Άλεξ:«συνεχίζω το σεξ που κάναμε και μας διέκοψαν »είπε ενώ είχε ένα πλατύ ειρωνικό χαμόγελο στα χείλη .
Εγώ για δικαιολογία το είπα αλλά δεν με χαλάει κιόλας !Μελ μαζέψου!
Μελίνα:«άντε ρε βλάκα ,σήκω από πάνω μου »Κοίτα Αλεξούκο αν δεν θες δεν πειράζει δεν έχω θέμα !Μελινάκι τι τρέχει ? Τίποτα καλέ ,απλώς είναι εποχές για έξοδα ? Μπορεί να κάτσει πάνω μου για να μην ανοίξουμε καλοριφέρ 😂.Είναι πολύ καυτός ο άτιμος !
Άλεξ:«Γιατί δεν σε αρέσει ?»
Αν μου αρέσει λέει !
Φυσικά και όχι ,νταξ μπορεί και ναι ! Βασικά σίγουρα ΝΑ- όχι !
Μελίνα:«Σήκω αλλιώς θα φωνάξω την κ.Μαρίκα να συνεχίσει την δουλειά της .» αμέσως γουρλωσε τα μάτια του και σηκώθηκε !
Ατσα η κυρά Μαρίκα !Τον φόβο της να έχεις Αλεξούκο!
Άλεξ:«ορίστε σηκώθηκα ,τι θα κάνουμε τώρα ?»
Μελίνα:«Θα παίξουμε με τις Barbie μου .» είπα ειρωνικά
Άλεξ:«μαα τι χιούμορ »
Εεεεε εντάξει μου το λένε συχνά !
Μελίνα:«τι θες να κάνουμε παιδάκι μου 2 ώρα την νύχτα ?.....για ύπνο θα πάμε »
Τότε γέλασε ύπουλα !Ωχχχχ σαν τον κόκορα όταν κυνηγάει την κότα να την πηδήξει είναι !😂
Άλεξ:«που θα κοιμηθούμε ?»αααα για αυτό, αυτό το ηλίθιο χαμόγελο .
Κάνε όνειρα άχρηστο και σέξυ υποκείμενο της κοινωνίας!
Μελίνα :«οοοο δεν κατάλαβες εγώ θα κοιμηθώ στο υπέροχο και μαλακό κρεβατάκι μου και εσύ στο καναπέ ».
Τότε άρχιζε και με πλησίαζε απειλητικά .....
Ψιτττ φίλος μακρυά μου !
Θα σε κοπανήσω στο πουλί σου !Έλεος Κορίτσι μου !
Άλεξ:« Γιατί να μην κοιμηθούμε μαζί αγκαλίτσα βρε ?»ρώτησε και έκανε τα γλυκά ματάκια .
Ε το βλέπω και αυτό!
Ο Άλεξ πεταριζει τα μάτια του !Αα στο καλό σου γλύκας είσαι !Όχι πούστη δεν θα λυγίσω!
Μελίνα:« Εντάξει αλλά με την πρώτη μαλακια που θα κάνεις έφυγες »
Ήταν που δεν θα λυγιζες !
Έλα μωρέ είπα να κάνω ένα ψυχικό !
Όχι τίποτα άλλο, για να μου φέρει ο Άγιος Βασίλης δώρο το 2019 .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)
Ficção Adolescente• Μελίνα : πάει 3η Λυκείου ,φέτος θα είναι μια ξεχωριστή χρονιά για εκείνη καθώς θα είναι η τελευταία της χρονιά , και θα χρειαστεί να την περάσει στο καινούργιο της σχολείο στην Θεσσαλονίκη .Είναι ψιλή ,αδύνατη ,με όμορφα χαρακτηριστικά ,ένα κορί...