Κεφάλαιο 35❤

9K 430 186
                                    

Πλησιάζοντας τα βλέμματα τους πέφτουν πάνω μας .

Όχι να το πενευτούμε αλλά ήμαστε SEXOBOBES !!!🔥💥💣

Καλά εκτός από το ότι μας κοιτούν με ανοιχτό το στόμα τους τρέχουν και τα σάλια. Μαζεύτητε ληγούριαααααα.

Ο Γιάννης έρχεται προς το μέρος μας και πιάνει και φιλάει την Άρια λες και δεν υπάρχει αύριο .Ήρεμα ρε φιλαράκι δεν στην τρώμε.

Αχχχ Τώρα που βλέπω τον Άλεξ ευτυχώς που έχει δίπλα του και το πουτανάκι ,ίδη του την έχω σηκώσει πρέπει να βρει κάποια να χώσει το τρυπάνι του .Για αυτό την έφερε βρε .

Καθώς φτάσαμε στις ξαπλώστρες έπιασα μία απέναντι από τον Άλεξ που καθόταν με το πορτατιφ-τσουλάκι του αγκαλιά .

Ααα μιλήστε βρε δεν σας είπα ποιά πατσαβούρα έχω απέναντι μου .....και ναι ποια άλλη θα ήταν εκτός από την Μόνικα !

Μου φοράει ένα μαγιό ,που δεν είναι μαγιό .Το κάτω μέρος πες ότι είναι για το είδος της το πάνω όμως είναι σαν το τρύπιο βρακί του θείου μου του Σωτήρη από την Αρκαδία .
  

Και να φανταστείτε όλες οι βασικιές με αυτά θα τριγυρνάνε φέτος

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Και να φανταστείτε όλες οι βασικιές με αυτά θα τριγυρνάνε φέτος .Είναι το μπικίνι που είναι στην μόδα το 2019.

Ποιό μπικίνι κούκλα μου ?Το ξέρουμε ότι έχουμε οικονομική κρίση αλλά βάλε λίγο ύφασμα .Τι φταίμε και εμείς οι καημένοι να πάμε για μπάνιο και να βλέπουμε την κάθε Μέδουσα να τριγυρνάει ξεβράκωτη .

Έχουμε που έχουμε τον κάθε πορνογερο που τριγυρνάει με το σλιπ-βρακακι μαγιό  και του έχει πεταχτεί έξω το μαραμενο και γλοιώδης τσουτσούνι του πρέπει να βλέπουμε και τις βυζομπαλες τις κάθε μιας !

Ουφφφφφ Ξαλάφρωσα !Ήταν ένα ξέσπασμα άντε μπράβο .

Στο θέμα μας τώρα .Που είχαμε μεινει ??

Αααα ναιιι στο τσουλακι που τρίβεται στον Άλεξ .Δεν ξεχνιούνται αυτά ,δεν ξεχνιούνται.

 Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin