•Chapter 10•

836 22 3
                                    

                       •point of view Harry•
"Dylara?" Ze antwoord niet.

Ik kijk een beetje over mijn borst en zie dat ze in slaap is gevallen. Ik sta rustig op en til haar op. Ik leg haar neer op haar bed en kom naast haar liggen.

Dit was een van de beste nachten ooit. Dat ze heel haar lichaam aan mij toeliet, was het fijnste ooit. Alleen wil ik het nog rustig aan opbouwen, dus voor nu was zoenen genoeg. Wie weet wat de volgende keer gebeurd.

Ik sta weer op doe de gordijnen dicht, poets mijn tanden en ga weer naast haar liggen. Ik voel ook dat mijn ogen zwaarder worden, dus na een paar minuten ga ik ook in slaap vallen.

Volgende ochtend word ik wakker door Dylara's wekker.
"Wat waarom gaat je wekker?" Vraag ik aan haar terwijl ik in me ogen wrijf.

"We hebben gewoon nog school."

Ik was school helemaal vergeten. Ik zucht en draai me weer om. Ik hoor Dylara zachtjes lachen, maar zij staat wel op.

"Harry sta op." Ik hou mijn handen op mijn oren en slaap verder.
"Hoe lang heb je nodig om klaar te maken dan maak ik je wakker?"
"10 minuten."
"Isgoed."

Ik slaap weer verder terwijl Dylara verder gaat met haar klaarmaken. Na een paar minuten maakt ze me wakker.

"Harry wakker worden."

Ik zucht en maak me ogen langzaam open. Ze staat naast mijn bed met een kort rokje en een shirtje waar je haar navel nog ziet.

"Ja ik kom zo." Antwoord ik.
"Nee niks te zometeen je komt nu." Zegt ze streng.
"Nee echt waar nog 5 minuten."

Ze zucht en trekt de deken van me af. Ik kreun en open nu wel me ogen goed. Ze glimlacht naar me, en ik glimlach terug. Ik open mijn armen en ze geeft me een knuffel. Ik geef haar een kort kusje en sta op.

Ik poets mijn tanden zet me haar goed en trek schone kleren aan.
"Huh ben je nu al klaar?!" Ik knik en ze lacht.

"Wil je met scooter of fiets gaan?" Vraagt ze aan me.
"Wat jij wilt ik rij toch wel." Ze lacht en antwoord scooter.
"Dan hoeven we pas over 10 minuten te gaan." Antwoord ze simpel.
"Dan had ik langer kunnen slapen!" Zeg ik nep boos.

"Ahww sorry."

Ze loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Ik til haar kin op met mijn handen en plant mijn lippen op die van haar. Deze keer is het haar tong die als eerste in mijn mond glijd.

Mijn handen glijden van haar rug naar haar kont, ik knijp er zachtjes in. Haar handen gaan onder mijn shirt en stoppen bij mijn buik. Ik draai ons om en loop naar de muur toe. Ik til haar op, ze slaat haar benen meteen om mijn middel. Ik duw haar zachtjes tegen de muur aan en ik zoen haar door.

Er word geklopt op de deur, en ik laat Dylara meteen los en zet haar op de grond.
"Binnen!" Roept Dylara.

Haar zusje komt de kamer binnenlopen en lacht naar me. Ik lach terug en ze kijkt naar Dylara.
"Ik moest jullie roepen van mama."
"Kan mama niet wachten?" Zegt Dylara geïrriteerd.
"Ik weet niet ik moest jullie roepen kom nou maar want ze ziet er erg gestressed uit." Dylara zucht.
"Oké ga weg we komen."
"Ik ga niet weg." Zegt haar zusje tegensprekend.
"Ik ga je slaan ga weg." Zegt Dylara streng.
"Niet zo groot praten." Zegt Zara vol afschuw in haar stem.

Dylara loopt op haar af, en Zara rent weg. Ik hou Dylara tegen, waardoor ze me boos aankijkt. Ik kijk haar ook nep boos aan waardoor ze moet lachen. Ze loopt naar de deur. Ik knijp in haar kont, ze draait zich om en knijpt in mijn kont. Ze lacht en rent weg, ik ren achter haar aan. Als we bij de trap komen stopt ze met rennen en loopt rustig naar beneden.

Haar moeder zit op de tafel en staat op als ze ons ziet.
"Ga even zitten." Zegt haar moeder.
"Nee we moeten naar school zeg snel."
"Ik heb gezegd dat jullie naar de tandarts moesten, dus jullie zijn het eerste uur vrij.
"Ja pff dan kon ik langer slapen."
"Dylara ga gewoon alsjeblieft zitten."

Ze zucht maar we gaan zitten.
"Oké dus je weet je oom Bryan in Frankrijk toch?"
"Ieuw ja."
"Hij is dus gister aangereden, maar de klap was zo hard dat hij meteen is overleden. Dus daarom pak ik morgen het vliegtuig naar Frankrijk en neem Zara mee. Als je mee wilt kan je nog mee anders neem ik je tante mee."
Dylara maakt haar ogen groot en had dit duidelijk niet verwacht.
"Maar Harry ga jij ook naar huis?"
"Ja, ik ga naar mijn vrienden in Engeland."
"Als Dylara niet mee wilt kan je haar dan meenemen?"
"Ja tuurlijk."
"Is goed dankjewel, Dylara denk er over na."

Ze knikt staat op en loopt snel naar boven. Ik geef een glimlach aan Dylara haar moeder en loop ook naar boven. Ik hoor dat ze haar deur dichtslaat. Ik loop sneller naar boven en ga in de kamer.

Ze staat in het midden van de kamer en balt haar handen tot vuisten. Ze wilt uithalen naar de muur maar ik hou haar net op tijd tegen.
"Harry laat me los!" Roept ze naar me. Ik luister niet naar haar, ze probeert zich los te trekken, maar ik hou steviger vast.
"Harry ik ga je slaan als je me niet loslaat!" Waarschuwt ze me.

Ik duw haar tegen de muur aan en kom met mijn hoofd vlakbij die van haar.
"Harry niet nu laat me los!"

Ik luister niet naar haar en druk me lippen tegen die van haar aan. Ze word rustiger en ik kan haar handen loslaten. Ze geeft zich helemaal over, en legt haar handen in mijn nek. Ik zuig zacht op haar onderlip, waardoor ze kreunt. Ik vind het leuk hoe haar lichaam op die van mij reageert.

Haar wekker gaat en we schrikken allebei. Ze loopt naar haar telefoon en zet het uit.

"Oh shit eigenlijk zouden we nu weggaan, maar we kunnen ook over een half uur gaan."

Zegt ze met een grijns op haar gezicht. Ik grijns terug, loop naar haar toe, til haar op en zoen haar. Mijn mond gaat vanaf haar lippen naar nek ik geef een paar kusjes totdat ze rillingen krijgt. Ik zuig op de plek totdat ze kreunt en dan ga ik weer terug naar haar mond.Ik loop naar haar bed en laat ons daarop vallen. Onze zoen word steeds heftiger. Ze trekt mijn shirt uit, en ik doe hetzelfde bij haar. Ik leg mijn handen op haar bovenbeen vlak onder haar rok. Mijn handen gaan rustig onder haar rok. Ik had verwacht dat ze mijn handen weg zou halen, maar ze laat alles toe. Mijn handen gaan verder onder haar rok, en haar ademhaling word heftiger. De rand van mijn slipje zit tussen mijn vingers en ik draai ermee. Mijn handen gaan nu naar de achterkant van haar slipje. Mijn handen gaan in haar slipje waardoor ze op mijn lip bijt. Ik kreun en knijp in haar bil, waardoor ze nog een keer op mijn lip bijt en ik nog een keer kreun. Ik haal mijn handen uit haar slipje, en ga onder haar rok vandaan. Ze draait ons om zodat zij nu boven ligt. Ze beweegt langzaam haar heupen tegen die van mij aan. Ik kreun zacht en ze grijnst tegen mijn mond aan. Ze stopt met het bewegen van haar heup en komt naast me liggen. Haar lippen zijn opgezwollen, en haar haar is een beetje door de war. Haar rok zit hoog op haar bovenbeen, en ze heeft een paars vlekje in haar nek.

My Exchange Student  (Dutch/Nederlands Harry styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu