Μόλις τελείωσε αυτή η διασκεδαστική εκδρομή στο παγκάκι του σχολείου .Κατευθύνομαι προς το σπίτι μου και έχω μία πείνα άλλο πράγμα .
Μπαίνω μέσα στο σπίτι και αμέσως η μυρωδιά από το μεσημεριανό με κατακλύζει.Μμμμμ τι στο καλό πατσά έχουμε ??Τι βρωμάει έτσι ?
Μελίνα:«Μαναααααα τι βρωμάει ??»
Μαμά:«Καλώς την , δεν βρωμάει Μελ μοσχοβολάει μπρόκολο είναι »
Τι κωλους και βλακείες ακούω Παναγία μου !
Εγώ δεν τρώω μπροκολα ούτε με σφαίρες.
Μελίνα:«Πείραμε κατοικίδιο και δεν το ξέρω ?»
Μαμά:«Όχι δεν σκοπεύω να πάρω άλλη γαιδάρα έχω εσένα !»Τιιιι !Με τάπωσε τώρα ???Μάνα να σου τύχει από προσβολή σε προσβολή.
Μελίνα:«Χαχαχ γελάσαμε »είπα ξινισμνένα και ανέβηκα πάνω.
Με τον Άλεξ δεν ξανά είπαμε τίποτα μετά από εκείνη την στιγμή .Έφυγε και πήγε να παίξει ποδόσφαιρο από τότε δεν τον ξανά είδα .
Σε λίγο θα έρθει η Σοφία να κάτσουμε .Αχχχχχ το βρήκα !Αυτό είναι .
Αρπάζω αμέσως το κινητό μου και μπαίνω στην συνομιλία μου με την Σοφία στο messenger .
Προς Σοφάκι 💕💋:
Πέρνα από τον Μητσάρα και φέρε δύο περιποιημένα πιτόγυρα .😼Από Σοφάκι 💕💋:
Ωχχχχ φασολάδα??Προς Σοφάκι 💕💋:
Όχι κάτι χειρότερο ......μπρόκολο 💩😷.Από Σοφάκι 💕💋:
Ιουυυυυυυυυυυυυ!😢Δόξα το Θεό ,την Παναγία ,τους 12 αποστόλους και όλους τους αγίους που πρόλαβα και την βρήκα αλλιώς θα πέθαινα από την πείνα.
*** 2 hour later ***
Αφού έφαγα και έσκασα κάθομαι εδώ με την Σοφία .Είδαμε μία ταινία και τώρα περιμένουμε την Άρια .
Ξαφνικά μπαίνει μέσα στο δωμάτιο με ένα χαμόγελο .Από τότε που τα έφτιαξε με τον Γιάννη όλο έτσι είναι .
Τώρα που είπα Γιάννη ο Άλεξ τι να κάνει ??😂😂 Ααα καλά !
Άρια:«Helloooooooo babies »είπε και έπεσε πάνω στο κρεβάτι μου με φόρα .Οοοοοο σιγά μωρή μοσχάρα θα το σπάσεις .
Σοφία :«Γεια σου μωράκι ,τι κάνεις ?»
Άρια :«υπέροχα ,τέλεια είμαι ερωτευμένη !» είπε και δεν έπαψε λεπτό να χαμογελάει .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)
Ficção Adolescente• Μελίνα : πάει 3η Λυκείου ,φέτος θα είναι μια ξεχωριστή χρονιά για εκείνη καθώς θα είναι η τελευταία της χρονιά , και θα χρειαστεί να την περάσει στο καινούργιο της σχολείο στην Θεσσαλονίκη .Είναι ψιλή ,αδύνατη ,με όμορφα χαρακτηριστικά ,ένα κορί...