Γυρίζω και αντικρίζω τον Ηλία.Αχχχχχ πόσο καιρό έχω να τον δω .Τον έφαγε ο έρωτας και αυτόν .
Πέφτω αμέσως στην αγκαλιά του και το ίδιο κάνει και αυτός .Μου έλειψε το βλαμμένο .
Βλέπω τον Άλεξ που έχει θυμώσει και του έχει πεταχτεί το μάτι έξω .
Μα γιατί κάνει έτσι αυτός ???Αφού ο Ηλίας είναι κολλητός μου .
Ααααααα τώρα θυμήθηκα ,νομίζει ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου ,που το είχε πει στο γυμναστήριο για να τον διώξει .
Καθώς απομακρύνομαι από την αγκαλιά του .Μου χαμογελάει γλυκά λέγοντας μου :
Ηλίας:« Τι κάνεις μωρό μου ??Καιρό έχω να σε δω .»
Ωχχχχχχχχ ωχχχχχχχ ωχχχχχχχχ !Αυτό το μωρό μου δεν έπρεπε να το πεις φιλαράκι μου .
Ο Άλεξ με έπιασε από την μέση και με κόλλησε πάνω του .Αχχχχ ζηλεύει το μωρό μου .
Άλεξ:«Δεν είναι το μωρό σου μαλάκα »είπε νευριασμένος
Με έσφιξε τόσο πολύ που σίγουρα θα έχει μελανιάσει αύριο η κοιλιά μου .
Ηλίας:« Τι πρόβλημα έχεις εσύ ??Ελεύθερο κορίτσι είναι όπως γουστάρω θα την λέω »
Αχχχχχ μην μιλάς και εσύ ! Δεν είμαι ελεύθερο κορίτσι Ηλία μου !
Τον πλησίασε και τον έπιασε από το γιακά .
Άλεξ:« Δεν είναι ελεύθερο κορίτσι για αυτό δεν θα την ξανά πεις μωρό σου .Από όσο θυμάμαι της έχεις πει τα αισθήματα σου και δεν σε θέλει .Για αυτό μην την ξανά πλησιάσεις .»είπε και ήθελα να γελάσω .
Από ότι φαίνεται θυμάται την σκηνή στο γυμναστήριο .
Τότε ακούστηκε η φωνή της Κατερίνας .
Κατερίνα:«Μωρό μου εδώ είσαι ??Σε έψαχνα .Ααααα γειά σου Μελ »
Ο Άλεξ κοίταξε την Κατερίνα σαν αγελάδα .Αχχχχ μπερδεύτηκε ο καημένος .
Μελίνα:«Γειά σου Κατερίνα μου τι κάνεις ??»
Κατερίνα:«Καλά είμαι εδώ ο φίλος σου μου σπάει τα νεύρα αλλά τον αγαπάω .»
Ηλίας:«Αχχχ και εγώ σε αγαπώ »είπε και τότε ο Άλεξ χαλάρωσε το κράτημα του .
Κατερίνα:«Το παιδί ??»ρώτησε και έδειξε τον Άλεξ.
Τι παιδί μάνα μου ???Μανάρι Είναι αυτό!
Ηλίας:«Το παιδί είναι τρελά ερωτευμένος και ζηλεύει ότι πλησιάζει την Μελ ,μωρό μου »είπε και εγώ ακούγοντας τα λόγια του γέλασα αχνά .
VOUS LISEZ
Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)
Roman pour Adolescents• Μελίνα : πάει 3η Λυκείου ,φέτος θα είναι μια ξεχωριστή χρονιά για εκείνη καθώς θα είναι η τελευταία της χρονιά , και θα χρειαστεί να την περάσει στο καινούργιο της σχολείο στην Θεσσαλονίκη .Είναι ψιλή ,αδύνατη ,με όμορφα χαρακτηριστικά ,ένα κορί...