Visi klusēja un nezināja, ko tajā brīdī teikt. Izsakot tādu piedāvājumu, redzēju, ka Olijs to pat sāk apdomāt, jo tieši tagad viņu studijai iet ne tie labākie laiki un es nevarētu arī nepalīdzēt, jo kā nekā es vienalga paliku zirgā, pat neizbēgami noslēdzot savu karjeru.
- Par to mēs varam arī citu reizi parunāt.- Kriss izdvesa, man uzreiz pagriežoties pret viņu.- Ko nozīmēja Džastina teiktais ēteras beigās?- to pajautājis, dzirdēju kā Mingyu nopūtas.
- Nu, laikam tu pareizi to pats saproti.- to pateikusi, Krisa acis nedaudz iepletās.
- Tu neesi ne graša vērta.- Viktorija ierunājās, es zināju, ka tagad viņa speciāli cenas mani izprovocēt.
- Klau, ja tev kaut kas nepatīk tu vari doties, kur tu gribi ar ko tu gribi. Man vienalga. Tu šeit esi pilnīgi nekas. Tu esi kā nederīga pasaules baktērija, kura tikai traucē pasaulei turpmāko attīstību.- to pateikusi, viņa dusmīgi pieleca kājās, jau grasoties man iesist, bet es pati sekoju viņas darbībai un pielecu kājās.- Es tevi varu padarīt par pilnīgi neko šeit pat uz vietas. Šī studija, kurā tu strādā pieder ne tikai Tomasam, bet arī man.- to pasakot, Krisa šoks pārsteidza pat pašu Oliju. Olijs to zināja no paša sākuma, kā tikai sāka strādāt ar mani, ka es kļūšu par studijas līdzīpašnieci, kuru katru brīdi.- šī kompānija pa pusei pieder man, un es varu tevi viegli no šejienes izmest. Bet es to nedaru, zini kāpēc? Jo man tevis žēl. Bija daudz tādu pat darbinieku kā tu, kuri nezināja mani un noniecināja, bet es viņus neatlaidu, jo zināju, ka viņi to nožēlos, kuru katru brīdi, kad viņus atlaidīs.- to visu pasakot, Viktorija ieskatījās manās acīs un pirmo reizi es tajās redzēju bailes, kuras bija patiesi dziļas. Pasperot vienu soli tuvāk,Viktorija sāka kāpties atpakaļ, man tikai pasmīnot.- Tu no manis baidies, tikai centies izrādīt sabiedrībai, ka tu ne no kā nebaidies, bet es tev pateiktu. Tas labi, ka tu baidies, jo tam pat ir pamats. Es tevi jau sen varēju atlaist, jo tu esi jau pārkāpusi vairākus studijas līguma noteikumus, par kuriem pati parakstījies.- to pasakot, viņa atkāpās vēl vienu soli. Man nepatika spēlēties, bet tas bija labākais variants, kā likt viņai saprast, ka ar mani viņa nespēs neko izdarīt. Pasmējusies es apsēdos atpakaļ vietā.- Par ēteru es nevēlos runāt, ja kaut ko nesaprati, noskaties vēlreiz. Drīz pats uzzināsi.- to pateikusi, es atvadījos no Olija un izgāju kopā ar Mingyu no kabineta.
Pēc nedēļas...
Nekas neko neliecināja, ka sāksies kaut kādas problēmas, bet pēkšņi ziņās izskanēja, ka Kriss ar lielu skandālu izšķīrās no Viktorijas. Toreiz viss bija trakāk, kaut kurš bija izstāstījis presei, ka Viktorijas dēļ izjuka mūsu duets un tagad sekas ir tādas, ka studija palika tikai ar vienu Krisu. Es nezināju, ko darīt, jo žurnālisti gaidīja pie grupas studijas. Es vienkārši sēdēju mājās, kamēr puiši vieni paši bez manis mācījās.
Pēkšņi iezvanījās telefons,kas lika man nobīties no zvana signāla.
- Hallo.- man zvanīja nepazīstams numurs. Tajā pusē dzirdēju, kā kāds nočukstēja: "Viņa pacēla"
- Emm sveika.- tas bija Kriss. Viņš zvanīja ne no studijas telefona, bet no kaut kāda cita.
- Ko tu vēlējies? Es esmu aizņemta, tāpēc saki īsi.- to atcirtusi, dzirdēju kā viņš smagi nopūtas.
- Tu redzēji ziņas.- tas skanēja kā apgalvojums, nevis jautājums.
- Un kas no tā? Tā taču ir tava darīšana nevis mana. Vai tad ne tā?- to pajautājot, es iesēdos atpakaļ krēslā.
- Tava nauda, kuru tu mums aizdevi tagad nebūs derīga, jo mana karjera drīz saruks.- to pateicis, es apsvēru viņa teikto. Viņam bija pa pusei taisnība.
YOU ARE READING
Ciešanas: Statuss - Brīva
RomanceTikko izšķīrusies no savas otrās pusītes, Treisija stājas pretī savai otrajai problēmai - cīņai pret vēzi. Katra diena paiet mokās gan fiziskās, gan garīgās. Vienīgais atbalsts, kurš viņai ir, tas ir viņas labākais draugs. Ar katru dienu viņa ieiet...