45.Bölüm

1.6K 77 63
                                    

Bu bölüm bol AlYap içerir. 

Y: Ali?

Direk Ali'ye sarıldım. Korktuğum için yani aslında bi bakımdan yüzüne bakamadığımdan dolayı.

Ben sarılırken o da kot ceketini çıkarıp belime bağladı.

( Yerim lan ben bu Ali'yi )

Ardından başım hala omzumdayken beni kucağına aldı ve aşağı indirdi .

Mervenin kulağına bir şeyler fısıldadı .

Merve hemen yukarı çıktı .

O arada Kaan Ali'ye kızıyordu.

K: Sevgilimi indirir misin aşağı ? ÇABUK!

A: Sevgilin ha sevgilin ? Hepimiz biliyoruz sevgilin olmadığını. O yüzden sus ve git .

K: Sen öyle zannet Ali Bey. Bizim yaşadıklarımızın yarısını bile senle yaşamamıştır.

Öyle deyince Ali direk kafasını aşağı eğdi. Kaanda abarttı ama yani.

K: İndir sevgilimi çabuk!

A: Ne yaşarsan yaşa. İster sevgilin olsun ister amcanın kızı umrumda bile değil. O benim çocukluk arkadaşım. Aramızda ne yaşamış olursak olalım Yaprağı bırakmam.

Ali son noktayı koymuştu. Merve elinde iki çanta eşya ile geldi.

A: Biz biraz dinlenmeye gidiyoruz. Kendinize iyi bakın.  Gökhan merak etmeyin ben size konum atarım.

G: Tamam Başkan buralar bize emanet . İş yerine de bakarız .

A: Tamam gidiyoruz biz hadi görüşürüz.

Ali beni hemen arabanın ön koltuğuna oturttu.

Kıyafetleri bagaja yerleştirdi ve hemen direksiyona geçti.

Ben kafamı camdan dışarı bakar şekilde sabitledim.

Giderken Ali arabayı kenara çekti . Kafasını direksiyona dayadı. Ve öylece 5 dakika boyunca düşündü .

Arabadan aşağı indiğimde kafasını kaldırıp bana baktı ve sonra arabadan inip yanıma geldi .

Her yerde ağaçlar vardı . Ceketimi çıkarıp yere serdim üstüne oturup uzandım .

Ali bunu görünce az önce belime bağladığı kot ceketini gelip üstüme serdi sonrada yanıma oturdu.

A: İyi misin?

Y: Bilmiyorum.

Onu kolundan çekip yanıma yatmasını sağladım.

Sonra başımı kolunun üstüne koydum.

Y: Peki sen iyi misin ?

A: Bende bilmiyorum.

15 dakika geçmişti. Ve ben 15 dakika boyunca Ali'ye bakmıştım. Ali ise gökyüzüne .

Daha sonra gözlerimi kapatıp derin nefes aldım ve başımı yere eğdim.

A: Bana bakman bittiyse kalkalım. İlerideki markete uğrayacağız. Hem hasta olucaksın hadi kalk.

Y: Geldim Alikuşum.

Bunları dediğimde oturuyodu.

Alikuşum dediğimi duyunca yüzüme baktı ve gözünden bir damla yaş aktı . Sonra toparlanıp kalktı.  Elini bana uzattı . Tuttum ve bende kalktım. Az önce üstüme sermiş olduğu Alinin kot ceketini üstüme giydim.  Elbise gibiydi.

Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin