8.nodaļa

49 6 0
                                    

Kā izrādījās tagad Eitons (ja kāds aizmirsa, es atgādināšu, tas ir manas mammas vīrs un bērna tēvs) strādā, viņiem ir sava firma. Mazais izauga jau lielāks, kas lika man apdomāt, par ko viņš tad kļūs nākotnē. Viss notika tik ātri, ka tagad jau atrados ar mammu virtuvē, kamēr Mingyu sēdēja ar mazo Viljamu.

- Tā stāsti, kas tas par noslēpumaino puisi, kurš tik labi tiek galā ar mazajiem?- to pajautājusi, mamma norādīja uz Mingyu, kurš ar katru savu darbību smīdināja mazo puiku.- Un kur ir Kriss? Kāpēc par jūsu dueta izjukšanu es uzzinu no televīzijas, nevis no savas meitas? Eitons vispār sajuka prātā, kad dzirdēja, ka tu pamet savu mūziķes karjeru. Ak, ja tu redzētu viņa seju! Bet viss var būt, ka viņš tevi nožmiegs, kad ieraudzīs šodien.- visu izklāstot, es centos uzmanīgi visu saprast.

- Mingyu ir viens no jaunās grupas dalībniekiem. Es esmu viņu komponiste un horeogrāfe. Viss aizgāja tā, ka mēs satuvinājāmies un kļuvām, kas vairāk par draugiem.- to paskaidrojusi, mamma viegli pamāja.

- Bet, kas ar Krisu?- viņa strupi pajautāja.

- Mūsu attiecības saasinājās jau tūres laikā, bet tad parādījās cita sieviete, kura spēja mani aizvietot. Tad arī viss pasliktinājās, nu mūsu attiecības. Tas kļuva viens no iemesliem, kāpēc es izstājos no šīs spēles. Es pati biju vainīga, ka sajaucu savas personīgās attiecības ar mūziķu attiecībām.- smagi noelsusies, es uzsmaidīju.- Bet satiekot Mingyu, mana dzīve atkal kļuva gaišāka. Kā teikt, vinš izvilka mani no tumsas.- to pasakot, ieraudzīju, ka mamma tūlīt sāks raudāt.- Mamm, viss tagad ir kārtībā un laiku nevar pagriezt atpakaļ, tāpēc negribu vairs par to domāt, un arī tev neiesaku par to domāt.- to pateikusi, es uzliku roku uz viņas pleca.- Bet runājot par to, kur viņš tagad ir. Tagad viņš ir šeit pat Ņujorkā. Mūsu studijas tagad sadarbojas, bet šodien notika viena saķeršanās un es nezinu vai mēs turpināsim sadarboties. Man tik ļoti žēl ir Olija. Viņš izskatījās nelaimīgs, kad Viktorija, nu jaunā Krisa meitene, iejaucās mūsu sarunā. Ja tu zinātu, cik neciešama viņa ir! Biju gatava viņu izmest no tās zāles.- to pateikusi, mamma iesmējās.

- Zini, kad es biju jauna, man arī tā bija. Es tev iesaku ignorēt viņu vai arī pateikt, ka nepiederošām personām atrasties tur nevar.- to pateikusi, man prātā ienāca viena doma. Tik tiešām viņai nedrīkst tur atrasties, un, kā atceros, viņai nebija caurlaides. Pa šo īso laiku, manā sejā iezagās viltīgs smaids.- Tev ir plāns.- mamma viltīgi noteica, klusi pasmejoties.

- Jā.-

   Nākamais rīts...

Pamostoties sajūtas bija pavisam savādas, pat nezinu kāpēc. Ātri paēdusi brokastis, devos ārā no dzīvokļa. Vakardiena bija vienkārši jautri pavadīta. Eitons, atnākot uz mājām, brēca man virsū. Tas tik bija kaut kas smieklīgs. Bet viņš tik tiešām bija apvainojies, ka nevarēja redzēt dzīvajā manu pēdējo koncertu, uz ko es varēju atbildēt tikai " Piedot". Es zināju, ka viņš to vēlējās no sirds, tāpēc es nezināju, ko darīt un kā izlabot savu kļūdu. Uzkāpusi uz motocikla, ātri iedarbināju to un izbraucu no stāvvietas. Šodiena bija ļoti silta, kā jau nekā es pavadīju visu ziemu un pusi pavasara iekštelpās, tāpēc palaidu garām visu, kas vien bija iespējams. Biju apģērbusies parastā sporta beisbola cepurē, biksēs un kreklā, kas lika man izskatīties tik pat sportiski, kā mans motocikls. Līdz šim brīdim es vienmēr ģērbos biksēs, žaketē un augstpapēžu kurpēs, bet tagad sports pārvalda pār mani, kas man pat ļoti patīk. Atbraukusi līdz lielās zāles ēkai, es piekārtoju savu beisbola cepuri un devos iekšā, kur mani jau gaidīja grupa un Kriss.

- Visiem labs rīts!- sasveicinājusies smaidīgi, paskatījos uz Mingyu, kurš smaidīja tikpat plati kā es. Puiši nebija pieraduši mani tādu redzēt, tāpēc dažu sejās iezīmējās neliels šoks. Pienākusi klāt pie skatuves, paskatījos uz visiem darbiniekiem.- Šodien mums ir daudz darba, kā nopratu, ja jau šeit ir visi, sanāk, ka mēs turpinām sadarbību?- to pajautājusi, puiši sinhroni pamāja.- Tad labi. Liels lūgums, darbiniekiem atrasties savās vietās, lai nebūtu nekādu negadījumu, jo veselība, tas ir pats svarīgākais. Kā arī lūgums nepiederošām personām pamest zāli.- to pateikusi, es paskatījos uz Viktoriju, kura vispār nesaprata, ka tieši par viņu iet runa, bet grupas puiši un menedžeris uzreiz paskatījās tieši uz viņu. Viņai to pamanot, viņa jautājoši parādīja uz sevi.

Ciešanas: Statuss - BrīvaWhere stories live. Discover now