"Ik heb gelogen..."
•point of view Dylara•
Hij kijkt mij niet begrijpend aan."Hoe bedoel je gelogen?"
"Ik zei toch dat het goed met me ging?"
Hij knikt.
"Je loog?"
Nu knik ik.
"Hoezo dan? Heb ik iets fouts gedaan? Gaat het om mij? Moet ik me zorgen maken?"
Ratelt hij aan een stuk door.
"Nee het heeft niks met jou te maken."
"Wat is er dan?"Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet zeggen. Ik weet niet eens of het überhaupt wel goed was om over dit onderwerp te beginnen.
"Mijn verleden."
Is het enige wat ik kan uitbrengen. Ik durf het niet te zeggen. Zelfs jaden en rosa weten het niet. Alleen mijn moeder en ik weten ervan.
"Wat is er met je verleden?"
Ik hou mijn tranen voor nu goed in bedwang, maar ik weet niet of ik dat de hele tijd kan."Vroeger toen ik 9 was, was mijn moeder heel veel bezig met werken en vaak op zakenreis. Ik bleef altijd met mijn vader thuis. Ik vond het niet erg, want ik had altijd lol met mijn vader. Tenminste dat dacht ik. Als ik niet naar hem luisterde sloeg hij me en gaf hij me geen eten. Hij sloot me op op de zolder en hield me daar. Het enige wat ik daar had was een klein bed en een wasbak. Het was er koud en er scheen alleen maar een klein streepje licht naar binnen. Als eten kreeg ik de restjes van zijn eten. Op een dag hoorde ik beneden de deurbel en kwamen er veel mannen her huis in. Ik dacht dat ze gewoon gingen drinken en toen weer weg gingen. Maar dat was deze keer heel anders. Ze liepen een voor een naar boven en....en verkrachte me. Allemaal alle 7. Ik moest doen wat ze zeiden, echt alles. Als mijn moeder thuis kwam wat meestal maar 2 dagen was. Mocht ik naar beneden en moest ik doen alsof ik gelukkig was. Als ik dat niet deed werd ik met een riem geslagen en opnieuw verkracht en kreeg ik geen eten voor 2 dagen. Een keer kwam mijn moeder onverwachts thuis omdat ze ons wou verassen. Ze vroeg waar ik was en me vader bleef liegen. Ze vertrouwde het niet en belde de politie toen mijn vader wegging. Ze vonden me op de zolder koud, geen eten en heel dun. Mijn vader ging naar de gevangenis en heeft voor de rest van zijn leven nu een contactverbod. Sindsdien heb ik gedragsproblemen en vertrouw ik mensen nier snel. Je bent ook eigenlijk de enige die ik snel vertrouw. Niemand van mijn vrienden weten dit verhaal."
Ik veeg een traan weg. Harry weet niet wat hij moet zeggen, dus hij slaat zijn armen om me heen en omhelst me.
"Sorry dat ik zo aandrong."
Ik schud mijn hoofd.
"Maakt niet uit."
"Kunnen we nu slapen? Ik ben beetje moe."
Hij knikt.Ik trek mijn shirt weer aan en ga met een dubbel gevoel in bed liggen. Hij slaat een arm om mijn middel en trekt mijn lichaam dicht bij die van hem.
—
Er word op de deur geklopt, ik blijf liggen maar Harry word wakker.
"Wat?"
"Jullie pizza."
"Ja we komen."
Harry schud mij wakker.
"Babe wakker worden de pizza."Ik rek me uit en sta rustig op. Ik loop naar de koffer en trek het open. Ik pak een sport bh van Nike, en een kort broekje met 1 streep aan elke zijkant. Ik trek het snel aan en Harry scant me weer.
"Waarom moet je er altijd zo sexy uitzien?"Ik bloos. Harry zijn ogen staan wild. Hij loopt op me af maar ik ontwijk hem. Hij knijpt in mijn bil. Ik draai me om naar hem en knijp ook in zijn bil. Ik ren snel de deur uit, terwijl Harry achter me aan rent. Ik ren de trap af met Harry nog steeds achter me aan.
Als we beneden zijn ga ik snel aan de tafel zitten zodat ik heb gewonnen. De rest van de jongens kijken ons raar aan.
"En wat is hier aan de hand?" Vraagt Louis.
Ik en Harry schieten in de lach."Dylara besloot om in mijn bil te knijpen."
"Jij deed het eerst! Maar het maakt niet uit want ik heb lekker gewonnen."
"Het was niet eens een wedstrijd!"
"Alles is een wedstrijd Harry."Hij schud zijn hoofd en lacht. De jongens schudden ook hun hoofd en beginnen met eten. Nog steeds voel ik me ongemakkelijk als ik met zoveel jongens ben. Ik vertrouw Harry en weet dat hij niks gaat doen. Ik weet het ook bijna zeker dat Niall, Louis, Liam en Zayn niks gaan doen, maar alsnog. Het gevoel gaat hopelijk na een weekje weg.
"Willen jullie na het eten zwemmen?" Vraagt Niall aan ons allemaal.
Iedereen stemt in en ik ook. Ik kan wel wat lol gebruiken. We praten met z'n alle over alles en nog wat totdat we klaar zijn met eten. Iedereen loopt zijn eigen kamer in en kleed om.
"Wil je wel zwemmen?" Vraagt Harry aan mij.
"Ja hoezo?"
"Ik dacht omdat wat er vroeger is gebeurd dat je je niet bloot wil stellen."
"Harry dat is verleden tijd, en herinner me er alsjeblieft niet meer aan."
"Oké sorry." Hij verontschuldigt zich altijd veel te snel.
"Zeg geen sorry."Hij knikt en loopt naar zijn kast. Ik loop naar mijn koffer en kan kiezen tussen 2 bikini's.
Een legergroene bikini waar het broekje net tot me navel loopt. En de bovenkant als een sport-bh loopt.
Of een witte bikini waar de bovenkant lijkt op een bh en de onderkant net meer bedekt dan een slipje."Harry." Hij komt uit de kast lopen.
"Ja?"
"Welke bikini moet ik aantrekken?"
Hij loopt naar me toe en bekijkt de bikini's."Ze zijn allebei mooi."
"Daar heb ik niks aan."
"Oke..uhmm de witte."
"En hoezo?"
"Trek het nou aan."
"Maar de groene is ook mooi."
"Ja pff, echt meisjes."
"Als je een goede reden hebt waarom de witte mooier is dan trek ik het misschien aan."
"Omdat je kont goed erin is."Ik lach en duw Harry terug de kast in. Ik besluit om dan toch de witte aan te doen. Ik kleed me snel om, en Harry is nog steeds niet klaar.
"Harry?"
"Ja?" Hij doet de kast open en hij staat er alleen in zijn boxer.
"Ben je nog steeds niet klaar?"
"Nee."
"Waarom duurt het zo lang?"
Hij blijft stil.
"Harry?"
"Ik was mezelf aan het bekijken in de spiegel." Ik lach en zeg dat hij snel moet doen.Als Harry klaar is zit ik op het bed met mijn telefoon.
"Gaan we?"
Ik kijk hem aan en sta op. Hij scant me en schraapt zijn keel. Een gewoonte van hem altijd als ik in korte kleren sta."Kan het niet heel even wachten?"
Hij loopt naar me toe en pakt mijn heupen vast.
"Harry kom we gaan."
"Hoe kan je dat doen?"
Ik kijk hem niet begrijpend aan.
"Wat bedoel je?"
"Om er zo uit te zien en dan mag ik niks doen."
Ik lach.
"Je hebt 5 minuten."Hij lacht en tilt me op. Ik sla mijn benen om hem heen. Hij grijpt mijn kont en houd het goed vast. Hij duwt me tegen de muur aan. Zijn ogen staan wild, heel wild. Hij zoent me en zijn tong glijd meteen maar rustig in mijn mond. Hij zuigt op mijn onderlip en stopt met zoenen. Zijn lippen gaan naar mijn nek. Hij geeft kleine kusjes totdat ik rillingen krijg. Hij zuigt op de plek totdat ik een zuigzoen heb.
"Wanneer wil je het doen?" Ik begrijp precies wat hij bedoelt en weet niet wat ik moet antwoorden.
"Snel genoeg." Hij knikt en zoent me door.Hey
Ik heb lang hier niet meer geschreven.
Maar ik wou/wilde even mededelen dat de foto bovenaan is wat Dylara meestal draagt. Het broekje kan in alle kleuren. Ik wou het gewoon even duidelijk maken 😉Gelukkig 2019 btw! 2 dagen te laat maar maakt niet uit ;)
Hopelijk komen al jullie wensen uit, en leven jullie nog een gezond en gelukkig leven.Ciao!
JE LEEST
My Exchange Student (Dutch/Nederlands Harry styles)
Fanfiction(sort of completed) HEB DIT BOEK NOOIT AFGEMAAKT EN IK GA HET OOK NOOIT AFMAKEN. ALS JE DAAR GEEN BEHOEFTE AAN HEB ZOU IK DIT VERHAAL NIET LEZEN <3 Als Dylara een uitwisselingsstudent in huis krijgt had ze nooit gedacht dat die jongen op haar pad z...