Κεφάλαιο 19 ❤.

8.6K 417 28
                                    

Άρπαξα το κινητό μου και της έστειλα ένα μήνυμα .

Messager :

Alex_iwannoy🔥: Σε πέντε λεπτά στην βεράντα .....Μην αργήσεις !

__melinaa__❤: Τι θες ??

Alex_iwannoy🔥: θα δεις .

__melinaa__❤: δεν έρχομαι ,μην ξανά στείλεις !


Αlex_iwannoy🔥:ΤΡΆΒΑ ΤΏΡΑ ,ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΣΗΚΩΤΗ !

Μεριά Μελίνας :

Εκεί που είχα την ησυχία μου ,μου έστειλε μήνυμα ο ηλίθιος και με απειλεί κιόλας αν δεν βγω στην βεράντα !

Σιγά μην βγω ,τι θέλει να μου πει ?Οτι δεν έπρεπε να τον χατσουκισω ? Ότι ήταν ένα φιλί και με μισεί ?

___melinaa__❤: Ρε άι παράταμε !

Alex_iwannoy🔥: Καλά !

Απορώ πως δεν με έπριξε περισσότερο !

Ουφφφ ξεμπέρδεψα γρήγορα ,ας ξανά πάω στο wattpad Τώρα !

Πρίν προλάβω όμως, ένα χέρι μου άρπαξε το κινητό το πέταξε στο καναπέ και με έβαλε σαν τσουβάλι στον ώμο του .

Καιι ναιι ήταν αυτός !

Τελικά δεν γλίτωσα !

Μελίνα:«Άσε με κάτω ,ρε ηλίθιο υποκείμενο της κολάσεως ,άσε με κάτω τώρα !» ούρλιαξα και τον χτυπούσα στην πλάτη ....τι πλάτη δηλαδή  τούμπανο ήταν ο βλάκας !

Άλεξ:«σκάσε γαμώ ! Σου είπα να έρθεις με ήρεμο τρόπο ,αλλά δεν άκουσες τώρα καλά να πάθεις !»

Άκου τι λέει το γομαρι !

Επιτέλους φτάσαμε στη βεράντα και με κατέβασε !

Ουφφ ωραία ήταν εκεί πάνω ,πάντως έχει ωραίο κωλαράκι ο άτιμος!😂😂

Μελίνα:«Πες μου τώρα γιατί με έφερες εδώ βλάκα !»του είπα νευριασμένη .

Και πραγματικά είχα νεύρα με την συμπεριφορά του .

Άλεξ:«για να σου ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα ,μην νομίζει το ηλίθιο μυαλουδάκι σου αλλά και έχω πρόβλημα με την φήμη μου μετά ! » Τι λέει μωρέ ο ηλίθιος !

 Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum