•Chapter 40• sorry guys

249 3 2
                                    

We staan op het punt om uit de auto te gaan. Ik ben best zenuwachtig, dat ik met een andere jongen dan Harry hand in hand moet lopen. Het komt wel goed Dylara, 2 interviews en dan zijn we klaar en kan ik weer met Harry zijn.

Ik ga naast Zayn zitten en de deur word open gedaan. Alle fans zijn aan het gillen en alle flitsen komen tevoorschijn. Zayn pakt mijn hand, het voelt niet goed maar ik heb geen keus. We lopen de auto uit en meteen krijgen we alle vragen.

"Dylara had jij geen relatie met Harry?"

"Dylara zijn jij en Harry uit elkaar gegaan?" Ik kijk naar Harry en hij kijkt naar beneden.

"Is dit een stunt of hebben Zayn en Dylara echt een relatie?"

Ik zucht opgelucht als we binnen zijn.

"Irritant he alle vragen?" Zegt Zayn tegen mij. Ik zucht geïrriteerd en knik.
"Gelukkig is het nu wel voorbij." Hij lacht en ik loop naar Harry.

Paul leid ons de weg naar binnen. We hebben allemaal een eigen kleedkamer met onze namen erop. Maar eerst worden we in make-up en haar gestopt.

Ik lach als er make-up op Harry word gedaan. Bij mij word er niks gedaan, want ik heb alles zelf al gedaan. Er komt een man binnen met een headset.

"Nog 5 minuten." Zegt hij en loopt snel weg. Alle jongens zijn klaar met hun haar en make-up. We lopen met z'n 6en naar binnen.

Ik ga naast Zayn zitten, naast mij zit Niall, daarnaast Liam, dan Louis en als laatste op de rand zit Harry.

"Nog 2 minuten." Roept de man weer. Paul komt naar ons toe en glimlacht.

"Straks moeten jullie gewoon normaal doen en alle vragen beantwoorden. Ik ben trots op jullie." Paul glimlacht en gaat dan weer weg. Ik kijk harry aan die mij een bemoedigend knikje geeft. Ik lach naar hem.

"10 seconden." Roept de man weer. Iedereen begint achter de schermen op zijn plaats te staan.

"5, 4, 3, 2...." En dan begint het.

Het interview heeft 15 minuten geduurd. De vrouw heeft vragen gesteld over of er een nieuw album komt, of ze op tour gaan, nog een paar vragen aan mij en natuurlijk over Zayn en mij.

We lopen nu naar onze kleedkamer. Ik en Harry stiekem in 1, en de rest van de jongens allemaal alleen.

Harry ploft op de bank in de kleedkamer. Ik sta nog bij de deur en kijk hem aan. Hij klopt op zijn schoot als teken dat ik erop moet zitten. Ik loop naar hem toe, maar hij houd me tegen.

"Kan je alsjeblieft de deur op slot doen?" Ik lach en loop naar de deur om hem op slot te doen. Zodra ik dat heb gedaan loop ik terug naar Harry en ga op zijn schoot zitten.

Ik zucht en leg mijn hoofd in zijn nek.

"Wat is er aan de hand baby? Je hebt bijna heel het interview niet gepraat. Dat ben ik niet van je gewent." Ik zucht. Waarom heeft hij altijd door als er iets aan de hand is.

"Tell me baby." Ik til mijn hoofd op en kijk hem aan.

"Ik denk dat het me allemaal even te veel word. Ik ben pas een meisje van 19, en er gebeurt zo veel. Ik weet niet of ik het langer kan." Mijn hoofd gaat naar beneden.

Harry legt zijn vinger onder mijn kin en kijkt me aan. Ons oogcontact lijkt wel uren te duren. Hij zucht en knikt.

"Ik snap het. Ik heb hetzelfde gehad. Hoe denk je dat het voor mij was om opeens duizenden mensen te hebben die van je houden. Ik heb het moeilijk gehad, heel erg, maar ik heb nooit opgegeven. En kijk waar ik nu ben. Ik heb 4 beste vrienden, ik doe iets waarvan ik hou, ik heb het mooiste meisje ooit ontmoet. Niet alles gaat altijd zoals je wilt, maar nooit opgeven."

Ik kijk hem aan en knik. Ik geef hem een klein kusje en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. Zo liggen we voor ongeveer 5 minuten.

"Harry ik heb honger." Mompel ik tegen zijn borst aan.

"Kom eten halen dan." Ik knik en sta op. Harry knijpt snel in mijn kont als ik opsta. Ik draai me om en hij lacht.

"Ik ga het terug doen he." Waarschuw ik hem.

"Lukt je toch niet." Daagt hij me uit. Ik trek een wenkbrauw omhoog en loop naar hem toe. Zodra ik zijn kont wil pakken, pakt hij mijn armen legt die om z'n nek en pakt mijn kont vast.

Zijn hoofd is centimeters van mij verwijderd. Zijn lippen wrijven zacht tegen de mijne aan maar hij zoent me nog niet. Elke keer als ik dichter bij zijn mond kom gaat hij een stukje naar achter.

Ik word gek van hem. Ik druk mijn lippen snel tegen die van hem aan, en ik voel hem grijnzen. Hij masseert mijn kont langzaam, iets wat hij altijd doet. Zijn tong gaat in mijn mond. Hij tilt mij op, ook iets wat hij altijd doet anders moet hij bukken en ik helemaal op mijn tenen. Ik voel de muur tegen mij aan komen en ik kreun.

"Moet jij geen eten halen?" Zegt hij hees door de zoen. Ik knik maar ik luister niet eens.

Na een lange tongzoen trekt harry lachend terug doordat mijn buik aan het knorren is.

"Laten we eten halen." Stelt harry voor. Ik knik en hij laat me los. We lopen samen naar een soort van klein buffet. Zodra ik er sta zie ik niet echt iets wat ik lekker vind. Ik wacht tot Harry iets heeft gepakt.

"Je had toch honger, waarom heb je niks gepakt."

"Er is niet echt iets wat ik lekker vind."

"Ik weet wel wat je lekker vind." Grijnst Harry, en hij kijkt naar beneden naar zijn eigen broek. Ik lach en sla hem op zijn borst.

"Echt een klein kind ben je nog he." Zeg ik tegen Harry.

"Klein kind grote di-." Ik sla hem weer, en loop snel weg. Hij lacht.

"Waar ga je nou heen." Ik draai me om en kijk Harry aan. Ik kijk harry ondeugend en grijzend aan en loop dan verder. Hij legt het bord weg en komt snel achter me aangelopen.

Voordat ik bij de deur ben heeft Harry mijn heupen al vast van achter en hij geeft kusjes in me nek. Ik maak snel de deur open en doe het op slot. Harry doet snel zijn shirt uit en dan de mijne. Hij zoent me mond en nek. Hij laat me rustig vallen op de bank en komt dan boven me liggen.

"I need you now." Zegt hij zacht. Ik knik. "Komt voor elkaar." Hij glimlacht in me nek.
"Shit." Zegt hij dan.
"Wat is er?"
"Ik heb geen condooms bij." Hij kijkt me aan.
"Komt goed." Zeg ik dan.

Na ongeveer 15 minuten word er op onze deur geklopt. Harry trekt snel zijn shirt aan en doet het open.

"We gaan weg." Hoor ik Paul zeggen. Ik trek snel me schoenen aan, en dan lopen we weg.

"Net zoals de heenweg Zayn en Dylara handen vasthouden, paar foto's maken, de bus in en dan weggaan."


—————————————————————
I have a lot of explaining to do. Deze draft was net zoals alle andere hoofdstukken 1/2 jaar geleden gemaakt.
Toen ik begon met het boek schrijven vond ik het echt leuk. Dat is binnen die tijd ook weer heel snel overgegaan.

Dit is echt de meest fucked up manier hoe ik dit kan zeggen, maar ik stop met het verder schrijven van dit boek. Ik weet niet meer wat ik ermee moet en ik vind schrijven oprecht niet meer leuk.

Als jij nog leuke ideeën heb over hoe je dit verhaal kan afronden. Feel free om het te kopiëren en verder te schrijven (wil wel me credits ofc).

Het spijt me oprecht maar dit was het voor dit boek.
And thanku all voor alle lieve berichtjes en support dat ik heb gekregen voor dit boek geschreven door een toen 13/14 jarig meisje <3333333.

- love, the writer of this book.

🎉 Je bent klaar met het lezen van My Exchange Student (Dutch/Nederlands Harry styles) 🎉
My Exchange Student  (Dutch/Nederlands Harry styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu