Κεφάλαιο 23❤

8.8K 421 140
                                    

Εκεί που κοιμόμουν τόσο όμορφα και γαλήνια ακούω μια τσιρικτή φωνή να τραγουδάει :

"Απογειώνομαι ,μεταμορφώνομαι  Είμαι εδώ
Ναι είμαι εγώ  και όλα τα μπορώ και τραγουδώ ....."

Καιι ναιι ήταν η  Barbie από την ταινία  { Η ΠΡΙΓΚΊΠΙΣΣΑ    ΚΑΙ    Η   ΠΟΠ   ΣΤΑΡ   }.

Και ναιιι ήταν το ξυπνητήρι μου .

Καιιι ναιι είναι από το νηπιαγωγείο .

Γιατί σιγά μην δώσω τα λεφτακια μου να αγοράσω ένα αντικείμενο που είναι άχρηστο .Πάρε μου ένα κόκκορα κυρά μου να με ξυπνάει !

Όμως σήμερα με εκνεύρισε πολύ ,μου χάλασε ονειρο .

Έβλεπα ότι ήμουν σε ένα δωμάτιο με πίτσες ,σουβλάκια,κρέπες ,γλυκά και πολύ πολύ μερέντα και εκεί που πήγα να πιάσω το πρώτο κομμάτι πίτσα χτύπησε το ηλίθιο ξυπνητήρι !

Οχιιιιι ρεε βλαμμένο δεν διακόπτεις εσύ εμένα από το να απολαύσω Το φαγητό που είναι η χαρά της ζωής .Άντε μπράβο χαζοκούτι !

Πάτησα το κουμπί και έκλεισε .

Ήθελε δεν ήθελε με ξύπνησε το μαλακισμένο !

Πήγα να τεντωθώ αλλά δεν μπορούσα να κουνηθώ .

Δύο λόγοι υπάρχουν :

1) Ή έφαγα όλα αυτά που έβλεπα στο όνειρο μου και έχω γίνει τόφαλος και δεν μπορώ να κουνήσω ούτε το μικρό μου δαχτυλάκι .

ή ή ή ή ή.


2) Με έχει πλακώσει η ατσουμπαλη αγελάδα της κολάσεως -Άλεξ-.

Καιι ναιι η υποψία  μου επιβεβαιώθηκε.

Ήταν το χέρι του Άλεξ που είχε τυλίξει την Μέση μου λες και ήμουν αρκουδάκι .

Πήγα να κουνήσω το χέρι του αλλά ήταν πολύ βαρύ .

Καλά τι στο καλό όλο το πάχος στο χέρι το παίρνει ?? Ασήκωτο είναι !

Ξαφνικά όμως ακούω πάλι αυτή την μαλάκια που έχω στο κομοδίνο μου να ξανά αρχίζει το τραγούδι .

~Απογειώνομαι ,μεταμορφώνομαι....~

Εεεε δεν άντεξα άλλο το έπιασα και το έστειλα στο διαλο .Το πέταξα έξω από το παράθυρο με φόρα . Μπαιιι μπαιιιιι !

 Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora