Κεφάλαιο 16 ❤.

9.2K 424 55
                                    

Σε μισή ώρα πρέπει να πάω στην Σοφία ......Όσο σκέφτομαι ότι θα είναι εκεί το άθλιο υποκείμενο -Άλεξ 😂 μου έρχεται να τα σπάσω όλα εδώ μέσα ! Δεν έχω όρεξη ούτε να τον δω ούτε καν να ακούσω την φωνή του !

Τέλος πάντων αφού δεν έχω άλλη επιλογή ,ας πάω να ντυθώ ,για να φύγω !

Εδώ και ένα τέταρτο ψάχνω να βρω το μαύρο μου βρακί με την Hello kitty  αλλά δεν το βρίσκω .......τι στο καλό άνοιξε η γη και το κατάπιε ! 😂

Τέλος πάντων αφού φόρεσα αυτά για να είμαι άνετη . ⤵⤵⤵

Άρπαξα μια 🍌 από τον πάγκο της κουζίνας και βγήκα από το σπίτι κατευθυνόμενη προς την Σοφία

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Άρπαξα μια 🍌 από τον πάγκο της κουζίνας και βγήκα από το σπίτι κατευθυνόμενη προς την Σοφία .

Αφού έφτασα επιτέλους ,χτύπησα το κουδούνι .

Τότε μια χαρούμενη Σοφία με αγκάλιασε και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο !

Αυτή έχει χεσμένη την φωλιά της ,αλλιώς δεν εξηγείται τέτοιο γλείψιμο !

Μελίνα:«γιατί τόση αγάπη ?»

Σοφία:«Γιατί το λες αυτό Αγάπη μου ,αφού ξέρεις ότι σε λατρεύω »είπε τάχα θιγμενη.

Κάτι μου βρωμάει εδώ και δεν είναι η κάλτσες μου !

Μελίνα:«Μάλιστα »είπα και σήκωσα το φρύδι με δυσπιστία.

Πήγα και έκατσα στο καναπέ και πήρα το μπολ με τα πατατάκια για να τσιμπήσω λίγο 😂.

Σοφία :«ΜΗΗΗΗΗ ΜΗΗΗΗΝ ΤΑ ΦΑΣ »είπε τσιρίζοντας και αρπάζοντας μου το μπολ από τα χέρια .

Μελίνα:«γιατί καλέ ληγμένα είναι ??»

Σοφία :«οχιιιιι αλλά αυτά είναι με αλάτι που αρέσουν στο Νίκο »

Μελίνα:«εεεε είσαι τρελή κοπέλα μου »

Σοφία :«έλα ρε Μελ αφού δεν τα τρώει το παιδί με την ρίγανη .»

Μελίνα:« Χέστηκα τι τρώει το παιδί ,φέρε τα πατατάκια μου μην γίνει εδώ μέσα η ναυμαχία της Σαλαμίνας »Μπράβο Μελ ξέρεις και ιστορία βλέπω ! Αμέ για ποια με πέρασες φωνούλα ?

 Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant