Μεριά Άλεξ: (Οοοοο ναι το ξέρω ότι σας έλειψε😂😂)
Από την ώρα που έφυγα από το σπίτι της ,έχω έρθει σε ένα μπαράκι και τα πίνω .
Γαμώτο πρώτη φορά μου μιλάει έτσι γκόμενα και είμαι έξαλλος.
Μπορεί να είχε δίκιο ,αλλά τα λόγια της ήταν πολύ σκληρά .
Αλλά είμαι μαλακας ,εγώ φταίω που έκατσα και της είπα πάνω στα νεύρα μου ένα σωρό μαλακιες.
Φυσικά και δεν πίστευα όλα όσα έλεγα .Την είπα σκουπίδι ,πουτανα και πολλά άλλα χωρίς να το αξίζει.
Αλλά δεν ξέρω αυτή η κοπέλα μου σπάει τα νεύρα μέχρι και που αναπνέει .Από την πρώτη στιγμή που την είδα ήξερα ότι δεν θα τα πάμε καλά .Γιατί μόνο από μακριά πράττεις την δυναμικότητα και το τσαμπουκά της .Και αυτό που μου πάει συνέχεια κόντρα με τρελαίνει Γαμώτο !
Αλλά δεν φταίω μόνο εγώ ,αυτή μου έβαψε τα μαλλιά ροζ.
Τώρα ίσως καταλαβαίνω πως ένιωθε η Άρια όταν της τα κάνα εγώ .
Η Μελίνα πάντως είπε ότι δεν θα ήθελα να με είχε γνωρίσει ποτέ !Εγώ πάλι όσες φορές και να τσακωθουμε ποτέ δεν μετάνιωσα που την γνώρισα .
Γιατί μέσα απο αυτή γνώρισα μια δυναμική και θαρραλέα κοπέλα.Μια κοπέλα που έχει περισσότερα κότσια από χιλιάδες άνδρες εκεί έξω -μιας και όλοι πουστηδες έχουν γίνει - ,ενα κορίτσι που αντιμετωπίζει τα πάντα με χαμόγελο ,κάποια που είναι ακομπλεξάριστη και δεν την νοιάζει η εξωτερική εμφάνιση.Γιατί Είναι μοναδική .Δεν μοιάζει σε καμία.Μόνο με ένα χαμόγελο της ξεχνάς τα πάντα .
Αχχχχ σκάσε Άλεξ ,μην την ερωτευτείς ,μην την ερωτευτείς .
Όχι βέβαια εγώ δεν ερωτεύομαι !Είναι αχωνευτη!
Την μισώ με μισεί .........Από εδώ και πέρα δύο ξένοι .
Αφού έχω μεθύσει για τα καλά .Όπα ο Άλεξ μέθυσε για κοπέλα .Κάποιος είναι τσιμπημένος. Σκάσε !
Βλέπω μια ξανθιά που με κοιτάζει επίμονα από την ώρα που ήρθα .Αφού ξέρω τι θέλει την περνώ και την πάω κατευθείαν στις τουαλέτες .Βουρρ στο ψητό !
Μετά από λίγο αφού τελείωσα το καθήκον μου βγαίνω έξω και φεύγω από εκεί .
Είμαι μεθυσμένος και δεν ξέρω που παω.
Όταν βγαίνω έξω όμως βλέπω ένα ταξί και του λέω την οδό για να με πάει .
Φτάνω στο σπίτι μου και πέφτω αμέσως για ύπνο στο καναπέ .
YOU ARE READING
Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)
Teen Fiction• Μελίνα : πάει 3η Λυκείου ,φέτος θα είναι μια ξεχωριστή χρονιά για εκείνη καθώς θα είναι η τελευταία της χρονιά , και θα χρειαστεί να την περάσει στο καινούργιο της σχολείο στην Θεσσαλονίκη .Είναι ψιλή ,αδύνατη ,με όμορφα χαρακτηριστικά ,ένα κορί...