•Chapter 23•

622 19 3
                                    

We zijn nu al een uur in het park aan het rondlopen, en ik vind het geweldig. We zijn in een 3 attracties geweest, en hebben de parade gezien. Allemaal Disney sterren reden rond in een hele grote kar. Sommige Disney sterren liepen rond en daar mocht je dan foto's mee maken.

Ik heb een foto met gelukkig Vaiana/Moana, met Assepoester en met Nemo. We zitten nu bij een klein restaurantje helemaal versierd alsof je zeg maar onderwater moet zijn. Ik vind het er wel schattig uit zien.

De serveerster komt aanlopen met ons eten en drinken. We hebben allemaal pizza's besteld. Iedereen heeft cola behalve ik, ik heb water. Ik lus namelijk geen prik drinken.

"Hoe lus je nou weer geen prik." Van alles zijn ze verbaasd he.
"Jullie vinden alles bijzonder aan mij. Hoelang ik mijn haar doe, wat ik wel en niet doe voor mijn uiterlijk en wat ik eet en drink." Harry lacht.
"Ze heeft een punt, alles wat ze zegt vinden we raar." Ze knikken en gaan akkoord met mij en Harry.

"Hebben jullie het leuk hier?" Vraagt Harry aan mij en Niall. We knikken blij en gaan verder met ons eten. Harry plaatst rustig zijn hand van boven de tafel, naar mijn bovenbeen toe. Hij wrijft zachtjes en knijpt soms heel even erin. Een klein maar lief gebaar.

We hebben een lang gesprek dat van het ene naar het andere onderwerp gaat. Ik voel me nu helemaal niet meer ongemakkelijk bij de jongens.
"Gaan we zometeen in die grote achtbaan!" Vraagt Louis enthousiast.

"Nee dankjewel." Zeggen ik en Zayn tegelijk.

"Waarom niet?" Vraagt Harry terwijl hij een pruillip trekt. "Ik ben echt bang voor grote achtbanen." Hij zucht. "Jij ook al?" Ik knik. "Altijd proberen ze mij in een achtbaan te krijgen. Het is ze een keer gelukt en toen bleef de achtbaan vastzitten. Nou dankjewel maar dat doe ik nooit meer." Zegt Zayn terwijl hij rilt. Ik lach met een beetje medelijden.

"Ik heb gewoon hoogtevrees en durf het echt niet." Harry haalt zijn schouders op. "Dan niet."

Niall is al klaar met zijn pizza, Louis is bezig met zijn laatste stukje, Zayn is nog rustig op de helft bezig met eten, Liam is ook al klaar net zoals Harry. Ik heb pas 2 stukjes op en ben nog rustig aan het eten.

"Kunnen wij alvast in de achtbaan gaan terwijl jullie eten, dan hoeven jullie niet zo lang op ons te wachten." Vraagt Louis smekend. Ik haal mijn schouders op en knik. Eigenlijk wel een goed idee van hem aangezien ik en Zayn niet durven, en we allebei nog bezig zijn.

Ze staan op van de tafel en lopen weg. Harry komt na eventjes terug rennen naar mij en Zayn toe. Hij geeft me een kusje.
"Voor als ik dood ga heb ik nog een kusje gekregen."
"Harry ga weg je gaat niet dood!" Hij lacht en ik duw hem weg.

"Harry was altijd de grappige." Zegt Zayn nadat Harry weg is. "Was?" Vraag ik verward.

"Ja, niks tegen jou, maar sinds hij jou heeft ontmoet is hij rustiger en stiller. Normaal maakte hij best vaak ruzie, en was hij vaak boos. Je kon ook wel erg hard met hem lachen daar niet van. Maar sinds hij jou heeft ontmoet is hij rustiger en word hij veel minder vaak boos." Ik kijk hem geschrokken en niet begrijpend aan.

"Dat...dat wist ik niet. Dat heeft hij me nooit verteld." Zayn haalt zijn schouders op en gaat verder met eten.

Is hij zo geworden, omdat hij bang is dat hij mij bang gaat maken? Is hij veranderd, omdat hij zag hoe hij er uit zag doordat ik ook zo vaak boos was? Ik schud de vragen uit mijn hoofd en kijk naar buiten, hoe de jongens in de rij staan. Er komt een meisje naar Harry toe, waarschijnlijk een fan, maar toch blijf ik ernaar kijken.

Ze blijft wel erg lang bij hem staan, en ze hebben nog geen een foto gemaakt. Ik kijk wat beter, en dan zie ik een bekend gezicht. Het is......het is...Sara. Wat doet zij hier!

Ik laat mijn bestek vallen op mijn bord, waardoor heel het restaurant mij aan kijkt. Het boeit me niet, ik sta boos op en loop weg. Ik hoor Zayn achter me mijn naam roepen, maar ik laat hem gaan.

Snel storm ik het restaurant uit, en ga ik zo snel als ik kan naar de rij wat best lang duurt. Niall, Liam en Louis staan er maar Harry is weg, net zoals Sara.

"Waar is Harry!"
"Hij is weggegaan met een meisje."
"Welk meisje? Waarom? Waar zijn ze heen gegaan?!" Vraag ik aan een stuk door.
"Ze zei dat ze Sara heette, ik weet niet waarom, en ze liepen die kant op." Beantwoord Liam al mijn vragen. Ik knik en loop zo snel mogelijk weg.
"Waarom eigenlijk!" Hoor ik Niall nog roepen.
"Leg ik later wel uit!" Roep ik terug.

Waar zijn we nou heen gegaan! Ik kijk wanhopig om me heen. Geen spoor van Sara, en geen spoor van Harry. Nu raak ik echt in de stress. Ik begin rond te vragen of ze een meisje in een zwarte jas met een jongen met krullen hebben gezien. Een vrouw knikt en zegt dat ze naar rechts gingen.

Ik bedank haar en loop snel die kant op. Er staat een klein gebouwtje dat lijkt op zo een gebouw met camera's erin. Ik hoor een meisjes stem, en dan hoor ik Harry's stem. Waarom zijn ze helemaal hier heen gegaan?! Ik probeer hun af te luisteren.

"Eindelijk samen." Giechelt Sara. Wat de fuck bedoeld ze! Hoezo 'eindelijk'. Ik besluit nog even te luisteren, tot ik niks meer hoor. Ik loop om het hoekje en dan zie ik iets wat ik nooit had verwacht.

Omg ik ben zo gemeen. Dit is echt een erge cliffhanger hehehe.

Wat denk jij dat Dylara ziet? Comment het!!!

Snel het andere hoofdstuk schrijven zodat jullie niet heel lang hoeven te wachten.

""""LEES DIT!!"""""
Mijn toetsweek begint volgende week. Dus waarschijnlijk volgende week geen updates. I'm sorry, maar toetsweek is wel iets belangrijker.

Oke doeiii.

My Exchange Student  (Dutch/Nederlands Harry styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu