Ik word wakker door mijn wekker die om 6:30 staat. Ik was vergeten dat ik naar school moest. Gelukkig heb ik heel deze week geen huiswerk of toetsen, omdat het de laatste dagen zijn.
Ik zit te twijfelen of ik Harry zal wakker maken. Ik besluit het uiteindelijk wel te doen en schud hem. "Harry wakker worden." Hij opent langzaam zijn ogen. "Hoe laat is het?" Vraagt hij met de meest sexy ochtendstem ooit. "Het is 6:45." Hij kreunt en gaat zitten op het bed. "Waarom zo vroeg?" Vraagt hij en me hart smelt elke keer een stukje als hij met zijn ochtendstem praat.
"Ik heb ongeveer 2 uurtjes of iets langer nodig om mezelf klaar te maken." Hij maakt zijn ogen groot.
"2 uur!!!" Roept hij. Ik knik en lach
"Anders zie ik er niet uit hoor." Hij lacht en gaat weer liggen.Ik laat hem en loop naar de badkamer. Ik doe een douchekapje op me hoofd om me haar droog te houden. Ik stap snel onder de douche en laat me lichaam ontspannen door de warme douche stralen.
Na een kwartier stap ik eronder uit. Ik doe een handdoek om mijn lichaam en loop terug naar de slaapkamer. Als ik binnenkom slaapt Harry nog steeds. Ik stap de inloopkast in en doe ondergoed aan. Aangezien Harry slaapt kan ik in me ondergoed door de kamer lopen om mijn kleren uit te zoeken.
• point of view Harry•
Ik hoor allemaal vage geluiden om me heen. Ik maak me ogen rustig open en zie Dylara in haar slipje en bh kleren uitzoeken. Ik hap naar adem en kan me ogen niet van haar afhouden. Ze heeft de meest mooie rondingen die ik ooit heb gezien.Ik besluit niet wakker te worden, en kijk rustig toe hoe ze haar strakke zwarte jurk pakt en die aantrekt, waardoor haar rondingen nog mooier zijn. Ze loopt naar me toe en ik doe snel mijn ogen dicht.
"Harry wakker worden." Ik maak mijn ogen open en ze lacht.
"Dat ging makkelijker dan ik dacht." Ze lacht en loopt naar haar make up tafel volgens mij.Ik sta op en loop naar mijn kast. Ik pak zwarte jeans en een wit t-shirt. Ik loop naar de badkamer en poets me tanden. Ik zet een beetje water en conditioner in mijn haar en loop terug.
Dylara is bezig met haar babyhaartjes wat haar echt goed staat. "Ik ben klaar, wanneer moeten we gaan?" Ze kijkt me aan via haar spiegel. "Over een half uur." Ik knik pak mijn telefoon en film Dylara als herinnering.
Als ze klaar is met haar make-up en haar lopen we naar beneden. We zeggen haar moeder gedag en lopen naar de tuin om haar fiets te pakken.
"Ga jij fietsen of moet ik fietsen?" Vraagt ze aan me.
"Ik ga wel fietsen, maar dan moet je me wel de weg wijzen." Ze knikt en doet haar sleutel in haar fiets.
Na 15 minuten gefietst te hebben zijn we op school. Ik hoop niet dat ik teveel word herkend, dat is het laatste wat ik wil. We lopen de school in, en er komen een jongen met krulletjes en blauwe ogen en een meisje met ook Krul haar naar Dylara toe. Ze knuffelen Dylara en ik sta er maar bij.
"Hoi ik ben rosa, jij bent toch die jongen van die boyband?" Ik lach en knik.
"Ik ben Harry styles."
"Ik ben jaden." Ik groet hem ook.Na 5 minuten praten lopen jaden en rosa weg. "Volgens mij moeten we naar de directeur voor jou." Zegt Dylara terwijl ik haar volg naar boven.
Na 3 lange trappen zijn we boven en klopt Dylara aan bij een kamertje. Een man met een nette pak doet open. Als ik naar zijn gezicht kijk hap ik naar adem en worden mijn ogen groot, hij doet hetzelfde. Dylara kijkt ons niet begrijpen aan.
"Kennen jullie elkaar?" Ik rol mijn ogen en bal mijn handen tot vuisten.
"Ja van.... ehh.... vroeger." Antwoord Christian. Ik zucht en rol mijn ogen nog een keer."Oke... uhm... maar hij is hier nieuw." Christian raapt zichzelf op en opent de deur verder en laat ons in zijn kantoor lopen.
"Ga zitten." Zegt Christian terwijl hij zelf gaat zitten.
"Oke dus Harry je bent dus een uitwisselingsstudent van Dylara." Ik knik en kijk hem niet aan.
"Oke ik geef je een brief mee naar huis waar je je gegevens op moet schrijven en een ouder van Dylara ook. In de brief staat ook hoe je cijfers werken, en de toetsweken en welke vakken je hebt. Dylara geeft je zometeen een rondleiding, en je schoolboeken krijg je pas volgend jaar na de zomervakantie." Legt hij uit en ik knik. Hij print wat en geeft het aan mij.
"Oja na de rondleiding mogen jullie naar huis." Ik knik en ga hem nog steeds niet aankijken. We staan op en lopen de deur uit hij geeft Dylara een hand. Hij wilt mij ook een hand geven, maar ik negeer hem en loop langs hem.
Dylara kijkt me aan.
"Nou leg uit dan." Dringt Dylara me aan."Het begon met me vader.....
—————————————
faka strijdertjes van me💀Cliffhanger🙂.
Instagram;
@angelstyles._
Dm dat account voor me eigen account xx.Tips; comment!
Vragen; comment!
Vote; het sterretje!Ciaoo strijdertjes💕
JE LEEST
My Exchange Student (Dutch/Nederlands Harry styles)
Fiksi Penggemar(sort of completed) HEB DIT BOEK NOOIT AFGEMAAKT EN IK GA HET OOK NOOIT AFMAKEN. ALS JE DAAR GEEN BEHOEFTE AAN HEB ZOU IK DIT VERHAAL NIET LEZEN <3 Als Dylara een uitwisselingsstudent in huis krijgt had ze nooit gedacht dat die jongen op haar pad z...