39. Bölüm

1.4K 69 11
                                    

B: O odada sen varsın. Yıllardır sana kavuşturamadığım aşk'ım var . O odada kalbim var . Biz varız.

Y: Bakabilir miyim ?

B: Soruyo musun? Gir hadi bekleme.

Odaya girmiştik. Her yer fotoğraflarımızla dolmuş. Duvar da kocaman YAPBAR yazıyodu . O neydi ki öyle.

Y: YapBar ne ?

B: Yaprak ve Barış ilk 3 harfimiz . YapBar ne kadar çok yakışıyolar .

Odadan çıkmıştım. Kapıyı kitledi o da çıktı.

B: Ne zaman seni özlesem buraya girer saatlerce fotoğraflarımıza bakıp mutlu olurum. Sonra senin başka birine aşık olduğun gelir gözümün önüne . O mutluluk , gözlerimdeki ışık söner . Öyle işte hayat sensiz bir boktan ibaret.

Bazı dedikleri gerçekten çok koydu. Ama hala beni seviyor olması da ayrı bir acı verici . O hiç bir zaman aşkına karşılık alamayacak. Ne yazık.

Daha sonra elimi kendi kalbinin yam üstüne koydu.

B: Amazon benim kalbim her zaman senin için atıyo ve senin için atacak . Peki senin kalbin ? Senin kalbin kim için atıyo Yaprak ?

İşte mühim soru benim kalbim kim için atıyo ? Bilmiyorum ama bunların içinde sanırım Barış yok. Barış hiç bir zaman kalbimde olmadı ki benim.

Y: Kalbim boş benim . Ben gitsem iyi olacak.

B: Kal bugün. Beraber yatarız.

Y: Benim gitmem lazım.

Hemen Gökhanı aradım. 15 dakika sonra Gökhan gelmişti. Barışa sarılıp hemen arabaya bindim.

G: Ne oldu ? Bişey mi dedi ?

O anda gözümden bi damla aktı.

Y: Beni unutamamış.

G: Laaan! Onun sevgilisi yok muydu ?

Y: Yokmuş. Yani varmışta kız bunu aldatmış. Hep beni anlatıyomuş kıza.

G: Nabıyosun da sen bu insanları kendine bağlıyosun Yaprak.

Y: Ben hiç bir şey yapmıyorum ki . Beni Emre'ye götürür müsün ?

G: Emre işte . İşte'de Ali var gitmek istediğine emin misin ?

Y: Evet . Ona ihtiyacım var.

G: Peki gidelim o zaman.

Yarım saat sonra iş yerine varmıştık. Emre'nin odasına gittim.

Y: Emree müsait misin ?

E: Yaprak ? Senin ne işin var burda ? Sen Barışla değilmiydin ? Otursana .

O arada içeri Ali girdi.

A: Abi şu dosyaya bi ba- Yaprak senin ne işin var burda ?

Yüzüne bakmak yerine yere bakmayı tercih ettim. Sanki onu aldatmışım gibi hissediyorum. Gerizekalı Yaprak sen ne bokuma gidiyon ki Barışa.

Y: Ay her gelende niye geldin diyo gideyim mi ne istiyonuz ?

A: Yo-yok sen şey neyse ben şey yapayım . G-görüşürüz.

Ali çıktıktan sonra ben konuya bodozlama daldım. Anlatmam lazımdı daha fazla içimde tutamazdım.

Y: Emrekuşum

Em: Efendim Yuyu ?

Y: Ben sana bişey anlatcam ama kızmak yok tamam mı ?

Em: Düşünürüz .

Y: Ha bide Çeteyede söylemek yok.

Em: Neymiş bu bu kadar önemli ?

Y: Barış bana aşıkmış.

Em: Onun sevgilisi yok muydu lan ?

Y: Beni unutmak için sevgili yapmış sonra kız bunu aldatmış hep kıza beni anlatıyomuş . Ayrılmışlar işte.

Bağırarak ayağa kalktı.

Em: Çüş lan! Bunu Ali biliyo mu ?

Uzun bi süre baktım.

Y: Ali kim miş ya ? Şu beni aldatan . Beni kendinden soğutan . Artık bir bebeği olan Ali. O varya o benim için artık Gökhan gibi Sinan gibi Oğuz gibi sen gibi kardeşim. Bebeği olcak hayırlı olsun. Ben bi başkasına aşığım.

O anda Alinin kapıdan bizi dinlediğini gördüm. Elinde dosya vardı . Yere düştü.

A:...

Sizce ne diyecek?

Tepkisi ne olacak ?

Çete Barışın Yaprağa aşık olduğunu öğrenince ne diyecek?

Ali üzülecek mi ?

Geri döndüüüm . Vuuuuhhuuu çok pis ilham var . Gerçi ameliyat olamadım ama en azından dinlendim. Çok düşündüm. Şu 10 bölüm içinde mutluluk olacak .

Bu arada Yaprak ve Ali barışmadan kimseyi evlendirmem Çeteden. Barışacakları da meçhul.

Sizleri seviyorum 💋

545 kelime

Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin