9.nodaļa

48 7 0
                                    

 Koncerta diena. Nekad nebiju domājusi, ka es komponēšu kādu grupu un mācīšu horeogrāfiju. Bija sajūta, ka es kļuvu pavisam veca, kaut man bija tikai pāri 20 gadiem. Pavisam savāda sajūta. Tieši tagad es ar grupu atrados uz skatuves pēdējā ģenerālmēģinājumā.

- Jūs uzstāsieties pēc dziesmas " It's too late", jūsu kopdziesma jau ir izlaista internetā, un, teikšu atklāti, ir ļoti pat labi rezultāti. Jums pa dažām dienām ir parādījies daudz fanu.- to visu pasakot puiši sinhroni pamāja, kas lika man plati uzsmaidīt.

- Man šķiet lielākā daļa ir tieši tavi fani. Uzzinot to, ka tu esi kļuvusi par mūsu dziesmu komponisti, vairākas studijas grib sadarboties ar mums un ir jau saukuši uz šoviem.- menedžeris pasmaidījis, noteica, man uzreiz atbildot ar galvas mājienu.

- Jūsu debijas laiks tika pārnests, nezinu kāpēc, uz šodienu. Šī skatuve būs tā vieta, kur jūs oficiāli uzsāksiet savu karjeru, tāpēc tālāk sekos līguma noslēgšana.- to pateikusi, visi atkal pamāja, it kā gaidot turpinājumu.- Tas būs pats parastākais līgums, kurā nebūs nekādu aizliegumu tikties, bet vajadzēs no sākuma arī pabrīdināt mūs, lai nesanāktu nekāda ķibele žurnālos un televīzijā, bet tā, jūs varat par to daudz nedomāt, ja jums kāds reāli simpatizē nevajadzēs to slēpt, mēs jums palīdzēsim.- to visu paskaidrojot, es uzsmaidīju, bet sarunas laikā, izdzirdot tieši attiecību punktu, Mingyu plati pasmaidīja.

- Ceru, ka šodien mums viss izdosies.- Mingyu noteica, kas lika man uzsist pa viņa plecu.

- Neuztraucies viss būs kārtībā.- to pasakot, viņš viegli pamāja ar galvu.- Labi, bet tagad ejiet uz grimmētavu, laiks sākt gatavoties.- to pasakot, es sasitu plaukstas kopā un viegli uzdejoju ar visiem kopā. Tas tik bija kaut kas jautrs. Ienākot grimmētavā, manam skatienam pavērās nedaudz savāds skats. Olijs strīdējās ar Krisu un ļoti pat nopietni.

- Es teicu, ka es negribu uzstāties. Vari lūdzu visu atcelt?- Kriss viņam uzbļāva, kas lika man pienākt klāt un apstāties priekšā Krisam.

- Nedomā, ka tu šauj pār strīpu?!- es monotoni pajautāju, kaut arī manī dega dusmas.

- Vācies prom! Tā nav tava darīšana!- to pateicis, viņš mani stipri pagrūda, kas lika man aizķerties aiz kaut kā un nokrist. Mingyu palīdzēja man piecelties un bija gatavs viņam klupt virsū, bet es viņu apstādināju. Es biju redzējusi Krisa seju, kad tieši es nokritu. Viņš pats likās nobijies. Es redzēju, ka viņam ir žēl, bet man jau bija pie vienas vietas. Pienākot nedaudz tuvāk, es atmetu savus izlaistos garos tumšos matus.

- Olij, nekas traks, ja viņš neuzstāsies.- to pasakot, es draudīgi paskatījos uz Krisu, kas lika viņam apstulbt.- Es nodziedāšu viņa partiju.- to pateikusi, visi šokēti paskatījās uz mani, ieskaitot Krisu un Oliju.- Tā, tā vai tā, ir mana dziesma.- pasakot to, puišu šoks kļuva vēl lielāks.

- Ko?- Mingyu balss pēkšņi izrāvās no klusuma.- Tu šim idiotam atstāji savas dziesmas?- to pajautājot, daži no grupas pasmējās.

- Diemžēl, jā. Tagad es pati to nožēloju.- to paskaidrojusi, es paskatījos uz Krisu ar dusmu pilnu skatienu.

Viss ritēja ātri. Man nācās pārģērbties skaistākās drēbēs, un vizāžistes man uzlika make-up. Es nevēlējos uzstāties, jo karjera jau sen ir noslēgta, priekš manis tas bija kaut kas, ko tagad baidies darīt. Pienākot tuvāk skatuvei, manas plaukstas sāka svīst un pār manu ķermeni pārskrēja nepatīkamas tirpas. Pēkšņi sajutu, kā raupja un tajā pat brīdī maiga roka apvijās ap manējo.

- Viss būs kārtībā, tici man. Ja kaut kas būs ne tā, vienkārši saki mums.- Mingyu pieliecies, klusi noteica.

- Treisij, jums jau jāiet!- koordinātors noteica, man uzreiz sekojot viņam. Uz mirkli pagriezusies atpakaļ, paskatījos uz Mingyu, kurš man māja ar roku. Viņa smaids spēja mani uzreiz novirzīt no uztraukuma. Nonākot uz pacēlāja, manas domas aizņēma tikai trīs lietas. Grupa. Mingyu. Un BTS. Viņi vienīgie mani zin, neviens cits. Tikai viņi. Viņi spēja mani atbalstīt, kad tas bija vajadzīgs. Vajag kādu dienu satikties ar Hosoeku. Ceru, ka viņiem visiem labi klājas.

- Treisij, tu to spēsi. Saņemies taču! Visu laiku stāvēji uz skatuves, kas tagad tev traucē izdarīt to pašu?- es pati sev uzdevos ar šo jautājumu. Smagi nopūtusies, mana galva pagriezās uz aizkulises pusi, kur stāvēja Mingyu, kā arī Olijs. Šoreiz paskatījos uz Oliju, kurš uztraukti noraudzījās manī. Izteikti pateikusi "Viss ir kārtībā", viņš viegli pamāja. Varēja redzēt viņa sejā palikušo uztraukumu, kuru pat mani vārdi nevarēja izzudināt.

- UN TAGAD UZ SKATUVES PARĀDĪSIES TIEŠI TĀ MEITENE, KURU VISI TIK ĻOTI VĒLĒJĀS IERAUDZĪT VĒL VIENU REIZI. TĀPĒC SAGAIDIET. TREISIJA PĀRKERA!!!!- tieši pēc šiem vārdiem pacēlājs sāka kustēties uz augšu.

- Tu to vari.- to pateikusi, manām acīm parādījās skatuve.

Dziesmai beidzoties, mani sagaidīja lielas ovācijas, kas bija jau sen nepieredzēts. Paklanījusies, es apsēdos uz skatuves malas un pieliku mikrofonu tuvāk pie lūpām.

- Pirms vairākiem mēnešiem, biju domājusi, ka nekāpšu uz skatuves. Da ko tur jau, dažas dienas iepriekš es vēl biju palikusi pie tādas domas, bet diemžēl Kriss šodien nespēja uzkāpt uz skatuves sliktās pašsajūtas dēļ.- to pasakot, redzēju dažas meitenes, sarkastiski pamājot ar galvu. Tieši tas man lika pasmaidīt.- Žurnālisti un mani fani bija uzdevušies ar jautājumu, kāpēc es pametu dziedātājas karjeru? Domāju, ka mani sapratīs meitenes. Tas bija attiecību dēļ. No sākuma domāju, ka labāk to slēpt, bet pēc tam padomāju, kas tur ir tik slikts? Zinu, varbūt šis iemesls nav tik dzelžains, bet ir arī cits. Mans veselības stāvoklis man vairs neļauj tik bieži atrasties tik lielā fiziskā stāvokļa izmantošanā. Varu tikai retu reizi, kā šī, uznākt uz skatuves, dejot un dziedāt. Gribēju būt pret jums atklāta, tāpēc ceru, ka jūs pieņemsiet to, ko es jums tagad izklāstu.- to pateikusi, es uz īsu brīdi nolaidu galvu, bet tad turpināju.- Bet tagad sagaidiet grupu, kuru es komponēju. "EIGHT WAYS"!!!!!- to izkliedzot, ieslēdzās mūzika un aiz manis apstājās septiņi puiši, tie paši septiņi puiši.



Dziesmai izskanot, mēs saņēmām lielas ovācijas no lielā pūļa. Mums paklanoties, es padevu mikrofonu Mingyu, bet viņš tikai jautājoši paskatījās manī.

- Tev kā grupas līderim vajag pateikt kaut ko.- es viņam pateicu, bet viņš turpināja manī vērsties ar to pašu jautājošo skatienu, tāpēc es vienkārši iespiedu viņa rokās mikrofonu.

- Emm, labdien! Mēs esam grupa "Eight ways"! Cerams, ka jums patika tāda izpildījuma dziesma. Esam ļoti pateicīgi par šo iespēju piedalīties koncertā! Kā arī vēlamies pateikties mūsu skaistajai un apburošajai komponistei un horeogrāfei Treisijai Pārkerei, par lielo ieguldījumu šajā dziesmas izpildījumā!- to pasakot, es pasmaidīju, bet pārējie sāka aplaudēt, kas lika manam smaidam kļūt vēl platākam.

- Ak, jūtos ļoti pateicīga par tādu pateikšanos!- to pasakot, visi sāka smieties, ieskaitot mani pašu.-  Bet, ja pāriet uz nopietno, tad es jūtos ļoti laimīga, esot komponistes un horeogrāfes lomā. Protams, es šai lomai vēl esmu par jaunu, bet man padodas dziesmu rakstīšana un horeogrāfijas izveide, tāpēc, kāpēc gan nedarīt to, kas man patīk? Vēlos pateikties visiem, kas mani atbalstīja grūtajos brīžos. Grupa "Eight ways" priekš manis tagad ir prioritātēs, tāpēc pirms lielo turneju sākuma vēlējos izveidot preses konferenci, kurā varēs piedalīties ne tikai žurnālisti, bet arī fani, kuri joprojām mani atbalsta. Tāpēc, ja jūs vēlaties atnākt, laipni gaidīšu. Preses konference notiks šeit pat Ņujorkā. Uz šīs labās nots vēlējos noslēgt savu runu. Paldies, tiem, kas mani joprojām atbalsta!!!- to pasakot, es paklanījos, kad tieši tajā pat brīdī visi sāka aplaudēt un jūsmot.

Ciešanas: Statuss - BrīvaWhere stories live. Discover now