We hebben nog een beetje met z'n alle gepraat en gedronken. Alicia en Jackson zijn gaan dansen. Harry staat op van zijn stoel en gaat voor me staan. Hij is een beetje aangeschoten.
"Mag ik deze dans van u?" Vraagt hij netjes. Ik lach en pak zijn hand. We lopen samen naar de dansvloer. Het is erg druk, maar dat maakt Harry niet uit.
Hij probeert zo goed mogelijk te dansen. Hij trekt mij in een knuffel pose en begint heen en weer te bewegen. Ik moet lachen om hoe hard hij meezingt met de muziek.
"Harry."
"Ja baby?"
"Ik ga even naar de wc, ga bij Alicia en Jackson staan oke?" Hij knikt en we lopen allebei een andere kant op.Zo even een klein beetje rust van alle harde muziek en zoenende mensen. Ik loop door en langs alle mensen. Letterlijk iedereen ruikt hier naar drank, verschrikkelijk. Snel loop ik door de deur naar de wc.
Ik bekijk mezelf in de spiegel, en ik zie er echt niet uit. Heel me haar is ontploft, me mascara is een beetje uitgelopen en me jurk zit erg laag. Ik stop veel water in mijn haar en breng het in model. Gelukkig ben ik altijd voorbereid en heb ik make up doekjes in mijn tas liggen. Ik pak er een en haal de mascara om mijn ogen weg.
Ik hoor allemaal gegil en geschreeuw uit de club komen. Ik negeer het en ga verder met mijn uiterlijk. Het gegil en geschreeuw gaat verder. Toch word ik nieuwsgierig en loop uit de wc.
Bijna alle mensen hebben een kring gemaakt om een paar mensen heen. Doordat ik zo klein ben kan ik het niet zien en duw ik me door de mensen heen. Ik zie Harry en Jackson vechten. Jackson is duidelijk sterker en zit op Harry en slaat hem.
Snel ga ik erheen en duw ik Jackson hard van Harry af.
"Dylara ga weg!" Zegt Harry. Ik kijk hem verward aan maar negeer hem.
"Wat is er gebeurd?" Vraag ik.
"Je vriendje heeft met Alicia gezoend!" Schreeuwt Jackson boos. Ik kijk Harry aan."Dat is niet waar!" Schreeuwt Harry.
Ik weet niks te zeggen dus ben maar stil.Harry is stil en zegt niks. Ik kijk naar Alicia en storm op haar af. Boos duw ik haar. Ze valt hard tegen de muur aan die bijna 3 meter achter haar stond.
Ik wil naar haar toe lopen, maar 2 stevige armen pakken mij vast. Degene knijpt mij een beetje en ik word naar achter getrokken. Ik kijk naar de hand die mij vasthoud en het is Harry zijn arm.
Ik trek me boos uit zijn grip. Wat denkt hij dat hij mij zo behandeld?!
"What the fack Harry! Laat me los!" Schreeuw ik boos naar hem. Ik kijk hem aan en loop weg, uit de club, weg van Harry.
"Dylara wacht!" Hoor ik Harry roepen. Natuurlijk negeer ik hem en loop ik weg. Weer pakt hij mijn arm stevig vast.
"Harry wtf! Waarom pak je me zo vast?" Roep ik erg boos.
"Ik heb niet met haar gezoend!" Zegt Harry.
"Onee? Waarom zou Jackson dan met je vechten?" Roep ik boos in zijn gezicht.
"Het was... ik.. ik." Stottert hij.
"Laat maar Harry! Ik haat je! Ik hoef je nooit meer te spreken! Laat me los!" Roep ik achter elkaar aan.
Hij haalt zijn hand om hoog als teken dat hij me wilt slaan. Ik duik weg en houd mijn hand voor mijn gezicht. Wilde hij me nou slaan? Wtf is er mis met hem!
Hij grijpt mijn arm weer vast en trekt me mee ergens naar toe. Van binnen ben ik aan het schreeuwen, huilen, gillen en nog veel meer. Maar van buiten laat ik niks merken. Alleen boosheid. Ik wil niet dat Harry denkt dat ik bang voor hem ben. Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik dat wel een beetje. Niet perse voor hem, maar zijn gedrag.
Hij weet dat ik vroeger ben mishandeld en dan doet hij dat! Hij weet dat ik bang ben als een jongen naar mij uithaalt.
We stoppen ergens midden op straat. Hij gaat zitten op een stoepje. Hij kijkt me aan en seint dat ik ook moet gaan zitten. Ik zucht maar ga toch zitten, ver weg van hem.
"Dylara." Begint hij rustig.
"Wat Harry."
"Ik heb Alicia niet gezoend." Zucht hij.
"Waarom zou Jackson dan met je vechten?" Hij zucht weer."Dit word er niet beter op, maar ik heb Ayleen gezoend. Van achter lijkt ze veel op Alicia en op dat moment was Alicia met Jake aan het praten. Jackson was dronken, dus misschien had hij het niet goed gezien."
"Dit word er inderdaad niet beter op!"
"Sorry.""Serieus Harry? Sorry? Denk je dat dit alles gaat oplossen? Je zoent met de vriendin van je vriend. Je behandeld me als een pop. Je wilt me bijna slaan. Je knijpt me. En dan wil je sorry zeggen?"
Ik kan het niet meer en barst in tranen uit. Ik heb me te lang sterk gehouden, ik kan het niet meer. Ik leg mijn hoofd in mijn opgetrokken knieën. Harry legt zijn hand op mijn rug. Ik duw zijn hand weg en sta boos op.
"Denk er niet over na om me ooit weer aan te raken of te verontschuldigen. Ik haat je Harry en hoef nooit meer met je te praten." Ik kijk hem nog even aan. Binnen een seconde beginnen er ook tranen in zijn ogen te vormen. Ik kijk snel weg en loop weg.
Ik loop in een richting geen idee waar ik heen ga. Als ik moe ben stop ik en ga op een stoeprandje zitten. Ik bel de eerste in mijn contacten. Liam.
Liam; Hallo met Liam?
Dylara; Liam?
Liam; Dylara? Wat is er?
Dylara; Kan je me alsjeblieft op komen halen? Ik stuur je mijn locatie.
Liam; Gaat alles goed? Waar is Harry?
Dylara; Kan je alsjeblieft snel komen?
Liam; Oke ik ben onderweg.Ik hang op en wacht. In de kou, bijna helemaal stil. Alleen een paar auto's die rondrijden en dronken mensen. Ik ga op mijn telefoon en probeer mezelf af te lijden met spelletjes.
Ik zit hier nu al een kwartier en Liam is er nog steeds niet. Ik ben bang dat Harry me vind. Waarom doet hij zo? Net toen ik dacht dat alles goed ging, dat ik hem volledig kon vertrouwen. Dat er nooit iets tussen ons zou gebeuren op een discussie na dan. Dit is absoluut niet de Harry styles die ik ken.
Ik hoor iemand toeteren voor mijn neus en ik kijk op. Liam doet de deur aan mijn kant open. Snel stap ik in en doe mijn gordel vast.
"Dankjewel." Hij knikt en kijkt me aan.
"Gaat het?" Vraagt hij. Ik knik, totaal gelogen natuurlijk.Hij rijd weg en kijkt me af en toe aan. Ik kijk uit het raam. Natuurlijk vind ik het erg dat hij een ander meisje heeft gezoend. Maar het ergste is dat ik hem vertrouwde. De enigste jongen na Jaden die ik vertrouwde.
Hij weet alles van mij, echt alles. Ik was zelfs bereid om een tussenjaar te nemen en die te spenderen met Harry. Dat gaat dus niet door!
Wat ik ook niet begrijp is hoe hij mij heeft behandeld. Wat er vroeger is gebeurd is nog steeds niet helemaal uit me hoofd. En toch durft hij me zo te behandelen. Ik weet het het klinkt allemaal overdreven, maar geloof me als je in mijn positie stond zou je me helemaal begrijpen.
To be continued.....
JE LEEST
My Exchange Student (Dutch/Nederlands Harry styles)
Fanfic(sort of completed) HEB DIT BOEK NOOIT AFGEMAAKT EN IK GA HET OOK NOOIT AFMAKEN. ALS JE DAAR GEEN BEHOEFTE AAN HEB ZOU IK DIT VERHAAL NIET LEZEN <3 Als Dylara een uitwisselingsstudent in huis krijgt had ze nooit gedacht dat die jongen op haar pad z...