•point of view Harry•
We staan op het punt om Dylara haar moeder en zusje uit te zwaaien. Ik pak de koffers van boven en sjouw ze naar beneden. Dylara haar moeder geeft dylara een knuffel.
"Let goed op jezelf oké? Bel me als er iets is. "
Dylara knikt en laat haar moeder los. Ze komt naar mij toe en geeft me ook een knuffel."Let alsjeblieft goed op Dylara en jezelf, geen stomme dingen doen."
Ik knik ook en laat haar los. Ik kijk naar Dylara die haar zusje een knuffel geeft. Ze komt naar mij en geeft mij ook een knuffel."Ik hou van je Harry en ik ga je missen."
Ik smelt door haar zachte stem en haar woorden."Ik ga jou ook missen en ik hou ook van jou."
Fluister ik in Zara's oor.Ze stappen in de taxi en zwaaien naar ons. We zwaaien terug en we zien de auto rustig wegrijden. Ik en Dylara lopen weer naar binnen.
"Hebben jullie een computer of laptop?"
Vraag ik aan Dylara.
"Ja ik heb boven een laptop hoezo?"
"Zodat ik alvast tickets kan kopen voor vakantie."
"Ohja is goed kom."We lopen naar boven naar haar kamer. Ze pakt haar laptop en start het op. Ik ga op mijn rug liggen, en ze komt in me armen liggen. Mijn kin op haar hoofd. De laptop ligt op haar schoot, dus ik moet me armen helemaal strekken om bij de laptop te komen.
"Wanneer wil je gaan?"
Vraag ik aan haar.
"Nu."
"Even serieus."
"Zo snel mogelijk, school boeit me toch niet."
Ik zucht.
"Is goed laat me kijken voor de snelste vlucht."Ik zie dat er een vertrekt morgen en overmorgen, of anders moeten we een week wachten.
"Overmorgen dan?"
Vraag ik aan haar.
"Morgen."
"Dylara..."
"Harry alsjeblieft."
Ik zucht.
"Overmorgen."Ze kijkt achterom. Ze leunt voorover en geeft me een kort kusje.
"Morgen?"
"Hmm, je moet wel iets beters in huis hebben om me de tickets voor morgen te laten bestellen."Ze drukt haar lippen weer op de mijne opent haar mond en laat haar tong in mijn mond glijden. Ze drukt haar hand tegen mijn zaakje aan. Ik haal mijn lippen van die van haar af en leun mijn hoofd naar achter. Ik haal diep adem en kreun zachtjes. Ze haalt haar hand weer weg.
"'Morgen dus?"
Ze grijnst.
"Ja morgen."
Ze lacht en geeft me een kusje.
"Hoelaat vertrekken we?"
"Om 11:00 s'ochtends."
"Zo vroeg!"
"Jij wilt morgen gaan."
Ze zucht maar laat het gaan."Heb je honger?"
Vraagt ze aan me.
"Ja."
"Is goed ik ga een pizza bestellen, wil je ook of wil je iets anders?"
"Ik neem ook wel een pizza."
Ze knikt en bestelt 2 pizza's.——
De deurbel gaat en ze loopt in haar korte broekje naar beneden. Ik ga voor de zekerheid met haar mee. Ze opent de deur en ik blijf achter de deur staan. Ik was vergeten dat we in Nederland zijn, dus ik versta niks van wat zeggen.
•point of view Dylara•
Er staat een lightskin jongen met fel blauwe ogen en krulletjes voor de deur."2 pizza's voor mevrouw."
"Dankuwel."
"Ga je die 2 pizza's alleen opeten."
"Misschien hoezo?"
"Anders kan ik ze wel met je opeten."
"Dat zou wel fijn zijn, maar jij bent vast te druk."
"Eigenlijk niet jij bent me laatste klant."
"Hmm misschien een andere keer."
"Geen probleem."
"Oh wacht we hebben een actie 2e pizza word gratis hier is het kaartje."
Ik kijk naar het kaartje en zie een telefoonnummer staan.
"Dankjewel."
Hij lacht lief en ik doe de deur dicht.•point of view Harry•
Ik vraag me af waarom het zo lang duurt, het zijn maar 2 pizza's. Ik kijk naar de jongen door het spleetje, en ik zie meteen aan zijn blik dat hij Dylara knap vind. Hij geeft een briefje aan Dylara en ze pakt het aan. Ze lacht lief naar hem en doet de deur dicht."Dat duurde lang."
"Ja.."
"Ken je hem?"
"Nee hoezo?"
"Hmm niks."Ze haalt haar schouders op en loopt weer terug naar boven. Ze gaat zitten op het bed en opent de pizza doos. Ik doe hetzelfde en we zeggen niks.
Vind ze die jongen leuk? Kent ze die jongen langer? Is het haar ex? Ik schud alle domme vragen die hopelijk niet waar zijn uit me hoofd en eet me pizza.
Als we klaar zijn met onze pizza is het al 22:30.
"Zullen we slapen we moeten morgen vroeg op he."
Zeg ik tegen haar.
"Ja is goed, ik gooi even die dozen weg."Ik knik. Ze loopt uit de kamer met de dozen. Ik pak het briefje die de pizza jongen aan haar heeft gegeven. Ik zie een telefoonnummer staan. Ik loop snel naar de wc spoel het briefje door en ga snel weer liggen.
Ze komt terug ze wilt haar pyjama aan trekken. Ze is heel de tijd aan het zoeken naar haar pyjama maar die heeft ze volgensmij al ingepakt.
"Harry."
"Ja?"
"Ik heb geen pyjama."
"Hier."
Ik trek mijn shirt uit en geef het aan haar. Ik zie haar stiekem lachen."Dankjewel."
We gaan liggen op bed. Ze draait haar rug naar me toe. Ik pak haar middel vast en ga dicht tegen haar aan liggen. Ik geef haar een kusje in haar nek.
"Goodnight babe."
Ze draait zich om en zoent me opeens. Ik vind het niet erg en ga er in mee. Haar warme tong glijd in me mond en ze komt op me liggen. Ze drukt haar heupen hard tegen de mijne aan waardoor ik kreun. Ze blijft haar heupen bewegen tegen de mijne aan. Ik word hard en ze giechelt wanneer ze het ook voelt. Ik kreun hard en ze bijt hard op me lip. Ze stopt met het bewegen van haar heupen en gaat tegen me aan liggen als hoe we eerst lagen.
"Dylara?"
"Hmm?""Ik hou van je."
JE LEEST
My Exchange Student (Dutch/Nederlands Harry styles)
Fanfic(sort of completed) HEB DIT BOEK NOOIT AFGEMAAKT EN IK GA HET OOK NOOIT AFMAKEN. ALS JE DAAR GEEN BEHOEFTE AAN HEB ZOU IK DIT VERHAAL NIET LEZEN <3 Als Dylara een uitwisselingsstudent in huis krijgt had ze nooit gedacht dat die jongen op haar pad z...