Στο σαλόνι είδα να φιλιούνται ο Γιάννης με την Άρια .
Κοίτα να δεις και δεν τους το είχα το γλωσσόφιλο.
Αποφασίζω να μην τους ενοχλήσω και ψάχνω να βρω την Σοφία .
Μπαίνω μέσα στην κουζίνα και την ακούω να τσακώνεται με τον Νίκο !
Καλά τι έγινε τώρα ??
Πάντως μπορώ να πω ότι όταν νευριάζει γίνεται άλλος άνθρωπος .
Μελίνα:« τι έγινε ,γιατί φωνάζετε ??»
Σοφία :«Τι να γίνει ρε Μελ ,που μου έφεραν εδώ τα τσουλακια και καθόντουσαν στο καναπέ ΜΟΥ ,έτρωγαν τα πατατάκια ΜΟΥ ,και είχαν απλωθεί στο σπίτι ΜΟΥ . Και το κυριότερο φασωνόντουσαν μπροστά μας .Όχι πες μου ρε με ποιο δικαίωμα τις έφερες εδώ μέσα ?» είπε και με την τελευταία πρόταση βάρεσε τον Νίκο στο στέρνο .
Νίκος :«ααα για να σου πω για ηρέμησε ,τι έγινε ζηλεύουμε ?»
Σοφία :«χαχαχχα άκου τι λέει ,τι να ζηλεψουμε ρε γελοίε τα αποκαΐδια που φέρατε ??»
Νίκος :«Οοοοο Σοφάκι μην τις λες έτσι είναι καλύτερες από εσένα σε όλους τους τομείς »
Τον πλησίασε αισθησιακά και του είπε :
Σοφία :«δεν με έχεις δοκιμάσει σε όλους τους τομείς οπότε βούλω !» αχχχχ μπράβο Κοριτσάρα μου τον αποστόμωσες !
Έτσι κουνώντας επιδεικτικά τις καμπύλες της έφυγε με προορισμό το σαλόνι .
Νίκος :«γαμώτο σου Σοφία !»είπε και κοίταξε το παντελόνι του !
Κάποιος έχει πρόβλημα ,αχχ ρε Σοφάκι καις καρδιές !
Έφυγε και αυτός τρέχοντας από πίσω της .
Τι γίνετε ρε παιδιά ??
Άλεξ:« τι έγινε μόλις τώρα ?»
Με έβγαλε από τις σκέψεις μου η φωνή του μπαμπουΐνου .
Σήκωσα τους ώμους μου ως ένδειξη πως δεν ξέρω και έφυγα από εκεί !
Ούτε στο ίδιο χώρο δεν θέλω να είμαι με τον βλάκα !
Μπαίνοντας στο σαλόνι η Άρια και ο Γιάννης ακόμα φιλιοντουσαν ενώ οι άλλοι δύο ήταν εξαφανισμένοι.
Πήρα τα πράγματα μου και πήγα να φύγω γιατί δεν το βλέπω για sleepover .
Καθώς κατέβαινα τα σκαλιά ένα χέρι με σταματάει .
Γυρίζω και συναντάω αυτά τα πράσινα μάτια του .
Μελίνα:« χεράκι φίλος »αμέσως μου αφήνει την λαβή ....Έτσι μπράβο κάτω τα ξερά σου ,αρκετά τα άπλωσες σήμερα .Οοο έλα που δεν σου άρεσε !
ESTÁS LEYENDO
Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)
Novela Juvenil• Μελίνα : πάει 3η Λυκείου ,φέτος θα είναι μια ξεχωριστή χρονιά για εκείνη καθώς θα είναι η τελευταία της χρονιά , και θα χρειαστεί να την περάσει στο καινούργιο της σχολείο στην Θεσσαλονίκη .Είναι ψιλή ,αδύνατη ,με όμορφα χαρακτηριστικά ,ένα κορί...