Κεφάλαιο 43❤

8.9K 413 107
                                    

Μια εβδομάδα μετά :


Έχει περάσει μία εβδομάδα και σήμερα είναι τέταρτη και βγαίνουν τα αποτελέσματα των πανελληνίων .(Φανταστείτε ότι βγαίνουν αμέσως τα αποτελέσματα 😂).



Είμαι στο δρόμο με την Άρια και την Σοφία και πάμε να δούμε αν περάσαμε .

Ο Άλεξ χθές ήταν στο σπίτι μου και βλέπαμε ταινία και σήμερα το πρωί είδα ότι έχει ξεχάσει τα κλειδιά του σπιτιού του .Για αυτό σκέφτηκα να του τα πάω μετά τα αποτελέσματα σπίτι του .Αυτός δεν θα έρθει να δει σήμερα δεν βιάζεται λέει .


Καθώς κοντεύουμε να φτάσουμε στον πίνακα ανακοινώσεων μου έχουν κοπεί τα πόδια .

Μακάρι να περάσαμε όλοι Θεσσαλονίκη.



Άρια:«Ποιά θα κοιτάξει πρώτη ??»

Σοφία:«Όχι εγώ »είπε και με κοίταξαν .


Βέβαια πάντα η Μελίνα να βγάζει το φίδι από την τρύπα .


Πλησίασα κοντά και άρχισα να βλέπω με αλφαβητική σειρά τα ονόματα .


Αντωνακάκης Σ.-Φλώρινα Οουυυυυ ουυυυ που πήγε αυτός !Κρίμα δεν τον ξέρω κιόλας να του πω συγχαρητήρια !😂

Που είμαι ,που είμαι ......ΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΜΕ !

Ανδρέου Μ.-Θεσσαλονίκη !

Οοοοοοοο γεςςςς -γεςςς -γεςςςς !


Ιωάννου Α.-Θεσσαλονίκη


Οοοοοο γεεςςς γεςςς γεεςςς !


Μελίνα:«Θεσσαλονίκη περάσαμε ρεεε!»είπα και τις αγκάλιασα .

Ήρθε η σειρά της Άριας και όταν είδα το χαμόγελο στα χείλη της κατάλαβα ότι και αυτοί εδώ περάσανε !


Μελίνα:«Σοφάκι σειρά σου »είπα και της έγνεψα προς το πίνακα .

Πήγε και γυρνώντας κατσουφιασε .

Οοοοο μην μου πεις !

Άρια:«Τιι??»

Σοφία:«Πέρασα Καλαμάτα »είπε και εγώ με την Άρια μείναμε .


Οχιιιι ρε πούστη μου .

Μελίνα :«Δεν πειράζει θα ερχόμαστε να σε βλέπουμε .Εξάλλου τι είναι Θεσσαλονίκη -Καλαμάτα μία ώρα δρόμος .»

Παρτα μην στα χρωστάω 👋.

Εντάξει μπορεί να είναι μισή ώρα παραπάνω δεν έγινε και κάτι !


 Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora