Κεφάλαιο 9❤

9.5K 439 52
                                    

Πήγα σπίτι ,άλλαξα φόρεσα καθαρά ρούχα και έφαγα μια μπανάνα 😏.

Τότε σκέφτηκα ,ότι πρέπει να εκτελέσω το σχέδιο μου .

Βγήκα έξω και περπάτησα μέχρι το μαγαζί με τα χρώματα .

Αφού αγόρασα αυτό που ήθελα . Κατευθύνθηκα προς στο σχολείο ....

Αφού χρησιμοποίησα το σπρέι που αγόρασα και έβαλα όλη την τεχνική της ζωγραφικής μου .....ήμουν πολύ ικανοποιημένη ......

Όχι μπράβο μου ,έχω ταλέντο στην ζωγραφική 😊.

Σε δέκα λεπτά σχολουσαν τα παιδιά .

Έτσι πήγα και κρύφτηκα πίσω από ένα δέντρο που δεν φαινομουν .

Μετά από λίγα λεπτά είδα τα πρώτα παιδιά να ξεπροβάλλουν από την πύλη ,και μόλις αντίκρισαν το θέαμα έμειναν έκπληκτοι .

Αχχ να και ο Αλεξούκος !

Μεριά Άλεξ :

Κατευθυνόμενοι προς την έξοδο ,εγω και οι κολλητοί μου ,βλέπουμε πολλά παιδιά να είναι μαζεμένα κοντά στην μηχανή μου!

Καλά τόσο πολύ τους αρέσει ?Η αλήθεια είναι ότι είναι κουκλι το μωρό μου (η μηχανή ) αν τυχόν και την ακουμπήσει κάποιος τον γαμησα !

Νίκος :«τι κάνουν όλα μαζεμένα εκεί ».

Άλεξ :« θαυμάζουν το μωρό μου » είπα περήφανος .

Γιάννης :« αυτό είναι σίγουρο....για κοίτα προς τα Εκεί ,πάντως πιάνει το χέρι της στην ζωγραφική » είπε μαα τι λέει χαζός είναι ?

Όταν όμως γύρισα και κοίταξα μου μου λύθηκαν όλες οι απορίες ,θα την σκοτώσω ,θα την κάνω κομματάκια ,δεν υπάρχει περίπτωση να ζήσει !

Αυτή η μαλακισμένη μου ζωγράφισε όλη την μηχανή με κόκκινο σπρέι ....το έκανε χάλια το μωρό μου .

Και είμαι σίγουρος ,ότι το έκανε για εκδίκηση ,και όντως είναι το χειρότερο που μπόρεσε να μου κάνει !

Το βιβλίο θα μείνει χωρίς πρωταγωνίστρια .....θα ΠΕΘΑΝΕΙ !!!😶

Πήγα κοντά και άρπαξα το χαρτάκι που είχε κολλήσει στο τιμόνι ....

" Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΙΆΤΟ ΠΟΥ ΤΡΏΓΕΤΑΙ ΚΡΥΟ , ΗΘΕΛΕ ΜΙΑ ΠΙΝΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΩΡΑΊΟ ΤΟ ΠΑΠΆΚΙ ΣΟΥ "

Ζωντανή θα την θάψω ,τόλμησε να πει την ΜΗΧΑΝΆΡΑ μου ,το ΜΟΝΤΕΛΟ μου ,την ΖΩΉ μου, το ΜΩΡΟ μου ....παπάκι ......τι ΠΑΠΆΚΙ μωρηηηηηη μαλακισμενη !
😡😡😡

 Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)Onde histórias criam vida. Descubra agora