12.nodaļa

57 10 0
                                    

Treisijas skatpunkts...


Pārējās dienas mēs ar grupu nolēmām apskatīt Ņujorku. Izteiktais piedāvājums no Krisa studijas bija negaidīts. Es tad jau uz vietas pateicu, ka ar tik mantkārīgu izpildītāju es nestrādāšu, bet, ja es nestrādāju, tad nav dziesmu, kuras viņi izpildītu kopīgi. Studijas darbinieki nebija ne pie kā vainīgi, viņi tikai cenšas kaut kā nopelnīt, bet Kriss ar savu attieksmi samazina viņu iespējas. Beigās viņi palūdza, lai es padomāju par visu. Apdomām man bija vairāk nekā mēnesis, jo tagad viņi ierakstīs albumu un tikai tad notiks jaunatklātā tūre. 

Mēs jau sēdējām lidmašīnā un lidojām atpakaļ uz Seulu. Tagad darba būs daudz reiz vairāk. Sāksies koncerti, dziesmu pirmizrādes un visa pārējā putra, kura tik ir iespējama Dienvidkorejā. Konkurence ir sīva, tāpēc katra dziesma ir kā viens nopietns solis, kuru jāsper pretī karjerai. Biju nopietni apdomājusi, kā labāk atklāt presei, ka es satiekos ar grupas dalībnieku. Jo tas jau izsauks baumas, bet tik vienkārši neviens no mums nepadosies. Visu šo laiku puiši savā starpā runāja par izdevušos koncertu un iespaidiem par pašu lielo pilsētu. Bija patīkami dzirdēt, ka viņiem ir ļoti iepatikusies Ņujorka. 

Jau piezemējušies, iegājām lidostā, lai nokārtotu dažus dokumentus. Mūs sagaidīja, kas nereāls. Liels fanu pūlis. Meitenes stāvēja ar plakātiem un spiedza. Ja to varētu aprakstīt vārdos, es to aprakstītu, bet tas vienkārši nebija iespējams. Puiši uzreiz sāka smaidīt un māt. Iedevuši dažiem autogrāfus, mēs turpinājām ceļu līdz jau nonācām pie mūsu busiņa. Fani pavadīja līdz pat pašām mašīnas durvīm. Nekad nebiju domājusi, ka būs tik liels fanu pieplūdums uzreiz pēc debijas. 

- Mani aprēķini bija pavisam citādāki.- to pateikusi, puiši uzreiz uz mani paskatījās.

- Mūsu arī.- Leo noteica un puiši iesmējās.

- Mēs tagad braucam uz studiju, bet tad jūs aizvedīs līdz mājām. Pastāstiet saviem tuvajiem par to, ka tagad nāksies lielu daļu laika pavadīt studijā. Jūsu menedžeris pastāstīs katram no jūsu vecākiem kā viss ritēs. Bet tagad es jums pastāstīšu, kā viss ritēs. Pašā sākumā jau dziesmas ir gatavas tagadējām pirmizrādēm, tāpēc tuvāko laiku jūs viņas mācīsieties, kā arī jūs varat piedāvāt kaut ko savu. Tas var būt jebkas. Tonalitāte, kustības, apģērbs utt. Kā arī ziniet būs jāatjauno imidžs. Bet, ja kāds nevēlas atvadīties no sava matu toņa vienkārši pasakiet to menedžerim un viņi vienkārši mainīs matu izkārtojumu. Es vēlētos, lai jūs atšķirtos nevis ar izskatu, bet balsīm. Man imidžs vienmēr bija mazsvarīgs, bet šeit ir nedaudz citādāk. Bet man patīk, ka šeit daudzas grupas atšķiras ar savām balsīm, bet tomēr izskatam viņu studijas arī ļoti seko līdzi. Tāpēc sakiet uzreiz, neviens jums nespiedīs vilkt vai krāsot, ja jūs to tik tiešām nevēlaties.- visu paskaidrojusi, es smagi ievilku elpu.- Tā laikam arī viss. Neko daudz tāpat nepateicu.- to pasakot, es paskatījos uz puišiem, kuri izskatījās apmulsuši.

- Viņi cenšas apkopot to savās galvās.- Mingyu klusi pateica, puišiem tikai paskatoties uz viņu ar skatienu "tu to nopietni?". 

- Mēs atbraucām.- vadītājs mundri noteica un uzsmaidīja, man uzreiz apskatoties apkārt. Tik tiešām, mēs jau bijām atpakaļ. Es skumu pēc šīs pilsētas, kaut tā arī nebija mana dzimtā pilsēta, bet tomēr man šeit ļoti patika, tāpēc domāju, ka šeit atrodas mana nākotne. Atceroties vienas fanes vārdus, ka viņa ļoti skumst pēc manas balss. Viņa teica, ka tikai mana balss spēja viņu atbalstīt grūtās un smagās dienās. Viņa ļoti vēlējās, lai es atkal uzkāptu uz skatuves un parādītu savas spējas. Kā arī bija dažas fanes, kuras bija pateikušas, ka viņas redzēja dažas reizes, kā Kriss dusmojās uz saviem darbiniekiem, tāpēc vairs nefano par viņu. Viņas teica, ka viņa divkosība uz skatuves ir pamanāma. Bet toreiz es nevēlējos, lai kāds uzzina, ka es arī to labi zinu, tāpēc vienkārši nomainīju tematu. Ļoti nevēlējos, ka man nāktos paskaidrot presei, kāpēc tieši es tā izturos pret viņu.

Ciešanas: Statuss - BrīvaWhere stories live. Discover now