Y: A-ali
A: Hep senle dolu, benim aşkımla deli, ümitlerimle, hayallerimle bezeli, hem hisli hem içli hem çok güçlü dünyamı senli kılar mısın? Çikolatalı süt içip , halıda yuvarlanır mısın benimle ? Sana çoraplarımı yıkatmama razı olur musun ? Elimi sımsıkı tutar mısın Küçük Titanım ? Geleceğin Tekelioğlusu olur musun ? Benimle hastaneye 2 kişi girip 3 kişi çıkıp küçük Tekelioğullarını dünyaya getirir misin hayatımın anlamı ? Kısacası benimle evlenir misin ?
Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Cevap belliydi.
Y: E-evet
Ali kalkıp sarıldıktan sonra Kızlar bi anda öp öp öp diye bağırmaya başladı. Gökhan da susun lan yok öpüşme filan diye bağırıyodu. Gökhanı dinlemeden Aliyle öpüşmeye başladık. Sonra omzunda bi el hissettim. Arkamı döndüm.
Y: B-baba ?
A: Taner amca ?
T: Size yaptıklarımdan dolayı özür dilerim. Şimdi sizde beni affedip evlatlarım olup beni dede yapar mısınız ? ( Bu ne la sanki Taner , Ali ve Yaprağa evlenme teklifi ediyo )
Güldük . Daha sonra babamla hasret giderdik. Çetenin yanına geri döndüm.
Y: Beni buraya getirirken kurduğunuz plan kimin aklından çıktı. ÇABUK SÖYLEYİN!
S: B-benim.
Y: Senin olmayan beynini s.k.y.m
O: Neyle ?
Oğuza tip tip bakmaya başladım. Alide sakinleşmem için dudaklarıma küçük buseler kondurdu.
G: Yaprak evlendiğin ilk gün bana geliyosun .
Y: Niye ?
G: O vahim şeyi yapmamanız için.
A: Bok bulursun.
O: Güççük Tekelioğulları geleceeh.
A: 6-7 tane isterim.
Em: Çüş Ali o kadar yetmez sen 5 tane daha yap . Futbol takımı kurarsın.
A: Neden olmasın ?
Y: Alii!
A: Nee sen çocuk istemiyo musun ?
Y: İstiyorum da . Bunu burda konuşmayalım.
G: Bencede . Sinirleniyorum.
A: Peki.
Ardından annemler geri Antalyaya döndü. Bizde Alilerin evine gittik. 2 saat kadar eğlendikten sonra Çete gitti.
Bende mutfağa gittim. Ordaki işlerimi bitirip Alinin yanına geri döndüm. Kanepede uzanıyodu ve benimde ayağım takıldı. Alinin üstüne düştüm.
Y: Ali ? İyi misin ?
A: Ben iyiyimde senin oralarda rahatın iyimi .
Kıpırdaştım. Aliye bi haller oldu.
A: Üstümden inmelisin bence. Yoksa işin sonu kötü biticek.
Uzun bi süre düşündüm. Jeton sonradan düştü.
Sırf o vahim şeyi yapmak için biraz daha kımıldaştım. Yani baya baya sürtünüyodum .
A: Y-yaprak çok fenasın. Ama beni oyuna getiremezsin. İn üstümden.
Y: Cııık. Görcez bakalım oyuna geliyon mu? Gelmiyon mu ?
Pantolonunu çıkartmaya başladım. Daha bi kötü olmaya başladı. Puhaha istiyodu. Hayır demezdim açıkcası .
A: Yapmamalısın .
Y: Yapmalıyım.
Ali bi anda ayaklandı beni belimden tutup sırtına attı. Beni yatak odasına götürdü. Beni yatağa koydu ve üstüme çıktı.
2 dakika sonra ikimizde yatakta soyunuk halde öpüşüyorduk. Ardından boynumu bacaklarımı emmeye başladı. O önemli yere gelince inlemeye başladım. Tekrar yüzümü yüzüne getirdi . Bu sefer ben onu altıma aldım ve elimi üstünde gezindirmeye başladım. Ardından o vahim şey oldu .
( Yazarkuş utandı yav )
Sabah
Uyanmış ve kalmıştık . Ali arkamdan gelip belime sarıldı . Omzumdan öptü. Bunun hoşuma gittiğini bilirdi.
A: Seni seviyorum.
Y: Bende seni seviyorum. Hadi geç kahvaltı yap.
Yumurtayı yaptım ve masaya koydum. Tam yerime geçecekken Ali beni kavrayıp kucağına oturttu .
Y: Aşkım nabıyosun ?
A: Hiç bitanem senin için sandalye oldum.
Yaprak Ayvaz ısıtma sistemleri devreye girdi. Lan ben bu adamın gamzelerini yerim lan. Allah'ım şu tipe bak. Kıçını ısırırım ben bunun.
A: Kıçımı mı ? Isırcak başka yer bulamadın mı ?
Y: Ben biraz dışımdan konuştum sanırım.
A: Birazcık . Ee aşkım biz düğün işini nabıcaz 4 gün sonra düğün var.
Y: Ben kına filan istemiyorum. Zaten annemlerde gelemeyecek . Aramızda küçük bişey olsun.
A: Tamam . Sen nasıl istersen.
Alışveriş
Evet bugün kızlarla alışverişe geldik. Hepsi bişey gösteriyodu. Oysa ben gelinliğimi beğenmiştim bile.
M: Bu çok güzelmiş.
Ec: Bunada bi bak derim.
İ: Aa aynen Ece çok güzelmiş.
R: Mervenin elindeki de çok güzel bence .
Y: Ben bunu alıcam kızlar
R: Sen bilirsin canım.
( Gelinliği filan göstermicem çünkü bu düğünün sonu kötü bitecek. )
Düğün Günü
Evet bugün Gamzelimle evleniyorum . 5 yıldır hayalini kurduğum düğün bugün gerçekleşiyo.
Düğün günü olduğu için Aliler damat odasındaydı. Ve ben çiçeğimi bulamadığım için Alide olduğunu düşünerek Aliyi arıyordum . En sonda düğün arabasının ilerisinde küçük bir kulübe gibi bir yer vardı. Orda olduğunu umarak oraya gittim.
Evet burdaydı ama . Şuan gördüklerim gerçek olmasın . Hayır. Ali başka kızla öpüşüyo olmasın lütfen. Biri hayal gördüğümü söylesin. Daha çok kız Aliyi öpüyordu. Ali ittirmeye çalışıyodu.
Neler oluyor sizce ?
Aliyi öpen kim ?
Sizleri seviyorum. 💚
680 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)
Novela JuvenilAşkından hiç bir zaman vazgeçmeyen Ali her daim Yaprağı sevdi ve ondan ne olursa olsun vazgeçmedi. En sonunda kazanan o oldu ve sevgisinin karşılığını aldı. #Teamali (+13)