Σήμερα είναι Σάββατο και θα πάω για καφέ με τα κορίτσια κατά τις 12:00.
Τώρα είναι 9:00 και ετοιμάζομαι να πάω γυμναστήριο και προπόνηση .
Πήρα κλειδιά ,κινητό και άρχισα ένα ελαφρύ τρέξιμο μέχρι το γυμναστήριο .
Εκεί άρχισα να κάνω διάδρομο και ξαφνικά ένιωσα κάποιον να με αγκαλιάζει από πίσω .
Γύρισα και είδα τον Ηλία ,με ένα ηλίθιο χαμόγελο στα χείλη .....Κάποιος πέρασε καλά χθες .
Ηλίας :«Καλημέρα καραμελίτσα μου »είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο .
Μελίνα:«Καλημέρα χαζέ ,γιατί τέτοια χαρά ?»
Ηλίας:«Μελινακι μου ,επιτέλους τα βρήκαμε ,τελικά είχες δίκιο και αυτή είναι ερωτευμένη μαζί μου ......της είπα ολαα όσα νιώθω και μου είπε και αυτή και τώρα ήμαστε μαζί ! Την αγαπώ »είπε και το χαμόγελο δεν είχε ξεκολλήσει από τα χείλη του .
Μελίνα:«χαίρομαι αγάπη μου ,για εσάς ,σου αξίζει το καλύτερο »
Ηλίας:«της είπα ότι αυτό που κάναμε ήταν για να ζηλέψει,ότι είσαι φίλη μου και θέλει να σε γνωρίσει .Μπορείς το απόγευμα για καφέ ?»
Μελίνα:«Αμε θα χαρώ πολύ να την γνωρίσω ,μου φάνηκε πολύ εντάξει άτομο »
Ηλίας :«τέλεια »
Αφού τελειώσαμε το διάδρομο πήγαμε στην άλλη αίθουσα για μποξ .
Μετά από Μιάμιση ώρα είχαμε τελειώσει .
Βγαίνοντας έξω όμως είδα τον κ.Πάνο (γυμναστής ) να μιλάει με το μόνο άτομο που δεν θα ήθελα να δω .
Ναιι ναιι όπως καταλάβατε ήταν ο Άλεξ .
Μελίνα:«τι κάνει αυτός εδώ ?»ρώτησα τον Ηλία που ήταν δίπλα μου .
Ηλίας :«δεν ξέρω.Πάμε να κάνουμε βαράκια για να φύγουμε ,θέλω να πάω στο μωρό μου » αχχχχ τι τραβάω με τον ερωτοχτυπημενο !
Περάσαμε από δίπλα τους αλλά αυτός δεν μας είδε Γιατί είχε γυρισμένη την πλάτη .
Ξεκινήσαμε τα βαράκια μας ,εγώ σκεφτόμουν το φιλί του,γαμωτο τον σκέφτομαι Συνέχεια απο χθες .Τι μου συμβαίνει ??Αυτά σκεφτόμουν μέχρι που ο Ηλίας μου είπε :
Ηλίας :«τι έγινε Μελινάκι τον γουστάρουμε ?»πως του ήρθε τώρα αυτό ?
Μελίνα:«τι λες ρε βλάκα ούτε καν ,ιουυυυ »
Ηλίας :«ναιι Καλά σε πιστέψαμε ,αυτός πάντως από την ώρα που σε είδε δεν έχει πάρει τα μάτια του από εσένα »είπε και χάρηκα ......Γιατί χάρηκα ??Γιατί τον γουστάρεις αδυσώπητα και δεν το παραδέχεσαι ! Σκάσε εσύ !
YOU ARE READING
Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)
Teen Fiction• Μελίνα : πάει 3η Λυκείου ,φέτος θα είναι μια ξεχωριστή χρονιά για εκείνη καθώς θα είναι η τελευταία της χρονιά , και θα χρειαστεί να την περάσει στο καινούργιο της σχολείο στην Θεσσαλονίκη .Είναι ψιλή ,αδύνατη ,με όμορφα χαρακτηριστικά ,ένα κορί...