7. Bölüm

2.8K 87 23
                                    

B: Ben 8 yaşımdayken tatilden dönüyorduk.  Ben arabada resim çiziyordum . Resmim bitmişti . Annemle babamı çizmiştim. Annemin siyah güzel saçlarını , güzel gözlerini çizmiştim.  Anneme göstermiştim . Annem çok güzel olmuş demişti . Daha sonra babama göstermek istedim ve önüne götürünce dikkati dağıldı ve kaza yaptık . Annemin kafası cama çarpmıştı. Ölmüştü ama babamın hava yastığı olduğu için korumuştu ölmemişti. Daha sonra aylar geçti ve babam annemin yokluğuna dayanamayıp intihar etti . Ben buyum işte sevdiklerimi hayatım boyunca kaybettim . Ama seni istiyorum.  Benim olmanı istiyorum .

Y: Ailen için üzüldüm ama ben Aliyi seviyorum ve bu senin düşündüğün gibi arkadaşlık veya takıntı değil . Ben aşkı arkadaşlığa sığdırmaya çalışmışım ve dolmuş taşmış ben Aliden vazgeçmiycem özür dilerim seni üzdüğüm için . Seni sevemediğim için ama Ali sırf beni kaybetmemek için 12 yıl içinde yaşadı aşkını ben onu herkezden herşeyden çok seviyorum.  Diğerlerinide çok seviyorum ama onun yeri bende ayrı . Başkasıyla dene . Mutlu ol . Unut beni , ben senin düşündüğün gibi bir prenses değilim ben Küçük titanım .

B: Belki birgün fikrin değişirse ben herzaman burdayım gel tamam mı ? Ayrıca seni unutmak kırmızı kar yağması gibi bişey seni asla unutmam !

Y: Barış işleri zorlaştırtırma istersen ?

B: Bir kere sadece bir kere arkadaşça sarılabilir miyim?

Y: Sadece arkadaşça.

Barış bana sarılmıştı . İlerde Alinin beni takip ettiğini gördüm .

Y: ALİİ!

Ali hızlıca arkasını döndü ve gitti.

Y: Görüşürüz Sırık gitmem lazım .

B: Görüşürüz Amazon kızım.

Daha sonra Alinin evine gitmiştim. Zile basmadan yedek anahtarla eve girdim .

Y: Alii nerdesin hayatım ?

A: Mutfaktayım gel .

Mutfağa girdim .

Y: Aşkım bak yanlış anl-

Ali dudaklarıma yapıştı. Ve tam Sırığın sarıldığı yerden sarıldı.

A: Konuştuklarınızı duydum ama sanırım ben ileride Gökhan'dan daha kıskanç olucam katlanabilecekmisin ?

Y: Sen benim hayatımın aşkısın be katlanmam mı ? Yeterki sen yanımda ol .

Elindeki içtiği suyu bıraktı .

A: Ben Taner amcadan izin alırım bugün burda kal.

Y: İzin verirler miki ? 

A: Ben izin istiycem ve vermeyecekler ?

Y: İyi o zaman .

Alinin kulağına fısıldar.

Y: Gecemiz güzel geçicek desene . Bahar kokusuyla uyucaz.

A: Seni seviyorum .

Y: Bende seni seviyorum .

Emre alışverişten gelmişti.

E: Ben geldim.

A: Hoşgeldin Emre

Y: Hoşgeldin Emrekuşum .

E: Hoşbulduk.

A: Güzelim hadi sen git içeri televizyon izle bende sana sevdiğin soslu makarnadan yapayım.

Yaprak öpücük atar ve gider.

A: Emre şey sen bu gece Sinan'a filan gitsen bu gece bizim için özel olucak .

Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin