2. Bölüm

3.6K 106 29
                                    

A: Yaprak Kim bu ?

Y: Alikuşum sabah bahsetmiştim ya hani bi salakla tanıştım diye o salak bu salak . Bi konu var halledicez. Neyse Alikuşum biz gidelim.

Yaprak Alinin koluna girer. Dersler biter . Çete Alikuşun evine giderler .

Y: Alikuşum çikolatalı sütüm bitmiş alıp gelelim hadi .

A: Hadi gidelim .

Çikolatalı süt almaya gittikleri yerdeki Kasiyer Aliye asılır . Yaprak nedensizce çok kıskanır ve bu kıskançlığın nedenini anlamaz .

Kasiyerler aralarında konuşurlar.

K1 / K2

K1: Adamın kaslara bak . Yıkılıyo .

K2: Adamın gamzelerini görmüyosun sanırım.

K1: Yanındaki kim ? Acaba sevgilisimi?

K2: Yok be kardeşi yada arkadaşıdır .

Yaprak konuşulanları duyar.

Y: Alikuşumm gidelimmi artık .

A: Gidelim Küçük titan .

Marketten çıkarlar .

Y: Ali içerdeki kızları gördünmü ?

A: İçerde kızmı vardıki ?

Y: Ha sen hiç dikkat etmedin yani .

A: Yoo küçük titan farketmedim hiç .

Y: Alikuşum sen hiç kız kesmiyosun ama diğerleri Sinan gibileri kesiyo . Senin sevdiğin varda bizimmi haberimiz yok .

A: Kim bilir dedi ve güldü Alikuş.

Bende kurallara uydum ve Gamzesine parmak soktum .

Eve vardık . O gün çete Alilerde kalıcaktı . Hepsinin annesi izin verdi . Ancak Anakraliçe izin vermedi. Eve gittim üstümü değiştirdim ve yatağa yattım. Daha sonra aklıma sırığın görevleri geldi ve tekrar evden çıkıp giyimciye gittim ordan okul eteği alıp eve geldim ve onu denedim üstüme tam geldi . Ardından Anakraliçe'nin ojelerinden ten rengi olanı alıp sürdüm . Anakraliçenin bi kaç makyaj malzemesindende aldıktan sonra odama geçtim pijamalarımı giydim ve yattım .

Sabah oldu . Yine annemin bağrışları ile uyandım . Üstümü değiştirdim . Çantamı aldım ve çıktım. Tam o sırada Ali aradı .

A: Küçük titan size doğru geliyorum .

Y: Tamam Alikuşum bekliyorum .

5 dakika sonra Alikuşum geldi . Alikuş beni görünce şok olmuştu.

A: Bu ne güzellikde bu güzelliği neye borçluyuz Küçük titan

Alinin bana Küçük titan demesi çok hoşuma gidiyordu.

Y: Alikuşum böyle olması gerekti işte zamanla öğrenirsin nedenini.

A: Peki Küçük titan.

Daha sonra okula geldik. Oğuz yine şuursuz şuursuz konuşmaya başlamıştı.

O: Olum Yaprak çok güzel olmuş . Yanlız Yaprak Ali ile çok yakışıyolar.

G: Oğuz ağzına küreğin tersiyle vuracam şimdi mal mal konuşma!

Y: Nasıl olmuşum ?

G: Başkan sen beni katil mi edeceksin? O eteğin boyu ne lan ?

Y: Gökkuşum iyide eteğin boyu bu kadar.

Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin