Κεφάλαιο 11❤ .

9.5K 468 69
                                    

Μεριά Μελίνας :

Πριν φτάσω στο παγκάκι όμως και ρωτήσω τι συμβαίνει ένα χέρι με τράβηξε και πριν προλάβω να μιλήσω ..................με κόλλησε στο τοίχο ......ήταν αυτός ...δεν πρόλαβα να αντιδράσω,  αφού γρήγορα  μου πέταξε ένα φακελάκι  και πήγε στο παγκάκι με τα παιδιά .

Τι φάση περνάει αυτό το παιδί ??

Κοίταξα το φακελάκι και έμοιαζε λες και είχε λεφτά μέσα .

Μα γιατί μου έδωσε χρήματα ??

Κατευθύνθηκα προς το παγκάκι και πριν του ζητήσω εξηγήσεις

Με διέκοψε η Μόνικα :

Μόνικα :« τι έγινε  χρυσή μου σε πλήρωσε ο Άλεξ για να του κάτσεις?? »τιιιιιι είπε ρεεε το τσουλάκι μου έρχετε να την πιάσω από την περούκα και να την ξεμαλλιάσω !

Είδα τον Άλεξ να νευριάζει ,μάλλον που μίλησε έτσι για αυτον .

Ασεεε φίλε μου Άλεξ ,θα την κανονίσω !

Μελίνα :«οχιι αγάπη μου Εγώ δεν είμαι σαν και εσένα »της είπα με ανωτερότητα.

Μόνικα :«μαα εγώ δεν πληρώνομαι »είπε ειρωνικά .

Μελίνα :«Αυτό ακριβώς λέω και εγώ ,είσαι φθηνή πουτανα » οοοοο τα ήθελε ο κωλος σου .

Μελ-Μόνικα = 1-0

Είδα με την άκρη του ματιού μου τα αγόρια να γελάνε ,μαζί και ο Άλεξ.

Αυτή εκνευρίστηκε και πήγε να με χαστουκισει αλλά πριν με ακουμπήσει της έπιασα με δύναμη το χέρι λέγοντας της :

Μελίνα :« κάτω τα κουλά σου κούκλα γιατί θα στα κόψω ,τώρα έφυγες και πρόσεχε πως θα μου μιλήσεις την επόμενη φορά » άντε μπράβο μην σου βγάλω τα νύχια και τα φας ! Πολλά νεύρα βλέπω !

Έφυγε κατακόκκινη ,μαζί με τα τσιράκια της .

Κατευθύνθηκα προς το παγκάκι που ακόμα ήταν τα αγόρια εκεί ........Καλά τι κάνουν αυτοί εδώ ??

Πήγα προς τον Άλεξ  ,του πέταξα με τον ίδιο τρόπο στην μούρη το φακελάκι και του είπα επιθετικά  :

Μελίνα:« Μάλλον αυτό πήγαινε αλλού ! »

Αυτός γέλασε ειρωνικά .

Άλεξ :« όχι σε εσένα πήγαινε ,αλλά όχι για να σε πηδήξω ,δεν θα πήγαινα ποτέ μαζί »ρεε αντε μου στο διάολο και πολύ σου πέφτω !

Μελίνα :«ναι πας με πολύ κατώτερες ,και δεν είμαι τόσο απελπισμένη φίλε για να πάω μαζί »οπππ νευριασε .

 Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)Where stories live. Discover now