmiyodu.

Y: Ali bak ben geldim...
Küçük Titanın...
Küçükken bana söz vermiştin. Seni asla bırakmayacağım demiştin. Sen sözünü tutarsın ki sen beni bırakmassın. Hadi kalk evimize gidelim. Beni omzuna yatır. Sırtında taşı. Bak Çetede dışarıda bizi bekliyo. Senin uyanmanı bekliyo. Uyanana kadar burdayım. Seni bırakıp asla gitmem merak etme. Ellerim hep ellerinle olacak. Eskiden sırf zevk uğruna senin pantolonlarını giyerdim. Sırf sana şebeklik yapabilmek için hadi dön gel sana yine şebeklik yapayım. Hem bak Gül Teyzeler çok üzülcek. Defne üzülücek. Gamzelerine kurban olduğum uyanman gerekiyo. Sarılmamız gereken çok konu var.
Sonsuzluğum...
Canımın içi...
Solyanım...
Uyan...

Kafamı omzuna yatırdım. Göz yaşlarım Ali'nin soğuk bedenine deydi. İçimden bir yerlerden bi ses bana uyanacak diyodu. Sanki kalkıp tekrardan bana Küçük Titan dicekmiş gibi hissediyorum. Gamlıbaykuşum uyanacak.

O can olmayan dudaklarından son kez öpüp çıktım. Buz gibiydi. Ne yapmalıydım bilmiyodum. Böyle bekleyemezdim. Uyanması lazımdı.

Elimden hiç bir şey gelmiyodu. Çete girdi odaya sonra.

G: Ali niye yatıyosun. Uyan hadi. Bak sen uyan evin kuralları söz senin isteğin gibi olacak. Sen gel yeterki

O: Biz sensiz yapamayız.

S: Sen gidersen dağılırızki biz bizi toplayan olmaz.

G: Hadi be Ali'm hadi be kardeşim uyan.

O: Bak sen uyan yeminle aylarca pizza yemesemde olur.  Sen yeterki uyan.

Em: Sırdaşım, kankardeşim uyan hadi bak. Bizi sensiz bırakma.

Hepsi ellerini Alinin elinin üstüne üst üstte koydular.

Çete: Biz her zaman burdayız.

Hepimiz kızımız, kızımız hepimiz için.

Bi anda monitör ötmeye başladı.

Doktorlar koşarak geldiler. Hepimizi dışarı çıkardılar ve perdeyi çektiler.

Y: Aliiii! Aliiiii! GİTME!


Ölecek mi ?

Bundan sonra neler olacak?

Ne yapsam bilmiyorum şuan. Öldürecekmişim gibi duruyo ama sürprizde yapabilirim.

Sizleri seviyorum. 🌙

Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.💛

550 kelime 

Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin