Κεφάλαιο 22❤

9K 423 39
                                    

Τότε έριξε ένα στραβό χαμόγελο και μου έσκισε την μπλούζα .

Τι κάνει ρεεε το ανώμαλο ! Έλα τώρα που δεν θες !Δεν θέλω μωρή ήταν ωραία αυτή η μπλούζα ,τουλάχιστον να σκίσει και το παντελόνι γιατί ήταν σετ 😂.

Μελίνα:«τι κάνεις ρε ??»τον ρώτησα δήθεν νευριασμένη .....δεν ξέρω το λόγο αλλά το διασκέδαζα η άτιμη !

Άλεξ :«σου αποδεικνύω ότι δεν θέλω βοήθεια από κανένα φλώρο φίλο σου »

Μελίνα:«μμμμμ σιγά και εγώ μπορώ να το κάνω αυτό »είπα και με μια κίνηση του έσκισα την μπλούζα !

Είχα συνηθίσει από μικρή ,έσκιζα τα μαξιλάρια μήπως βρω κανένα πενιντάρικο ....αλλά δενν...😕 Προβληματικό ήσουν από μικρή !

Άλεξ :«όπα τι έγινε γίναμε άγρια??
»είπε και μου χάιδευε το μπούτι.

Μελίνα:«δεν έγινα ,πάντα ήμουν »του έκλεισα το μάτι .

Άλεξ :«μμμ μου αρέσουν οι άγριες »

Στα αρχίδια μου !

Μελλλλλ το στόμα σου !

Συγγνώμη παιδιά !

Μελίνα :« αφού σου αρέσουν οι άγριες τι πας και πηδάς όλο προβατίνες ??»

Άλεξ :«τι έγινε Μελινάκι ζηλεύουμε ??»

ΝΑΙ ΡΕ ΜΠΟΥΦΕ ΖΗΛΕΎΟΥΜΕ !

Μελίνα:«χα χα χα αυτές έπρεπε να με ζηλεύουν Αλεξούκο» είπα και μετακίνησα το χέρι μου προς τους κοιλιακούς του .

Καλά αυτό το παιδί είναι ΤΟΥΜΠΑΝΟ !

Αχχχ μάνα μου τι λεω !.

Εντωμεταξύ τόση ώρα εγώ είχα μείνει με το σουτιέν μπροστά του, αλλά σιγά με τόσες που έχει πάει έχει δει όλες τις συλλογές της Victorias Secret ,σε εμένα θα κολλήσει !

Άλεξ :«πάρε το χεράκι από εκεί γιατί  θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα »

ΧΑ σιγά μην το πάρω ,μην σου πω θα το κατεβάσω κι άλλο .

Καλή ιδέα !

Χιχιχιχ Τώρα θα δεις βλάκα !

Μελίνα :«μπα μου αρέσει να είμαι κακό κορίτσι »του είπα και κατέβασα πολύ χαμηλά το χέρι μου .

Οπππ κάτι ακούμπησα ....μα τι ειναι???

Ασε ξέρω μην μου πεις !😂

Αχχχχ τι κάνω ρε βραδιάτικα !

Αυτός δάγκωσε τα χείλη του και με κόλλησε πιο πολύ πάνω του .

 Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 1)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang