Χτύπησε το κινητό μου και έτσι τα κορίτσια μπήκαν μόνες τους μέσα στο κλάμπ .
Στο τηλέφωνο ήταν η Νάντια (η κολλητή μου ,από την Αθήνα ).
Μιλούσαμε για 10 λεπτά και μετά αποφάσισα να μπω μέσα γιατί θα με έβριζαν τα κορίτσια .
Μεριά Άλεξ :
Έχουμε έρθει εδώ και 10 λεπτά στο κλάμπ ,αλλά τα κορίτσια με την "ξινή" δεν έχουν έρθει ακόμα .
Κάθομαι σε ένα τραπέζι με τα παιδιά και παρατηρώ γκομενάκια ,για να δω με ποιά θα περάσω το βράδυ .
Ξαφνικά βλέπω τον Γιάννη και τον Νίκο με γουρλωμένα μάτια να κοιτούν προς την είσοδο .
Τότε κοιτάω και εγώ και μένω έκπληκτος .
Είναι η Άρια που πραγματικά δεν κατάλαβα ποτέ γιατί τις κάναμε bullying ΓΙΑΤΊ ΕΊΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ !Είναι κουκλάρα και πολύ καυτή ! Του Γιαννάκη του τρέχουν τα σάλια .
Μαζί της Είναι κα η Σοφία που φορά ένα φόρεμα στενό που την κάνει πολύ σέξυ.
Δεν θα πήγαινα ποτέ με την Άρια ούτε την Σοφία γιατί είναι πολύ ήρεμες και γλυκές .Εγώ θέλω άγριες ! Την Μελίνα δηλαδή !τι λες μωρε Αυτή είναι ξινή .
Και μιας και την ανέφερες που είναι αυτή ?δεν ήρθε η ηλίθια? ....Χεστήκαμε Καλά θα περάσουμε και χωρίς αυτή !
Καθώς έφτασαν στο τραπέζι μας ,μας χαιρέτησαν και άρχισαν να μιλούν .
Γιάννης :«Είστε πολύ όμορφες » αυτές χαμογέλασαν και τον ευχαρίστησαν.Αλλά τα μάτια του Γιάννη δεν ειχαν φύγει από την Άρια .
Νίκος :«Ναι είστε κουκλάρες »είπε ο άλλος και κοιτούσε με νόημα την Σοφία ...Όπα όπα για το Γιαννάκη το ήξερα ,αλλά ο Νικολάκης μας έκανε την σιγανοπαπαδιά και τώρα την έχει γδυσει με τα μάτια του .
Τότε ρώτησα .
Άλεξ :« Η ηλίθια δεν ήρθε ?? Τι έγινε δεν την άφησε ο πατερούλης της ?»είπα κοροϊδευτικά .
Τότε ένιωσα μία ανάσα κοντά στο αυτί μου με έκανε να ανατριχιάσω και άκουσα την φωνή της .
Μελίνα :«Γιατί σου έλειψα ,Αλεξούκο?» είπε και χαιρέτησε τα παιδιά .
Άλεξ :«καθόλου ,ήλπιζα πως δεν θα σε ξανά δω ,αλλά είμαι άτυχος.»της είπα με ένα νικητήριο χαμόγελο .
Τότε πλησίασε ένα παιδί στην ηλικία μας .
?«άντε ρε μωρό μου ,που ήσουν »είπε στην Μελίνα και την αγκάλιασε .ΠΟΙΌΣ ΕΊΝΑΙ ΤΏΡΑ ΑΥΤΌΣ ??ΚΑΙ ΓΙΑΤΊ ΤΗΝ ΛΈΕΙ ΜΩΡΌ ΤΟΥ ??
YOU ARE READING
Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)
Teen Fiction• Μελίνα : πάει 3η Λυκείου ,φέτος θα είναι μια ξεχωριστή χρονιά για εκείνη καθώς θα είναι η τελευταία της χρονιά , και θα χρειαστεί να την περάσει στο καινούργιο της σχολείο στην Θεσσαλονίκη .Είναι ψιλή ,αδύνατη ,με όμορφα χαρακτηριστικά ,ένα κορί...