Yukarıdan bi bağırma sesi geldi.
Y: Gökhan koş bak.
Gökhan bakmaya gitti ve geldi.
Y: Nolmuş ?
G: Rüya görmüş.
Y: Tamam. Kaan ben Batunun karnını doyurdum . Sen git ben yarın gelirim.
K: Batu durmazsa.
Y: Batu durmazsa buraya getir.
K: Gel bi öpeyim.
Kaan öptü ve gitti. Gökhan hala tip tip bakıyodu.
Y: Ben Alinin yanına çıkayım.
Çeteltiler : Bizde gidiyoruz zaten.
Çete gitti . Bende Alinin yanına gittim. Batunun çantasına koyduğum Alinin tişörtünü geri almıştım. Onu giydim. Zaten diz boyuma geliyodu. Ardından yatak odasının balkonuna çıktım. Bi paket sigara gördüm. Aldım ve yaktım. Ama içmedim. Dibine geldi. Hepsini böyle yaptım. Ama bi fırt bile çekmedim. Üşüdüğümü farkettim içerden Alinin hırkasını aldım. Hava kötü değildi. Sadece hırka aldım. Ve bi Yaprak Ayvaz olarak orda uyuyakaldım. Panda gibiyim her yerde uyuyorum.
Alinin ağzından.
Uyandığımda Yaprak yoktu. Gitmiş olamazdı. O sözünü tutardı. Bi anda bi sigara kokusu geldi. Yaprak inşallah düşündüğüm şeyi yapmamışındır. Balkona çıktım ve orda Yaprağı uyurken buldum. Hemen kucakladım. Tam yatağa koyarken zil çaldı ve Yaprak uyandı.
Yaprağın ağzından
Uyuyakalmıştım ve uyandığımda Alinin kucağındaydım. Zil çaldı.
Y: Kaan Batuyu getirmiştir.
A: Tamam ben gidip alıyım.
Y: Yok ben alırım. Sorun çıkmasın şimdi.
Aynı evde 2 yabancı gibiydik. Aşağı indim arkamdan Ali geldi ve Kaan Alinin arkamda olduğunu bile bile beni her zamanki gibi kafamdan öptü.
Y: Naber canım ?
K: İyiyim hayatım. Batu durmuyo bugün sende kalsa olur mu ? Yarın gelicen ya zaten.
Y: Tamam kalsın.
K: Ben yarın sizi almaya gelirim.
Y: 8 gibi gel . Daha işe gidip yerlerimizi ayarlıyıcaz.
K: Tamamdır bitanem. Ben kaçtım bay bay .
Kaan tekrar sarılıp gitti. Bizde Alinin odasına çıktık. Batuya mamasını yedirip uyuttum . O sırada Ali kül tabağıyla içeri geldi.
A: B-bunu yapmış olamazsın dimi ?
Y: Neyi ?
A: S-sigarayı.
Bunu söylerken sesi titremişti. Hemen yanına gittim. Kül tabağını boşalttım ve geri yerine koydum.
Y: Saçmalama . Tabikide öyle bişey yapmadım. Ben hala aynı Yaprağım Ali. Sadece , sadece tek şey değişti.
A: Ney ?
Y: Hayatıma yeni girenler oldu. Yeni işim oldu. Arabam oldu.
A: Bişey sormak istiyorum.
Y: Bi dakika .
Mutfaktan sandalye aldım ve balkon koydum. Ardından Ali geldi .
Y: Dinliyorum.
A: Be-beraber oldun-
Y: Hayır .
A: P-peki kalbin onun için attı mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)
Novela JuvenilAşkından hiç bir zaman vazgeçmeyen Ali her daim Yaprağı sevdi ve ondan ne olursa olsun vazgeçmedi. En sonunda kazanan o oldu ve sevgisinin karşılığını aldı. #Teamali (+13)