Κεφάλαιο 42 ❤

8.4K 393 108
                                    

2 μήνες μετά 🔚 .

Πότε πέρασε ο καιρός δεν κατάλαβα .Ούτε εμείς μην νομίζεις .

Σήμερα γράφω το τελευταίο μάθημα .Ελπίζω να περάσω και εγώ και τα παιδιά .Αυτούς τους μήνες έχουμε ρίξει όλοι πολύ διάβασμα και θα ήταν κρίμα να μην περάσουμε .

Αντεεεε βρεεε Καλή μου επιτυχία .

Τα κορίτσια με τα αγόρια τους τα πάνε τέλεια και χαίρομαι που είναι ευτυχισμένες .

Με τον Άλεξ αυτούς του δύο μήνες τα πάμε πολύ καλά .Νομίζω ότι τον έχω ερωτευτεί για τα καλά .Και δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό .

Περνάμε πολύ χρόνο μαζί και με την βοήθεια μου έχει γράψει και αυτός καλά  που δεν είχε ανοίξει βιβλίο ποτέ του  .Μόνο στην πρώτη Δημοτικό και εκεί γιατί του άρεσε η Λόλα με το μήλο !😂

Θέλουμε όλοι μας να περάσουμε στην Θεσσαλονίκη για να είμαστε μαζί .

Γενικά μπορεί να μην ήθελα να έρθω στην Θεσσαλονίκη αλλά τώρα δεν θα το άλλαζα με τίποτα .Βρήκα πραγματικές φίλες που τις λατρεύω και βρήκα και τον Άλεξ .

Δίνω το γραπτό μου και αφήνω μία ανάσα ανακούφισης.

Επιτέλους τελείωσε για μένα αυτό το βασανιστήριο που ονομάζεται σχολείο .

Κατευθύνομαι προς το παγκάκι μας και είναι ήδη εκεί τα κορίτσια .Τα αγόρια βέβαια αργούν να βγουν αφού είναι και αργόστροφα .

Μελίνα:Πως γράψατε Κοριτσάρες μου ?»

Άρια,Σοφία:«Καλά εσύ ?»είπαν και οι δύο μαζί και γέλασαν

Μελίνα:«Καλά και εγώ »

Άρια:«Κορίτσια έχω άγχος ,έχετε σκεφτεί αν κάποιος από εμάς περάσει κάπου αλλού ??»

Μελίνα:«Έλα ρε Άρια μην τα σκέφτεσαι τώρα αυτά ,έχουμε γράψει όλοι καλά οπότε είναι μεγάλες οι πιθανότητες να περάσουμε Θεσσαλονίκη »

Σοφία:«Έχει δίκιο η Μελ ,ελάτε ομαδική αγκαλίτσα»

Αφού αγκαλιαστήκαμε είδαμε τα αγόρια να έρχονται χαρούμενα προς το μέρος μας .


Ο Άλεξ με αγκάλιασε και με φίλησε παθιασμένα .

Αχχχ μαζέψου σατανά μας βλέπουν !

Άλεξ:«Έγραψα πολύ καλά μωρό μου »

Μελίνα:«Μπράβο τούβλο μου »

Άλεξ:«Εεεεε μελινάκι το στόμα σου »

Γιάννης:«Πάμε στην θάλασσα ??»

 Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant