17. Bölüm

1.9K 80 28
                                    

Uyanmıştım . Kimsenin sesi gelmiyordu. Etrafıma bakındım. Daha sonra Alinin sesini duydum.

A: Gökhan nasıl söylücez Yaprağa ?

G: Bilmiyorum Ali. Çok üzülecek.

S: Gidipte çat diye kızın öldü diyemeyiz.

O: Ona kıyamam ki ben . Çok üzü-

Y: KIZIM NERDEE KIZIM YOK KIZIM NERDEEEE! HAYIR O ÖLMEDİ HAYIR. O YAŞIYOR.

A: Aşkım sakin ol.

Y: ALİ KIZIMIZ YOK KIZIMIZ. NASIL BU KADAR SAKİN DURABİLİYOSUN KIZIMIZ DİYORUM.

A: YAPRAK ! Kendine gel. Sinan git hemşire çağır.

Daha sonra hemşire geldi . Sakinleştirici yaptı. Ardından 2 saat geçmişti ve Yaprak artık daha iyiydi.

Y: Gökkuşum Ali ? Ali nerde ?

G: O seni kim bıçakladı diye bakmaya gitti.

Bi anda ağlamaya başladım. Ben kızımı istedim.

Y: Aliyi çağır ( ühühühü )

G: Tamam

Gökhan : Al

G: Alo Ali Yaprak uyandı buraya gelmeni istiyor. Ağlıyo durduramıyoz.

A: Tamam 10 dakikaya ordayız.

Gökhan telefonu kapattı ve yanıma gelip tesseli cümleleri kurmaya başladı. Oysa ben sadece kızımı ve Aliyi düşünüyodum. Canım çok yanıyordu.  Daha sonra Ali geldi. Bi anda ayağa kalktım ve sarılmak istedim.

Y: Ahh karnım. Çok acıyo karnım.

A: Yaprak ! İyi misin ?

G: İyi misin Başkan ?

Y: İyiyim iyiyim. Bizi biraz yalnız bırakır mısınız ?

Çete: Tamam

Çete çıktı . Ben Aliye bakıyodum. Çete bizi dinlemeye başladı. 

A: Üzülme . Allah'ın takdiri.

Y: Ama aşkım o daha küçücüktü. Doğcaktı . Biz ona eşyalar alıcaktık. Gamzeli olucaktı. Anne - baba diyecekti daha o sonra amcalarıyla oyun oynayacaktı . Oğuz gibi pizza yicekti. Gökhan gibi kıskanç olacaktı. Sinan gibi erkeklerin kalbini çalıcaktı. Sen onu kıskanıcaktın.

Ali beni tutup göğsüne yatırdı. Ağlıyordu. Saçlarıma ıslaklık düşüyordu. Kafalarımızı aynı hizaya getirdim ve onu bir kez öptüm.

A: Daha sonra belki yine olur nerden biliyosun ?

Sadece gülmekle yetindim .

1 gece daha kalıp hastaneden çıktık. Ali çok üzülmüştü ama o da güçlü kalmaya çalışıyodu zaten eğer o güçlü kalmasaydı hepten yıkılırdık. Annemler Antalyada olduğu için Alide kalıyodum.  Yaram iyileşmişti. Beni bıçaklayanı bulmuşlardı. Tanımadığım birisiydi. Ama bu Bade yada bi başkası değildi. Zaten Bade bunu yapacak kadsr kötü biri değildi .

2 hafta sonra :

Yine bir gün Alilerin evine otururken kapı çalmıştı.

Dingdong

Y: Ben bakarım .

Kapıyı açtım.

B: Amazon. 

Y: Sırık .

B: Amazon .

Y: Sırıık .

B: Amazon.

Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin