11.nodaļa

53 9 1
                                    

Olija skatpunkts...


Atgriežoties no kārtējās sapulces par studijas tālākajiem darbiem, mani sagaidīja dusmīgs Kriss, kurš soļoja turpu šurpu. Ieraudzījis mani, viņš ātri piegāja man klāt.

- Tu to zināji vai ne?!- viņš dusmīgi izrunāja to. Es sapratu par ko viņš runāja. Iemesls bija Treisija.

- Es to uzzināju dažas dienas pirms tā liktenīgā koncerta.- paskaidrojis to, Kriss nervozi iesmējās.

- Kāpēc tu man to nepateici?!- viņš iebļāvās. Pie viņa balss pacelšanas es biju pieradis. Pagaidām man nebija citas izvēles kā tikai paciest, jo tagad viņš bija vienīgais šīs studijas izpildītājs.

- Jo viņa pati to palūdza.- to pateicis, viņš iepleta acis.

- Kāpēc?!?!- viņš atkal uzbļāva.

- Zini par šo tu man vari nejautāt. Pats esi vainīgs, ka pazaudēji viņu. Ne jau es biju viņas tuvākais cilvēks, kuram viņa visvairāk uzticējās. Es tev toreiz teicu, ka Viktoriju vajadzēja atlaist pēc tā gadījuma, tu mani neklausīji, tagad pats vāc pēc sevis. Vēl jo īpaši, pēc pirmā mēģinājuma, es tevi brīdināju, ka Treisija nesamierināsies ar viņas uzvedību. Es tev teicu, ka nevajag viņu ņemt uz mēģinājumiem. Tagad palūkojies, Viktorijai zils vaigs būs. Cik reižu tev centos pateikt, ka viņas klātbūtne nav vajadzīga Treisijas klātbūtnē, ja tu vēlējies viņu pakaitināt, tev tas izdevās, bet tagad pats atvainosies studijai, ja viņi mums atteiks kopīgajā tūres koncertā Seulā.- to visu pateicis, Kriss iepleta acis šokā.

- Kāds tūres koncerts Seulā?- viņš pārjautāja, man tikai smagi nopūšoties.

- Ja tu būtu lasījis līgumus, kurus pats paraksti, tad zinātu. Tādā tempā tu drīz vien parakstīsies uz savu orgānu pārdošanu.- to pateicis, viņš turpināja uz mani šokā skatīties.- Mums ir koncerti vairākās valstīs. Japānā, Ķīnā, Dienvidkorejā, Taizemē un vēl kaut kur.- paskaidrojis to, viņš pamāja ar galvu, vēl nesaprotot par kopkoncertu.- Mūsu studija bija piedāvājusi viņiem kopkoncertu, bet tagad viss ir atkarīgs, vai komponiste, tiešāk Treisija, pieņems šo piedāvājumu, jo iet runa par vairākiem miljoniem dolāru. Bet tu pēdējā koncertā ar savu draudzenīti uztaisīji tādu teātri, ka viņas vietā jebkurš cits atteiktos.- visu pasakot, Krisa sejas izteiksme mainījās, viņš kļuva īgns.

- Vai nav vienalga, ir daudz citu koncertu.- to pateicis, es sarkastiski iesmējos.

- Kriss, ieslēdz savas smadzenes, ja neesi tās pazaudējis pēdējā koncertā. Mēs būsim Seulā. Neesi tik naivs, ja domā, ka žurnālistiem neradīsies jautājumi, kāpēc, mums esot Seulā, mēs neveidojam kopkoncertu. Es domāju, ka katra izdevniecība uzrakstīs atsevišķu rakstu, un tad, kad tas viss iznāks gaismā, tavs fanu skaits krasi saruks, jo tu pats labi atceries, ka tev uzdeva jautājumus par Treisiju daudzi fani. Tāpēc labāk apdomā, ko tu teiksi un ņemsi līdzi uz turieni. Tu viņu pazaudēji kā savu meiteni, nepazaudē, kā vienīgo iespēju izvilkt sevi augstāk.- to pateicis, es vienkārši izgāju no viņa mājas.

Ciešanas: Statuss - BrīvaWhere stories live. Discover now