D: Eveeet. Ali bey çocuğun babası yüzde 99 nokta 99 sizsiniz.
Dünyam başıma yıkıldı. Ne yani şimdi bir başkasından çocuğum mu olacaktı? Şimdi ne bok yiyecektim? Off Allah'ım bunlar bi rüya olsun nolur. Yaprak birazdan beni öperek uyandırıyo olsun lütfen.
Dakikalar geçmesine rağmen Yaprak öperek uyandırmamıştı. Yaprağı çok özlediğimi fark ederek onu aradım. Hangi yüzle aradım bilmiyorum. Sadece canımın yandığını ve bunu sadece Yaprağın geçirebileceğin biliyorum.
4 defa aradım açmadı. En sonun da açtı.
Y: Ne var ? Niye arıyosun ?
A: Yaprak sana ihtiyacım var.
Y: Seline sarılsana. Hem bebeğin hisseder de tekmelemeye başlar belki.
A: S-sen nerden biliyosun?
Y: Hastanede olduğumdandır belki. Hani hastayım ya.
Konuşurken ağlıyodum. Kaan da ağlamamam için elimi tutuyodu. Telefonu kapattım, gözlerimi yumup alt dudağımı ısırdım. Ağlamamak için öyle bi ısırıyodum ki nerdeyse kanayacaktı. Kaan hemen sarıldı.
Y: Ben bu kadar acı çekmek için naptım?
Ağlayarak konuşuyodum.
Kaan kaslı kollarını sımsıkı sararken bi ayak sesi duydum. Gelen Aliydi. Onu kıskandırmam lazımdı. Ne yapsam diye düşünürken aklıma Kaanı öpmek geldi. Ama Kaan itebilir veya kızabilirdi. Olsun bunu yapıcam. Ali yaklaşıyodu. Kafamı kaldırdım. Kaan yüzüme baktı. Bi hışımla ayağa kalktım ve Kaanın dudağına yapıştım. Kaan karşılık verince şok oldum. Ayrıldıktan sonra Aliye baktım. Kafası öne eğikti. Gözlerinden yaşlar akıyodu. Ali sonra kafasını kaldırdı ve uzun uzun yüzüme baktı.
Sonra sırtını dönüp gitti.
Y: Şey ben şey.
K: Kıskandırmak için yaptığını biliyorum. Ama bi dahaki sefere önceden haberim olsun.
Y: İyiki varsın lan. Ama biraz fazla mı abarttım acaba ?
Gözleri fal taşı gibi açıldı.
K: Yaprak Parise gitmek yerine onu kıskandırmak için Sevgili rolü yapalım.
Evet mantıklıydı hem bizim Çeteden de ayrılmış olmazdım.
Y: Olur.
1 gün sonra
Çete beni evine çağırmıştı bende Kaanı alıpta gittim. Sevgili rolü yapıcaz ve Parise dönmeyeceğimizi söylicez.
Y: Bitaneem hazırlandın mı ?
Kaan içerden kafasını uzattı.
K: Bana bitanem deyişini özledim. Aliyle sevgili olduğundan beri demiyodun.
Y: Kaan hızlan çabuk.
15 dakika sonra Çetelerdeydik. Batuyu bakıcıya bıraktık.
G: Hoşgeldin Başkan .
S: Oo güzelim gelmiş
Y: Hoşbulduk.
Kaan elimden tutuyodu.
Gökhan gözleriyle ellerimizi gösterdi.
G: Öhhöğğm .
K: Aşkım çok susadım ben su almaya gidiyorum.
G: Ne diyosun lan sen ne aşkımı s.k.r.m ha .
Y: Gökhan duur. Biz şeyiz.
Kaan Gökhanı takmayıp gitti. Elinde suyla geldi. Masaya suyu koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)
Roman pour AdolescentsAşkından hiç bir zaman vazgeçmeyen Ali her daim Yaprağı sevdi ve ondan ne olursa olsun vazgeçmedi. En sonunda kazanan o oldu ve sevgisinin karşılığını aldı. #Teamali (+13)