•Chapter 9•

872 23 11
                                    

Het is avond en we zijn net klaar met avondeten. Er werd niet veel gezegd tijdens het eten. We zitten nu op onze kamer allebei met onze telefoons.

Ik vind het jammer dat het nu awkward tussen ons is, maar het is ook me eigen schuld. Als ik nooit mijn lippen als eerst op die van haar had geplaatst had ze me nooit terug hoeven zoenen.

Ze is gewoon onweerstaanbaar, de blik in haar lichtblauwe ogen, haar volle lippen en gewoon haar babygezicht. Ugh waarom moest ik nou bij haar komen.

Ik ben benieuwd wat ze met zomervakantie gaat doen, ik wil haar meenemen naar Engeland. Om haar aan de jongens voor te stellen.

"Dylara?" Begin ik mijn vraag.
"Mhm?"
"Wat ga je doen met de zomervakantie?" Zeg ik maar meteen.
"Ik weet het niet, voor zo ver ik weet niks."

"Uhmm.. heb je misschien mee om uhmm mee naar uhmm Engeland te uhmm gaan?"

Vraag ik verlegen met mijn hoofd naar beneden bang voor haar antwoord.

"Ben je serieus!" Antwoord ze.
"Jjaa?"

"Jaa natuurlijk ik droom ervan om naar Engeland te gaan!"

Ze springt op mijn bed en knuffelt me waardoor we naar achter vallen bijna van het bed af. Ik lach en zij ook. Ze gaat niet van me af, maar blijft op me liggen met haar hoofd op mijn borst en haar armen om mijn nek.

Ik weet niet of ik blij moet zijn dat ze me heeft gezoend, want ik vind het fijn om nu bij haar te zijn en zo met haar te zitten. Maar ik kan gewoon nog steeds niet begrijpen hoe die zoen niet goed voelde.

Ik had nooit gedacht dat een zoen met een meisje zo door me hoofd zou blijven spoken. Ik heb wel vaker met een meisje gezoend, maar dit heb ik nog nooit gevoeld.

Ik wil dat het uit me hoofd gaat, ik heb haar een keer gezoend en daar blijft het denk ik ook bij. Ik hoop van niet, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat ze me niet leuk vind.

"Waar denk je aan?" Vraagt ze aan me. Ik weet niet of ik moet liegen of niet.

"Oh niks." Antwoord ik simpel.
"Is er iets?" Vraagt ze terwijl ze gaat zitten op me.
"Nee echt niet het gaat goed." Ze haalt haar schouders op en gaat van me af.

Ik kijk naar al de bewegingen die ze maakt. Hoe ze van het bed af klimt, hoe ze de laptop pakt, hoe ze weer op mijn bed klimt en naast me gaat zitten.

"Ik moet nog een schoolopdracht maken." Ik knik en ze start de laptop.

Na een half uur is ze klaar met haar opdrachten .

"Je zit toch in een band?" Ik knik.
"Hoe heten jullie?"
"One direction." Ze gaat naar YouTube en zoekt ons op.

Ze klikt op what makes you beautiful. En krijgt elke keer een klein glimlachje als ze mij ziet, wat echt super schattig is.

"Wie is dat?" Vraagt ze wijzend naar Zayn.
"Dat is Zayn, die blonde is Niall, die kleine is Louis en die andere is Liam." Antwoord ik.

"Hij is wel knap."

Zegt ze wijzend naar Zayn. Mijn buik krimpt in een, maar laat het niet merken. Ik weet niet eens waarom ik zo een gevoel krijg als ze dat zegt. Ik vind haar toch niet leuk. Toch? Of wel? Ik weet het niet.

Ik moet echt proberen haar uit mijn gedachten te halen. Tenminste niet haar maar wel de zoen. Ze kijkt naar me, maar ik kijk niet terug. Ik hoop dat ze me een van deze dagen weer gaat zoenen, dan kan ik kijken of ik echt van haar houd. Of ik zoen haar gewoon.

Ze zet haar laptop weg en gaat op me schoot zitten. Alsof ze me gedachten kan lezen.

"Harry kom op ik zie dat er iets is en je houd het verborgen voor me." Ik zucht.
"Vertel het me." Dringt ze me aan. Moet ik weer liegen of niet ik weet het echt niet.

"Harry! Ligt het aan mij, ligt het aan wat er is gebeurd. Vertel het me alsjeblieft."

"Het is gewoon dat uhm ja." Is het enige wat ik kan uitbrengen.
"Ja laat maar."

Ze wilt opstaan maar ik hou haar tegen en zet haar weer op mijn schoot. Ik druk meteen mijn lippen tegen haar aan. Ik vraag met mijn tong om toestemming die ze meteen geeft. Mijn handen gaan van haar middel onder haar shirt. Ik ga langzaam steeds meer omhoog, ze houd me niet tegen dus ik ga door.

Langzaam trek ik haar shirt uit en ze laat alles toe. Ze trekt ook mijn shirt met een langzame beweging uit. Ze haalt haar lippen van de mijne af, ze legt de laptop op de grond en zoent me door.

Ik leg haar zachtjes neer op het bed en ga op haar liggen. Ik bijt zachtjes op haar onderlip wat haar zachtjes laat kreunen. Ik grijns tegen haar mond aan. Ze plaats haar handen naar mijn buik en houd het daar op. Ze zuigt zachtjes op mijn onderlip, en nu is het mijn beurt om te kreunen.

                •point of view Dylara•
Ik ben blij dat hij zijn lippen op de mijne heeft geplaatst. Ik zou het niet nog een keer durven nadat hij zo raar deed na onze eerste kus.

Ik zuig zachtjes aan zijn onderlip en nu kreunt hij. Hij haalt zijn lippen van de mijne af en kijkt me aan. Zijn borst gaat heftig op en neer net zoals die van mij. Hij gaat van me af en ploft naast mij neer. Ik leg mijn hoofd op zijn borst, en hij gaat met zijn hand door mijn haar.

Het is fijn om geen woord uit te wisselen, een fijne stilte is het. Mijn ogen worden langzaam zwaar en ik val rustig en fijn in slaap.

My Exchange Student  (Dutch/Nederlands Harry styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu