35. Bölüm

1.4K 72 20
                                    

Gelen kişi karşısında şok oldum.

Y: Ali ?

A: İçerdeki öküzler battaniyeyi getirmedi. Bana getirttiler. ( Kızlar dahil değil )

Y: T-teşekkür ederim.

Arkasını dönüp gidiyodu bi anda durdu ve uzunca düşündü ardından bana geri döndü.

A: Keşke Yaprak keşke şuan da onun yerinde ben olabilseydim. Herşey farklı olabilirdi şuan . Mesela bi tane kızımız olurdu.  Pikniğe giderdik. Eğer sen gitmeseydin belki , belki de mutlu olabilirdik. Var ya şuan onun yerinde olabilmek için canımı verirdim.

Y: Canını vermene gerek yok.

A: Neden senden başka kim var ki canımı verebileceğim?

Y: Yakında karın olacak şahısla bebeğin var .

Ali hemen gözlerini yere sabitledi.

A: Bigün gerçekten beni unutup başkasına aşık olursan. Onu çok sev.

Arkasını döndü.

Y: Ali ?

Yüzüme baktı.

Y: Beni kalbinden sildin mi ?

A: Asla! Sen benim yaşama sebebimsin. Sen benim hayat felsefemsin . Mesela gözlerin onlar benim gökyüzüm. Kokun mesela onlarda baharım. Mesela ellerini tutunca vücudumu titreme alıyor , kalbim sen diye atıyor. Sen benim kalbimde açan en nadide çiçeksin. Ömrümsün. Hayatımsın. Sen benim ilk , tek ve son sevdiceğimsin. Emin ol sen benim bu hayatımda ki  en değerli kadınsın. Ben mesela yağmurları sevmezdim ta ki senle altında ıslanana kadar. Senin gözlerine bakınca ömrüme ömür katılıyor , ruhum gençleşiyor. Bak şu bakışınla bile hipnoz ediyosun beni. Hani öl desen atlarım en dik uçurumdan. Aşkımı diyorum mesela göklere yazmaya çalışsam yıldız yetmez. Her gün uyumak istiyorum mesela rüyamda bile seni görebilmek için. Senle uyanmadan , sana günaydın demeden günüm iyi geçmiyo mesela benim . Kokunu , kokunu duyunca dünyam değişiyor , kışın ortasında yaz geliyor bana . Sen kalbimin atışı , aldığım nefes gibisin.  Sen olmaszan olmaz yani.  Hatta şu anda sana aşkımı anlatırken kelimelerin kifayetsiz kalmasından korkuyorum. Her an seni öpesim geliyo. Sabah   "günaydın aşkım" lafınla uyanmak istiyorum. Biliyorum beni affetmiyeceksin. Haklısın da . Ben koca bi eşşeğim. Yapmamam gereken koskocaman bi hata yaptım ve asla geri dönemem.  Ama içimde öyle bi his var ki o çocuk senin değil diyo. Sen sevdiğini asla aldatmazsın diyo. 

Şu anda eğer küs olmasaydık gerçekten o dudaklarını sömürürdüm. Seni affetmek o kadar çok istiyorumki ama yapamam. Çocuğun var senin yav çocuğun eğer o olmasaydı yüzde elli affetme ihtimalim vardı ama şuanda hiç yok yüzde yirmi beş yani.

Y: Gerçekten bacağımda yatmak bu kadar çok istiyo musun?

A: Hıh soru mu bu Yaprak. Ben seni bazen çok kıskanıyorum . Yani şöyle bi kıskanma . Diyorum ki şu koskoca dünya da bi ikimiz kalsa da görmese kimse seni diye düşünüyorum.

Gülümsedim.

Y: Şurdan yastık uzatır mısın ?

Ali yastığı uzattı yavaşça kalkıp yastığı Kaanın kafasının altına koydum.

Y: Gel benimle .

İçeri girdim. Bütün gözler bizdeydi. Kimseyi takmadan Alinin odasına gittim. Ardından o da geldi . Kapıyı kitledim.

A: Y-yanlış anlıcaklar.

Yatağa oturdum. Dizlerimi göstererek:

Y: Gel yat.

A: Aşağıdakiler diyorum yanlış anladılar. Bişey söyle onlara.

Omuz silktim.

Y: Gel hadi. Sadece bugün hiç bişey yokmuş gibi davranalım olur mu ?

A: Peki.

Gelip bacağıma yattı.

Alttan suratıma baktı. Hemen gözlerimi yere dikip yutkundum.

A: Özlemişim. Hemde çok özlemişim.

Bi anda midem bulandı ve hemen Aliyi kaldırıp banyoya koştum.

Öğğkk

A: İyi misin Küçük titan.

Banyo kapısından konuşuyodu. Böyle deyince durdum.

Y: İyiyim.  Geliyorum.

Yanına geri gittim. Kızarmış yüzümü gördü. Başımı avucunun içine aldı.

A: Girmeme izin verseydin . Saçlarından tutardım. Sana destek olurdum.

Gülümsedim. Ama öyle içten gelen bi gülümseme değildi bu . Buruk , acı verici bi gülümsemeydi.

Y: Ben gitsem iyi olacak.

Adımı mı atmadan kapı tıklandı .

Sizce kim geldi ?

Kusura bakmayın aşırı kısa oldu biliyorum ama özür dilerim. 


Sizleri çok seviyorum


560 kelime

Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin