Ik loop met een handdoek om mijn haar te drogen naar beneden. Harry was allang naar benden gegaan, want hij vond dat ik te lang duurde met mijn haar. Het is eigenlijk wel een record, ik heb maar 45 minuten met mijn haar gezeten. Normaal ben ik één uur of 2 bezig.
"So hehe eindelijk klaar?!" Zegt Harry als hij mij ziet en scant.
"Ik ben voor de eerste keer zo snel met mijn haar. Normaal ben ik één of twee uur bezig." Ze kijken me allemaal met grote ogen aan.
"Twee uur!" Gilt Niall.
"Ja 1:30 uur als ik uit de douche kom. 2:30 uur als ik naar buiten ga. En 1 uurtje als ik naar school ga en geen zin heb om iets met mijn haar te doen."
"WoW." Zeggen ze allemaal in koor waardoor ik moet lachen."Dylara?" Vraagt Harry op een stem dat hij iets van mij wilt.
"Wat?"
"Kan jij koken?" Nu kijken ze allemaal met puppy ogen en een lief glimlachje aan.
"Jaa denk ik...hoezo?"
"YESS! Eindelijk neem je een vriendin mee in dit huis die wel kan koken." Spreekt Niall zijn mond voorbij waardoor Harry hem een waarschuwende blik geeft.Ik maak mijn ogen groot en trek een wenkbrauw op. Wat bedoeld Niall? Bedoelt hij dat ik niet de eerste ben die hier komt als 'zijn vriendin'. Zijn hier meerdere meisjes geweest als Harry 'zijn vriendin'? Ik weet niet eens waarom mijn maag omdraait. Ik kon wel verwachten dat hij meerdere vriendinnen heeft gehad. Maar dat ze allemaal naar hier zijn gekomen had ik niet verwacht. Een gevuld gat in mijn maag of hart lijkt wel leeg te lopen. Waarom ben ik zo jaloers?
"Halooooo aarde op Dylara?" Zegt Louis.
"Oh huh wat?" Ik kijk naar Harry en zie dat hij verbaasd is. Wat had hij dan verwacht? Dat ik niet een beetje boos zou zijn?
"Gaat het?" Vraagt Harry met een bezorgde stem.
"Ja prima!" Zeg ik op de meest sarcastische stem ooit.
"Oke maar kan je eten voor ons koken?" En ze kijken me weer allemaal heel lief aan.
"Kunnen jullie niet koken?""Niall heeft het brandalarm af laten gaan. Louis heeft letterlijk bijna heel de keuken in de brand gestoken. Zayn glipt er altijd onderuit. Liam zijn eten is altijd vies. En ik kan op zich wel koken." Antwoord Harry mijn vraag.
"Jij en koken?! Laat me niet lachen. Weet je nog de vorige keer toen je ging koken en je inplaats van azijn afwasmiddel gebruikte, en dat alle pannen verbrand waren?" Ik lach en sla op mijn voorhoofd.
"Hoe krijg je dat voor elkaar?!" Hij haalt zijn schouders op.
"Ik weet wat ik ga doen!" Ze kijken me allemaal vragend aan.
"Elke dag ga ik met een van jullie koken en ga ik jullie beetje bij beetje leren koken goed?" De jongens knikken.
"Ik ga als eerst!" Gilt Harry waardoor Niall meteen naar zijn oor grijpt. Ik lach en schud mijn hoofd.
"Kom dan." Hij springt over de bank en loopt met mij naar de keuken."Oke wat wil je maken?"
"Hmmm. Ik weet het niet."
"Laat me eerst kijken wat er is en dan mag je kiezen." Hij knikt.Ik open allerlei verschillende kastjes en koelkasten. Ik vind pasta, patat, gehakt en vis. Deze jongens moeten echt eens boodschappen gaan doen. Het enige wat ze hier hebben is snoep, koekjes, chips en frisdrank.
"Kies maar!" Harry bekijkt alles goed alsof er zoveel staat.
"Gehaktballetjes met patat." Ik lach en knik.
"Oke is goed.""Dylara?" Vraagt Harry terwijl hij op het aanrecht gaat zitten, en ik nog steeds bezig ben met de gehaktballetjes.
"Hmm?"
"Waarom was je net zo stil.. toen...toen Niall zei dat ik meerdere meisjes hier heb mee genomen." Ik zucht en hoopte dat hij hier niet over zou beginnen.
"Ik dacht gewoon..dat ik...ja...gewoon." Harry zucht.
"En nu een normaal antwoord."
"Waarom wil je het zo graag weten?" Probeer ik de vraag te vermijden.
"Antwoord nou gewoon." Ik zucht."Ik..ik wist gewoon niet dat hier ook andere meisjes ooit eerder geweest zijn. Het geeft me gewoon..ja een leeg jaloers gevoel. Ik weet dat je hopelijk niks meer voor hun voelt, maar alsnog vind ik het raar. Gewoon raar dat...je....ja gewoon andere meisjes hier ook waren, en weet ik veel wat je allemaal met hun hebt gedaan. Ik voel me gewoon niet als eerste keus, ik begrijp gewoon dat je andere meisjes hebt gehad maar ja. Ik weet niet eens wie die meisjes zijn maar ik heb nu al zin om hun hoofd van hun nek af te trekken."
Harry lacht om mijn laatste zin. Hij komt van het aanrecht af, en gaat achter me staan."Je weet nu toch dat je de enige bent van wie ik hou. Je bent op dit moment het enige voor mij. Het klinkt standaard en cheesy wat ik nu allemaal zeg, maar ik meen het. Ik heb nog nooit hetzelfde gevoel gehad bij een meisje als dat ik met jou heb. Je maakt me blij wanneer ik boos ben, je houd van me op een manier dat nog ooit iemand van me heeft gehouden en het belangrijkste; Je houd niet van me omdat ik beroemd en geld heb, nee je houd van mij om wie ik ben en dat is waar het om gaat. Je bent mijn drugs, mijn alcohol, iets waar ik nergens genoeg van kan krijgen."
Mijn hart heeft nog nooit zo vaak een sprongetje gemaakt en gestopt in een keer. Bij elke zin begon mijn hart voller en voller te worden en het begon harder te kloppen. Ik wist niet dat ik zoveel voor hem betekende. Het gat dat net een beetje leeg was, is nu voller dan ooit.
Ik draai me om en pers mijn lippen op die van hem. Mijn rug leunt tegen het aanrecht aan en hij hangt een soort van over me heen. Zijn tong vraagt om toestemming die ik hem direct geef. Zijn lippen laten even los.
"Ik hou van je Dylara."
"Ik hou van je Harry."Ik weet het zeker. Dit is de jongen waar ik oud en grijs mee wil worden. De jongen van wie ik hou op een manier waarop ik nog nooit van iemand heb gehouden.
Hij is ook mijn drugs en alcohol.
Sorryyy kort hoofdstukje.
Wat is Harry lieeeffff! Ik wil ook een Harry in mijn leven. Wat zeg ik?! Ik wil de Harry Edward Styles in mijn leven.
JE LEEST
My Exchange Student (Dutch/Nederlands Harry styles)
Fanfiction(sort of completed) HEB DIT BOEK NOOIT AFGEMAAKT EN IK GA HET OOK NOOIT AFMAKEN. ALS JE DAAR GEEN BEHOEFTE AAN HEB ZOU IK DIT VERHAAL NIET LEZEN <3 Als Dylara een uitwisselingsstudent in huis krijgt had ze nooit gedacht dat die jongen op haar pad z...