41. Bölüm

1.4K 71 13
                                    

15 dakika sonra

Y: ALİ!

Flashback

Ali atlarsa bende atlardım.

Y: Atlamak istediğine bir daha düşün.

A: Sen artık bir başkasını seviyosun. Yaşamak için bi sebebim yok artık.

Y: BENİ BIRAKMA! Biz dostuz . Küçüklük arkadaşıyız. Hadi bak sen bana demiştin ya hani 3 kere bulut ol dersen acın geçer diye hadi kapat gözlerini .

"Bulut Ol"
"Bulut Ol"
"Bulut Ol"

Y: Lütfen geçti de , vazgeçtim de .

Olduğu yere bağdaç kurmuştu .

A: Hadi gelsenize ne bekliyonuz ? Atlıyayım mı ?

Yanına gidip oturdum. Diğerleride geldi . En sonda kendimizi çimlere bıraktık. Gökyüzünü izlemeye başladık.

A: Seni Seviyorum KÜÇÜK TİTAN !

Flashback Son

Y: ALİ! Lütfen .

A: Ne olursa olsun seni seveceğim Küçük Fa-

Dıııtdıııt

Arka cebimde bişey zıngıldıyodu.

G: Kimin telefonu çalıyosa kapatsın lan şu telefonu .

Telefonu cebimden çıkardım .

Kaan arıyodu. Gökhan telefonu elimden çekip aldı . Ayağa kalktı ve ileriye konuşmaya gitti hemen arkasından gittim.

Y: Gökhaaan . Ver şu telefonu.

Hem kaşlarını kaldırıyodu hemde telefonla konuşuyodu.

En sonda küfür edip kapattı. Ardından bide Kaanın numarasını engelledi .

Telefonu elinden çekip aldım.

Y: GÖKHAN! Bak bunu yapma . Kaanla olan ilişkimize veya arkadaşlığımıza karışma. Her şeyi yap küfret kıskan ama Kaana değil. Yada beni Kaandan kıskanma .

G: Aramızı bozmaya çalışıyo işte. Anla bunu artık Yaprak . O bir kara kedi.

Sırt çantamı alıp taksi çevirdim. (😂) Hemen geldi . O arada Bizimkilerin gitme etme ve bir de o kara kediye gitme diye bağırışları vardı . Oysa ben eve gidiyodum. Yoruldum artık fotosentez yapcam . Şimdi diceksiniz senin evin mi var . Çeteyle aldığımız eve gidiyorum . Evet gelince beni görücekler ve şok olacaklar ama olsun.

Eve vardım . Hemen üstümü değiştirip yattım. Telefonu elime aldım ve fotoğraflara bakmaya başladım. Aliyle ne güzel fotoğraflarımız vardı. Br kadar çook mutluyduk . Şimdi onun bi çocuğu var.

Gözlerimden yaş akmaya başlamıştı . Kesin gözlerim şişecekti ve Gökhanlar görünce ağzıma edeceklerdi.

Öylece saatlerce ağladım. En sonunda bizimkiler geldi . Herkez odasına gitmişti . 15 dakika sonra salonda toplanmışlardı. Sanırım p arada üstlerini filan değiştirmişlerdi. Gözlerim şiş şiş bende aşağı su almaya indim.

Mutfakla salon birleşik olduğundan mecburen yanlarından geçtim .

G: YAPRAK ? S-senin ne işin var burda ?

Suyu doldurdum .

A: Küçük Titan ? İyi misin ?
( Ali de onlarla yaşıyo )

Y: İyiyim .

Gökhan geldi ve konuşmaya başladı.

G: Yaprak ben eski Yaprağı çok özledim. Hiç bişeyi takmayan herşeye gülen . Suratından gülücük eksik olmayan Yaprağı özledim. En çokta hayatında Kaan olmayan Yaprağı özledim. Şu gözlerine bak şişmiş. Yeter üzülme artık.

Y: Gökhan. O Yaprak düğün günüm de öldü .

Dingdong

Kapı çalmıştı.

Kapıya en yakın olduğum için ben baktım . Gelen Selindi.

S: Çekil be şurdan.

Biraz geri kaçtım.

Y: Bak Gökhan senin kardeşim dediğin Yaprağı bu kız kaçırdı. Şimdi de gelmiş benim evimde bana posta koyuyo .

S: Merak etme sana gelmedim. Ali'm kontrole gidecektik. Hadi geç kalmayalım.

A: Tamam çıkalım.

Ali ve Selin gittiler. Bende odama çekildim ve yorganın altında ağlamama devam ettim.

Kapım tıklanmıştı. Ses vermedim.

G: Yaprraak orda mısın ?

Gözyaşlarımı sildim ve yatakta doğruldum.

Y: Gel Gökhan . Noldu ?

G: Biraz konuşalım mı ?

Y: Uyumak istiyorum.

G: Bi konuşalım.

Y: Tamam gel hadi .

Gökhan geldi ve önce sımsıkı sarıldı.

G: Hiç bişey için üzülme . Lütfen sen üzüldükçe biz de çok üzülüyoz.

Dingdong

Y: Hay ne çaldı şu kapı ya . Öff kim bu yine ?

Bi hışımla kalkıp kapıya baktım.

Kapıyı açtığımda gördüğüm kişi bana bişey uzatıyodu.

Y: Lan ? .....

Kim gelmiştir sizce ?

Mutluluk yakında. Merak etmeyin.

Fikirlerinizi benle paylaşın lütfen zor durumdayım.

Sizleri çoook seviyorum 🌒

550 kelime

Kalbim ~ YaprAli 💙 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin